• File

Олександр

Керівник з продажів, технічної підтримки клієнтів

City: Kyiv
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПІБ: Ковальчук Олександр​
Посада: Керівник з продажів та технічної підтримки клієнтів​
Місто: Київ​
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ

Досвідчений керівник з понад 7 роками досвіду у сфері продажів та технічної
підтримки клієнтів. Поєдную експертизу у CRM-системах, веденні переговорів,
розвитку клієнтської бази та управлінні командами підтримки. Орієнтований на
підвищення рівня задоволеності клієнтів, оптимізацію бізнес-процесів та їх успішних
переговорів.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ

●​ Технічна підтримка клієнтів (Tier 1–3)
●​ Операції та управління CRM-системи (Salesforce, HubSpot, Zendesk)
●​ Ведення переговорів та повний асистенс клієнтів
●​ Залучення та утримання клієнтів (Customer Acquisition & Retention)
●​ Аналіз KPI, SLA, CSAT
●​ Робота зі складними клієнтськими кейсами та ескалаціями

ДОСВІД РОБОТИ

Керівник з продажів та технічної підтримки клієнтів

ТОВ “Некстіва” Україна https://www.nextiva.com/

●​ Керівництво командами продажів і технічної підтримки
●​ Побудова та оптимізація процесів взаємодії з клієнтами
●​ Впровадження та адміністрування CRM-систем
●​ Проведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами
●​ Залучення нових клієнтів і розвиток довгострокових відносин
●​ Аналіз клієнтських запитів і покращення сервісних рішень
Senior Technical Support / Account Manager​
2018-2025

●​ Надання технічної підтримки клієнтам (7+ років сумарного досвіду)
●​ Супровід клієнтів після продажу (onboarding, training, support)
●​ Робота з CRM, тикет-системами та аналітикою
●​ Вирішення складних технічних і бізнес-питань

ОСВІТА

Київський Національний Лінгвістичний Університет​
Філологія-переклад (бакалаврат,магістратура)​
2013-2018

НАВИЧКИ

●​ CRM та customer journey management
●​ Переговори та презентації
●​ Побудова процесів підтримки
●​ Навчання та менторинг співробітників
●​ Аналітичне мислення та стратегічне планування

МОВИ

●​ Українська — рідна
●​ Російська — вільно розмовляю
●​ Англійська — Upper-Intermediate / Advanced
●​ Арабська - B2

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

●​ Орієнтація на результат і клієнта
●​ Високий рівень відповідальності
●​ Досвід роботи в американських Sales-managent and technical support командах
●​ Вміння працювати в умовах високого навантаження

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: