- File
Катерина
Бухгалтер (банк, HR), економіст, фінансист, менеджер з компенсацій і пільг
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/16577800/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Демченко Катерина Сергіївна
Дата народження: 30.06.1989р.
Сімейне положення : неодружена, дітей немає.
Національність: українка
Телефон: [
Ел. пошта: [
Освіта
Вища
НАУ(бухгалтерія)
Магістратура НАУ (бухгалтерський облік і аудит) 2019 рік
Вища
МАУП, Економіка і управління бізнесом, Київ (менеджер)
Магістратура МАУП (менеджмент) 2011
Бакалавр МАУП (менеджмент) 2009 рік
Молодший спеціаліст МАУП (менеджмент) 2007
Курси: Бухгалтер ФОП, HR курси.
Досвід роботи
2025р. Консалтинг ТОВ «БДО»
Бухгалтер-експерт
8 клієнтів, переважно міжнародні компанії з українськими філіалами, серед них резиденти Дія Сіті, виробничі компанії, роздрібна торгівля, консалтинг.
• Нарахування та виплата зарплати, авансу, індексації, відпусток, лікарняних, зарплати у відрядженні, розрахунків при звільненні.
• Досвід роботи з ЦПХ,резидентами Дія Сіті гіг-контрактерами і трудовими договорами, сумісниками, інвалідами, податковими пільгами, додатковими благами, матеріальними допомогами, аліментами, страхування, доплати в вихідні, за шкідливість на виробництві.
• Розрахунок податків ЄСВ, ПДФО, ВЗ.
• Моніторинг та постійний контроль перерахування податків в повному обсязі і в терміни.
• Здача звітів Об’єднана звітність ЄСВ, Звіт з праці (місячний, квартальний), заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, запити в Пенсійний Фонд.
• Табелі, штатний розпис, накази, внутрішні звіти, довідки про доходи.
• Робота з Клієнт Банком, електронник кабінетом, Пенсійним Фондом, 1С ЗУП, МЕДОК, BAS.
2024 Ведення невеликих ФОПів на 2,3 групі
- Реєстрація;
- Книга доходів та витрат;
- Оплата податків;
- Отримання ключів;
- Здача декларацій;
2023 рік
Мережа фітнес-центрів «Sportlife», фінансовий аналітик департаменту продажів та маркетингу:
• Розрахунок заробітньої плати відділу продажів та маркетингу;
• Розробка систем мотивацій;
• Планування продажів;
• Внесення заявок на оплати відділу продажів та маркетингу в 1С;
• Контроль оплат заявок відділу продажів та маркетингу;
• Аналіз та розрахунки продажів по різним показникам;
• Документообіг;
2020-2022рр ПРАТ «УТСК» (страховий бізнес). Україна, Київ.
Бугалтер з заробітньої плати.
Нарахування та виплата зарплати, авансу, індексації, відпусток, лікарняних, зарплати у відрядженні, розрахунків при звільненні.
Досвід роботи з ЦПХ, сумісниками, інвалідами, податковими пільгами, додатковими благами, матеріальними допомогами, аліментами.
Розуміння правильності та контроль за нарахуванням ЄСВ, ПДФО, ВЗ.
Моніторинг та постійний контроль перерахування податків в повному обсязі і в терміни.
Здача звітів Об’єднана звітність ЄСВ, ПДФО (досвід роботи з відокремленими підрозділами), Звіт з праці (місячний, квартальний), 3-Борг, повідомлення про прийняття працівника на роботу, заяви-розрахунки, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, запити в Пенсійний Фонд.
Табелі, штатний розпис.
Довідки для працівників.
Внутрішні звіти.
Постійне вивчення змін Законодавства.
Додаткові обов’язки:
Рознесення банківських виписок.
Авансові звіти.
Досвід роботи з 1С ЗУП, 1С 8.2, Медок, Електронний кабінет, Портал пенсіного фонду України, Фредо-Звіт.
2019- 2020 ТОВ «Віп-Кар» Україна, Київ:
Бугалтер, бухгалтер з заробітьої плати, кадровик.
-нарахування заробітної плати та податків і зборів,що стосуються заробітної плати;
-нарахування виплат працівникам,що стосуються заробітної плати;
-кадровий облік в 1с: прийом, звільнення, переміщення працівників,
- відправка повідомлень про прийняття на роботу;
- контроль взаєморозрахунків з бюджетом по податках і зборах;
-підготовка довідок для співробітників;
- штатний розклад;
-здача звітів ЄСВ, 1ДФ, 1ПВ та інша статистична звітність;
- рознесення банківських виписок;
-взаємодія з ДФС та державною службою статистики.
2017- 2019 в компанії «Сіті Транспорт Групп» Україна, Київ
Посада: бухгалтер з заробітньої плати, кадровик.
- Облік заробітної плати, розрахунок і виплата авансу, зарплати, інших виплат, створення відомостей, проводки в 1С;
- Кадровий облік в 1с: прийом, звільнення, переміщення працівників,
відправка повідомлень про прийняття на роботу;
- Розрахунок відрахувань до фондів із зарплати холдингу, контроль взаєморозрахунків з бюджетом по податках і зборах;
- Підготовка довідок для співробітників;
- Штатний розклад;
- Здача звітів ЄСВ, 1ДФ, 1ПВ та інша статистична звітність;
- Авансові звіти, розрахунок і оформлення відряджень по Україні та закордоном;
- Виписка рахунків, актів;
- Рознесення банківських виписок;
- Допомога в підготовці до тендерів, взяття довідок про відсутність заборгованості перед бюджетом;
- Взаємодія з ДФС та державною службою статистики;
- Отримання / продовження електронних ключів в МEDOK;
- Інші завдання керівництва і головного бухгалтера;
-Заповнення трудових книжок.
- Робота в 1С 8.2, МЕDOK.
2016-2017 ФОП Заяць Н.М. Україна, Київ
Посада: касир
Професійні навички:
- розрахунок клієнтів,робота з великим оборотом готівки/ безготівковий розрахунок;
- інкасація коштів;
- консультування клієнта по акціях і знижкам магазину.
- участь в проведенні інвентаризацій.
2013-2015р. ФОП Скобль Ольга Станіславівна Україна, Київ
Посада: продавець, касир, адміністратор
- адміністративні питання стосовно персоналу;
- управління магазином, виконанання планів продажів.
- консультація клієнтів;
- продаж товару, розрахунок покупців;
- робота в 1С 8.2;
- прийом,обробка,збір замовлень;
- переміщення, приймання товару;
- заведення товару в базу в 1С;
- оприбуткування товару,списання товару;
- проведення інвентаризацій.
Володіння мовами
Грамотна російська та українська, англійська B1.
Навички роботи з комп'ютером
Впевнений користувач 1С 8.2, ЗУП, BAS, МЕDOK, Adobe Photoshop, Oracal, Power Point, Google Sheets, Word, Excel, Електронний кабінет платника податків, Пенсійний фонд, Клієнт-Банк.
Особисті якості
Емпатичність, вміння знаходити мову з людьми, порядність, цілеспрямованість, старанність, відповідальність, ввічливість, бажання працювати на результат,вмію працювати самостійно та в команді, вирішу нестандартну задачу, розроблю креативний підхід до всього. комунікабельність, легко навчаюся і уживаюся в колективі, маю велике бажання працювати і заробляти, прагнення до нових знань, бажання вчитися і розвиватися, уважність до деталей.
Similar candidates
-
Економіст, Project Manager, бухгалтер, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv, Remote -
Compensation and benefits specialist
Other countries, Kyiv, Remote -
Фінансовий менеджер
Remote -
Бухгалтер, фінансист, економіст
10000 UAH, Ivano-Frankivsk, Remote -
HR-менеджер
Remote -
Бухгалтер, економіст, фінансист, помічник, асистент (junior)
12000 UAH, Odesa, Remote