• File

Вікторія

Адміністратор офісу

Considering positions: Адміністратор офісу, Помічник директора, Діловод, Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер з первинної документації, Адміністратор стоматології
Age: 48 years
City: Kyiv
Considering positions:
Адміністратор офісу, Помічник директора, Діловод, Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер з первинної документації, Адміністратор стоматології
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шептуха Вікторія Дмитрівна

тел. [open contact info](look above in the "contact info" section), ● e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета

Стаж роботи

Бухгалтер (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації.
• 09.01.1996р.- оператор Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 27.07.2004р.- оператор другої категорії Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 20.01.2010р.- бухгалтер Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 01.08.2013р.- бухгалтер другої категорії Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 10.05.2017р.- бухгалтер першої категорії Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України
• 24.09.2018р.- помічник керівника підприємства ПрАТ «Внештранс» за суміщенням Інспектор з кадрів
Особисті дані
• Д.н. 28 серпня 1977р.
• Не одружена
• Є двоє дітей
Професійні навички
• Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
• Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
• Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
• Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
• Знання основ трудового законодавства.
Досвід роботи

Освіта
Січень 1996 р. – грудень 2009 р.- Центральна База Ресурсного забезпечення МВС України
Спеціальність: Оператор Фінансово-облікового відділу
Функціональні обв’язки:
• Введення інформації про рух товарно-матеріальних цінностей в базу даних
• Формування актів на приймання товарно-матеріальних цінностей
Січень 2010 р. – по 20.09.2018 - Центральна База Ресурсного забезпечення МВС України
Спеціальність: Бухгалтер Фінансово-облікового відділу
Функціональні обв’язки:
• Ведення обліку доходів і видатків установи
• Облік основних засобів, матеріалів, МШП
• Облік розрахунків із підзвітними особами
• Оформлення та перевірка документів на відрядження працівників (накази, розрахункові листи)
• Розрахунок добових, витрат на проїзд, проживання та інші пов’язані витрати
Вересень 2018 р. по теперешній час – ПрАТ «Внештранс»
Спеціальність: помічник керівника підприємства за суміщенням інспектор з кадрів
Функціональні обв’язки:
• Планування та ведення робочого графіка директора
• Організація нарад, зустрічей, переговорів
• Ведення протоколів і складання необхідних документів за результатами зустрічей, переговорів
• Приймання та розподіл кореспонденції й вихідних дзвінків
• Підготовка, підписання, зберігання й відправлення документів
• Підготовка та ведення ділового листування; відповіді на запити, складання службових записок, розпоряджень та звітів
• Підготовка внутрішніх процесів компанії та адміністративний супровід
• Забезпечення офісу канцелярськими та господарськими матеріалами
• Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників
• Підготовка наказів з кадрових питань
• Ведення особових справ працівників
• Заповнення та зберігання трудових книжок/електронних трудових
• Ведення штатного розпису
• Облік відпусток, лікарняних
• Формування та ведення табелів обліку робочого часу
• Організація та оформлення страхування (працівників транспортних засобів)

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (1С, впевнений користувач MS Word, Excel, Internet; навики роботи в програмі Парус-бухгалтерія.).

Особистісні
якості:
Відповідальність, організованість, уважність, оперативність, комунікабельність, здатність до швидкого навчання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: