• PRO

Марія

Завідуюча дитячим садком, керівник проєкту

Considering positions:
Завідуюча дитячим садком, керівник проєкту, Керівник відділу, Операційний директор, Методист, Керівник відділу продажу
Employment type:
part-time
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник дитячого напрямку в благодійній фондації в м.Софія, Болгарія

from 05.2022 to 04.2024 (1 year 11 months)
Фондація ЗаДоброто, Софія (Освіта, наука)

- Ініціювала та реалізувала проєкт створення дитячого простору в Софії для дітей українських родин, які були змушені залишити Україну через повномасштабну війну.
•Повністю організувала роботу простору з нуля: обладнала його відповідно до потреб дітей різного віку, забезпечила безпеку й комфорт.
•Формувала програму занять з урахуванням травматичного досвіду дітей: акцент на емоційну стабілізацію, гру, творчість, відновлення відчуття безпеки.
•Підбирала та координувала команду волонтерів і педагогів: розподіл обов’язків, методична підтримка, щотижнева супервізія.
•Забезпечувала міжкультурну комунікацію: взаємодія з болгарськими інституціями, перекладачами, батьками, партнерами.
•Працювала з батьками та родинами: надавала емоційну підтримку, проводила зустрічі та консультації, допомагала адаптуватися до нової країни.
•Залучала ресурси та партнерів для підтримки проєкту: благодійні фонди, місцеві НГО, донори.
•Організовувала культурні події, творчі майстерки та інтеграційні свята для українських і болгарських дітей.

Завідуюча дитячим садком

from 06.2018 to now (7 years 2 months)
Євдокименко М.М., ФОП, Київ (Освіта, наука)

🔹 Як власник і директор:
•Заснувала з нуля дитячий простір нового формату: від концепції до повноцінної щоденної роботи з дітьми.
•Визначала стратегічну місію, цінності, структуру та унікальні переваги закладу.
•Вела фінансове планування, маркетинг, клієнтські комунікації, документообіг та операційне управління.
•Формувала команду: підбір, навчання, мотивація педагогів і технічного персоналу.
•Впроваджувала сучасні стандарти сервісу, безпеки, партнерства з батьками.
•Організовувала події, презентації, дні відкритих дверей, просування у соцмережах.

🔹 Як методист:
•Розробила авторську річну програму розвитку для дітей 1,5–6 років на основі інтегративного підходу.
•Упровадила програми з розвитку мовлення, логіко-математичного мислення, емоційного інтелекту.
•Створила уніфіковані шаблони занять, розкладів, документації, щоденників спостережень.
•Проводила педагогічні міні-тренінги, супроводжувала вихователів у впровадженні методик.
•Адаптувала заняття під запити батьків і особливості груп (індивідуалізація, диференціація, інклюзивність).

🔹 Як основний педагог:
•Проводила щоденні комплексні заняття, проєкти, свята, прогулянки та адаптаційні періоди.
•Забезпечувала теплу, структуровану та розвивальну атмосферу для дітей.
•Будувала довірливі зв’язки з батьками: щоденний зворотний зв’язок, індивідуальні консультації, залучення до життя простору.
•Вела Telegram-групи з батьками, щодня висвітлюючи освітні події та досягнення дітей.
•Виконувала функції наставника та прикладу для інших педагогів.



Досягнення:
•Створила впізнаваний освітній бренд, якому довіряють родини й рекомендують іншим.
•Вивела простір на стабільну фінансову модель без зовнішнього фінансування.
•Побудувала сильну команду, здатну підтримувати якість і тепло простору.
•Розробила повний методичний комплект (програми, розклади, шаблони, внутрішні регламенти).
•Створила серію корисного контенту для батьків (пости, гіди, відео, Telegram-канал).
•Адаптувала проєкт до кризових умов (війна, зміни попиту), зберігши цілісність і місію.

Педагог раннього розвитку

from 01.2014 to 05.2017 (3 years 4 months)
Смышленыш, детский клуб, Киев (Освіта, наука)

•Проведення щоденних розвивальних занять для дітей 1,5–6 років: сенсорика, розвиток мовлення, дрібна моторика, логіка, творчість
•Підготовка авторських конспектів за темами тижня та адаптація програм під вік і потреби дітей
•Проведення інтегрованих занять із залученням музики, гри, руху
•Адаптація нових дітей та супровід емоційного комфорту в групі
•Надання щоденного зворотного зв’язку батькам у Telegram-групі
•Участь у розробці методичної бази та внутрішніх тренінгах для команди
•Співорганізація свят, майстер-класів, відкритих занять

Вихователь

from 09.2012 to 03.2013 (6 months)
ДНЗ №471, Київ (Освіта, наука)

•Організація ранкового прийому дітей: забезпечувала комфортну адаптацію до дня, уважно спостерігала за емоційним станом кожної дитини, підтримувала теплу атмосферу в групі.
•Проведення щоденних занять відповідно до річного плану й вікових особливостей дітей (мовлення, логіка, математика, природа, аплікація, малювання, рухливі ігри).
•Прогулянки та ігри на свіжому повітрі: організація активностей з елементами екологічного та сенсорного виховання.
•Індивідуальний та диференційований підхід: адаптувала завдання та методи до рівня розвитку, темпераменту та інтересів кожної дитини; успішно інтегрувала дітей з особливими освітніми потребами в загальну групу (античний спектр, діти з порушеннями зору).
•Активне впровадження новітніх методик у щоденну практику: використання елементів Монтессорі-підходу, ейдетики, технології проєктів.
•Підготовка й проведення свят та ранків: сценарії, підбір музики, костюмів, декорацій, репетиції — створювала яскраві події, які згуртовували дітей, батьків і команду.
•Співпраця з батьками: регулярні індивідуальні консультації, батьківські збори, щоденний зворотний зв’язок; формування партнерських відносин у виховному процесі.
•Документальна робота: ведення планування, щоденників спостережень, журналів відвідування та розвитку.

Методист

from 11.2011 to 08.2012 (9 months)
КСДНЗ №186, Кривий Ріг (Освіта, наука)

•Методичний супровід педагогів: консультування вихователів щодо планування, організації занять, адаптації програм відповідно до вікових особливостей дітей; проведення індивідуальних і групових методичних консультацій.
•Проведення педрад, методичних об’єднань та педагогічних годин: підготовка матеріалів, презентацій, інтерактивних вправ для підвищення кваліфікації колективу.
•Наставництво молодих спеціалістів: допомога у складанні календарного планування, спостереження за заняттями, зворотний зв’язок, міні-семінари.
•Ведення методичної документації: перспективне та календарне планування, журнали методичної роботи, аналітичні довідки, протоколи засідань.
•Участь у творчій діяльності закладу: підготовка матеріалів для участі в міських і всеукраїнських конкурсах, оформлення виставок, написання публікацій.
•Виконання доручень керівника: підготовка звітів, аналітичних довідок, представлення результатів методичної роботи на атестаціях та перевірках.

Вихователь

from 11.2010 to 11.2011 (1 year)
КСДНЗ №147, Кривий Ріг (Освіта, наука)

•Супровід та щоденний догляд за дітьми з порушеннями зору: створення безпечного, адаптованого середовища, контроль за пересуванням, використання спеціальних методів організації простору.
•Організація ранкового прийому: уважне спостереження за емоційним та фізичним станом дитини, допомога у самообслуговуванні, підтримка позитивного емоційного фону.
•Проведення розвивальних та навчальних занять з урахуванням сенсорних обмежень: використання тактильних матеріалів, збільшеного шрифту, контрастних зображень, методик компенсації зорових функцій.
•Прогулянки та фізична активність на свіжому повітрі з адаптацією ігор до особливостей дітей (зорові, просторові, орієнтаційні обмеження).
•Індивідуальний і диференційований підхід: робота з урахуванням типу порушення зору, наявності супутніх діагнозів, темпу розвитку, характеру адаптації.
•Вивчення та впровадження спеціалізованих методик (орієнтування у просторі, методика розвитку залишкового зору, елементи Брайля, логоритміка).
•Підготовка та проведення свят, ранків і театралізованих подій з адаптацією реплік, рухів, простору та реквізиту до можливостей дітей.
•Співпраця з батьками: консультування щодо режиму, розвитку, навчання вдома, участь у спільних зустрічах з тифлопедагогом, психологом та логопедом.

Education

Київський університет імені Б. Д. Грінченка, Інститут психології та соціальної педагогіки.

Практична психологія, Київ
Higher, from 2010 to 2013 (3 years)

Криворізький державний педагогічний університет

Педагогічний факультет, вчитель початкових класів та англійської мови, Кривий Ріг
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

На 5 курсі навчання працювала у приватній школі іноземних мов викладачем англійської мови для дітей віком 6–9 років.

Knowledge and skills

  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Знание офисных программ
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Активність
  • Робота з дітьми
  • Творчий підхід
  • Неконфліктність
  • Чесність
  • Підготовка дітей до школи
  • Дитяча психологія
  • Проведення занять з розвитку мовлення

Language proficiencies

  • Bulgarian — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

•Активна життєва позиція — ініціативна, з енергією, яка надихає дітей і колег.
•Неконфліктна та емоційно врівноважена — вмію зберігати спокій у складних ситуаціях і знаходити компроміси.
•Високий рівень емпатії — розумію потреби дітей, тонко відчуваю настрій групи.
•Швидко навчаюся та адаптуюсь — відкрито сприймаю нові методики, ідеї, підходи.
•Ввічлива та тактовна — у спілкуванні з батьками, командою та дітьми.
•Командний гравець — легко взаємодію з колегами, підтримую ініціативи і спільні проєкти.
•Відповідальна та дисциплінована — завжди доводжу справи до кінця, дотримуюсь термінів і правил.
•Пунктуальна, організована — ціную час як свій, так і інших.
•Комунікабельна — легко встановлюю контакт і підтримую довірливу атмосферу.
•Без шкідливих звичок, веду здоровий спосіб життя.
•Мотивована до розвитку — постійно навчаюся, відвідую вебінари, стежу за трендами в дошкільній освіті.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: