• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/16609678/

Інженер з експлуатації, завгосп

City: Kyiv
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Міщенко Ігор Вікторович
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м. Київ Освіта: вища інженерно-технічна.
Ціль: Маючи великий досвід роботи в галузі обслуговування будівель комерційної нерухомості (бізнес-центри, торгівельно-офісні центри, готельно-ресторанні комплекси, ритейл), контролю будівельних робіт, перевірки кошторисів згідно діючих будівельних нормативів, надання ТЗ, проведення будівельних і ремонтних робіт власними силами, практичні навики по роботі з інженерно-технічними системами (електрика, кондиціювання, опалення, водопостачання, вентиляція, пожежно-охоронна сигналізація, СКД, ліфтове господарство, резервне живлення від генераторів), знання діючих норм техніки безпеки, охорони праці, протипожежного захисту (посвідчення IVгрупи допуску) , ведення переговорів та підписання і супровід господарських договорів, договорів постачання, договорів на сервісне обслуговування - отримати посаду інженерно-технічного або господарського профілю.
Досвід роботи:
06.2023р.- ТЦ «ГУД ЛАЙФ»
Профіль підприємства: Комерційна нерухомість.
Посада: Помічник головного інженера, інженер з контролю та експлуатації і ремонту об’єктів.
Обов язки: Організація та контроль роботи усіх експлуатаційних - комунікаційних систем, контроль стану будівель та споруд з приводу їх технічної відповідністю до експлуатації, проведення (або контроль)косметичних робіт на окремих об’єктах, ведення первинного обліку (підписання та супровід сервісних або договорів на ТО, контроль за проведенням ППР, ведення звітності). Своєчасний ремонт та або заміна зламаного обладнання як підрядниками так і власними засобами. Взаємовідносини з Орендарями з питань технічної експлуатації орендованих приміщень, виконання поданих заявок, усунення недоліків. Забезпечення необхідним інструментом, інвентарем, здійснення нагляду за їх схоронністю. Забезпечення виконання протипожежних заходів і утримання у справному стані пожежного обладнання (АПС та обладнання пожежогасіння), проведення інструктажів з техніки безпеки праці. Подача звітів та показників лічильників обліку водопостачання, електропостачання, теплопостачання. Контроль за своєчасною повіркою приладів (манометри, лічильники). Контроль за переміщенням матеріальних цінностей в межах підприємства, відповідальність за збереженням матеріальних цінностей. Контроль виконання заявок від орендарів та максимальне сприяння умов знаходження орендарів на орендованій ділянці. Створювання та керівництво службою експлуатації, технічне та технологічне обслуговування інженерних мереж та обладнання об’єктів . Контроль роботи генератора безперебійного струму. Спостерігання за виконанням нормативних актів при експлуатації обладнання.
01.09.2016р. – 01.05.2023р. ТОВ «АСКОР»
Профіль: Комерційна нерухомість.
Посада: Інженер служби експлуатації.
Обов’язки: Здійснення технічного обслуговування об’єктів господарського та комерційного напрямку. Проведення будівельних та косметичних робіт на окремих об’єктах власними силами згідно утворених кошторисів. Виконання заявок від орендарів по усуненню недоліків чи поломок на підлеглій території. Обслуговування власними силами інженерні системи (кондиціювання) та технічні засоби. Контроль проведення робіт сервісними службами та підрядними виконавцями, перевірка кошторисів на роботи, технічний контроль. Монтаж меблів, стелажів, касових зон, реклами. Організація поточних ремонтів, виконання заявок від торгівельних точок.
04.12.2008р. – 30.12.2014р. ТОВ «СТРІМ»
Профіль підприємства: Комерційна нерухомість.
Посада: Керівник служби експлуатації Бізнес-центру.
Обов’язки: Здійснення куруванням адміністративно-господарською діяльністю підприємства, інженерно-технічної служби, службами охорони та безпеки. Ведення переговорів та підписання і супровід договорів - оренди, господарських договорів, договорів постачання, договорів на сервісне обслуговування сторонніми підрядниками. Перевірка кошторисів на ремонтно-будівельні роботи, проведення тендерів на роботи і придбання матеріалів. Робота по стягненню дебіторської заборгованості орендарів. Робота с державними органами влади. Матеріально-технічне забезпечення діяльності бізнес-центру.
01.01.2008р. – 03.12.2008р. ТОВ «СТРІМ»
Профіль підприємства: Комерційна нерухомість.
Посада: Інженер з експлуатації та ремонту бізнес-центра.
Обов’язки: Інженерний керівник проекту «бізнес-центр». Відкриття проекту з «нуля». Проходження всіх етапів будівництва об’єкта починаючи з проектної стадії до здачі в експлуатацію та отримання Акта Державної комісії. Створювання та керівництво службою експлуатації, технічне та технологічне обслуговування інженерних мереж та обладнання бізнес-центру. Спостерігання за виконанням нормативних актів при експлуатації обладнання. Перевірка кошторисів на ремонтно-будівельні роботи, проведення тендерів на роботи і придбання матеріалів. Складання і контроль бюджету підлеглих служб.
26.01.2005р. – 30.11.2007р. ТОВ «ЕВРОСЕТЬ»
Профіль підприємства: Оператор мобільного зв’язку (Retail)
Посада: Керівник Адміністративно-господарської служби, експлуатації та ремонту тт відділення «Донбас» (Донецька і Луганська обл.)
Обов’язки: Організація та контроль повного циклу ремонтних або косметичних робіт об’єктів оператора «під ключ» - від отримання до здачі об’єкта в експлуатацію. Формування дефектних актів, кошторисів, технічних завдань, пошук та координація підрядників, контроль якості та строків виконання робіт. Монтаж меблів, стелажів, касових зон, реклами. Організація поточних ремонтів, виконання заявок від торгівельних точок.

Особисті якості: працездатність, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, готовність до відряджень, без шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: