• File

Ольга

Економіст

Considering positions: Економіст, Спеціаліст з фінансового контролю, Спеціаліст з фінансового аналізу, Бухгалтер управлінського обліку
Age: 40 years
City of residence: Irpin
Ready to work: Irpin, Kyiv, Remote
Considering positions:
Економіст, Спеціаліст з фінансового контролю, Спеціаліст з фінансового аналізу, Бухгалтер управлінського обліку
Age:
40 years
City of residence:
Irpin
Ready to work:
Irpin, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Забродська Ольга

Ірпінь. Україна

Бажаний формат роботи: дистанційний, гібридний формат.
Маю стабільний інтернет та альтернативні джерела живлення на час відключень електроенергії.

Бажані посади
• економіст
• спеціаліст з фінансового контролю
• спеціаліст з фінансового аналізу
• бухгалтер управлінського обліку

Ключова інформація
• досвід роботи на посадах фінансового напряму - більше 15 років
• знання управлінського та бухгалтерського обліку, документації
• знання програм бухгалтерського обліку 1С Підприємство, 1С Управління торгівлею
• досвідчений користувач Клієнт-банку, Excel, Word
• вміння аналізувати та контролювати фінансово-господарську діяльність
• знання структури собівартості, методів ціноутворення

Особисті якості
Відповідальність, грамотність, аналітичне мислення, прагнення до оптимізації роботи і кращого результату, тактовність і повага до керівників і колег.

Освіта
2003-2006 рр.
Національний університет державної податкової служби України, спеціальність “Економіка підприємства”, диплом спеціаліста з відзнакою
2000-2003 рр.
Житомирський агротехнічний коледж, спеціальність “Економіка підприємства”, диплом молодшого спеціаліста з відзнакою

Курси і тренінги
2006 р.
Академія статистики, обліку і аудиту - підвищення кваліфікації з бухгалтерського обліку і системі 1С Підприємство

Володіння мовами
Українська - рідна
Англійська – достатньо для читання документів

Досвід роботи

Жовтень 2019 р. - грудень 2025 р.
Компанія “Дверний Олімп”, м.Ірпінь. Галузь діяльності - торгівля вхідними і міжкімнатними дверями, послуги монтажу дверей - бухгалтер управлінського обліку.
Обов’язки:
- ведення замовлень покупців - створення документів на закупку та продаж, обмін, повернення товарів, відстеження стану замовлень від запуску до закриття;
- регулярне звіряння взаєморозрахунків з постачальниками, аналіз та коригування відхилень, відображення бонусів; контроль термінів і оптимізація оплат постачальникам;
- проведення платежів в системі “Клієнт-банк”, формування виписок, відображення вхідних та вихідних платежів в управлінському обліку в 1С;
- проведення готівкових надходжень від покупців, проведення готівкових видатків по статтям видатків та підрозділам в 1С.

Січень 2019 р. – вересень 2019 р.
Тимчасова зайнятість - написання статей і рекламних матеріалів, продажі в мережі інтернет.

Вересень 2017 р. – грудень 2018 р.
ПрАТ “ЕСМА”, м. Київ. Галузь діяльності – здача в оренду складських та офісних приміщень - економіст з фінансової роботи.
Обов’язки:
- розрахунок ефективності окремих напрямів діяльності;
- розрахунок собівартості товарів та послуг;
- складання річного бюджету по підприємству;
- складання управлінської звітності в розрізі доходів і витрат, підрозділів та напрямів діяльності;
- оперативне керування фінансовими засобами;
- перевірка фінансової частини договорів;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
- платежі в системі “Клієнт-банк”.

Грудень 2006 р. – серпень 2017 р.
ТзОВ “ВО Техна” м. Київ. Галузь діяльності - промисловість, виготовлення кліткових комплексів для птахівництва й систем огорожі - спеціаліст з фінансового контролю.
Обов’язки:
- щоденна перевірка заявок на оплату по всьому підприємству на відповідність затвердженому бюджету і коректність складання; включення заявок в реєстр платежів;
- перевірка фінансової частини договорів на реалізацію продукції, реєстрація в системі 1С Підприємство, контроль за їх виконанням;
- аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості зі складанням управлінської звітності;
- аналіз ефективності окремих напрямів діяльності зі складанням управлінської звітності;
- розрахунок відпускної ціни продукції.

Квітень 2006 р. – Липень 2006 р.
Управління Пенсійного фонду України в м.Житомирі - провідний спеціаліст-економіст відділу надходження доходів.
Обов’язки:
Контроль достовірності розрахунку пенсійних внесків юридичними особами на основі бухгалтерської звітності, виїзні перевірки.

Серпень 2005 р. – грудень 2005 р.
Житомирський агротехнічний коледж, м. Житомир - бухгалтер.
Обов’язки:
Нарахування заробітної плати, розрахунок податків і зборів по заробітній платі, складання звітності для Пенсійного фонду.

Жовтень 2003 р. – липень 2005 р.
Житомирський агротехнічний коледж, м. Житомир - лаборант економічного відділення.
Обов’язки:
Складання наказів, довідок, листів, набір та друк матеріалів для завідуючого відділенням та викладачів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: