Лілія

Менеджер по продажам

Employment type:
full-time
Age:
41 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Київський національний університет культури і мистецтв

Документознавство, Київ
Higher, from 2005 to 2006 (1 year)

Присвоєно кваліфікацію: “Документознавець, менеджер органів державної влади та управління”.

Вінницький коледж менеджменту

Документознавство та інформаційна діяльність, Вінниця
Unfinished higher, from 2001 to 2005 (4 years)

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Резюме
Нагорна Лілія Валентинівна.
Дата народження: 01.10.1983.
Освіта: вища.
Сімейний стан: заміжня.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: працювати в стабільній компанії з перспективою професійного вдосконалення та кар’єрного росту.

Освіта:
2005 р. - 2006 р. – Київський національний університет культури і мистецтв
(присвоєно кваліфікацію: “Документознавець, менеджер органів державної влади та управління”).
2001 р. - 2005 р. – Вінницький коледж менеджменту
(присвоєно кваліфікацію: “Бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності”).

Практика:
Травень 2005 р. – червень 2005 р. – спеціаліст з моніторингу преси у інформаційному агентстві "Контекст-Медіа".
- моніторинг преси;
- збір інформації про котирування валют;
- редагування та сканування інформації;
- інтернет та електронна пошта;
- телефонні дзвінки та факс;
- підбір персоналу.
Квітень 2004 р. – травень 2004 р. – офіс-менеджер ТОВ ”Інфузія”.
- документація;
- вхідна/вихідна кореспонденція;
- телефонні дзвінки та факс;

Досвід роботи:
Лютий 2011р. – грудень 2019 р. – менеджер з продажу ТОВ «Підшипник Груп».
Функціональні обов’язки:
- пошук та ведення бази клієнтів;
- підтримка і розвиток партнерських відносин з існуючими і новими клієнтами;
- реалізація та реклама підшипникової продукції (В2В, В2С продаж);
- робота з клієнтами (ведення переговорів та отримання заявок);
- складання комерційних пропозицій;
- підготовка договорів та специфікацій;
- ведення ділового листування;
- підготовка документації для участі у тендері;
- участь у тендерних процедурах та публічних закупівлях;
- оформлення документів на поставку продукції;
- ведення первинної бухгалтерії (РФ, ВН, ПН, ТМЦ);
- реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі;
- ведення обліку дебіторської та кредиторської заборгованості;
- проведення звірок взаємних розрахунків з клієнтами;
- контроль за виконанням договірних зобов’язань;
- оформлення довіреності на отримання ТМЦ;
- оформлення ТТН.
Економічна ефективність моєї діяльності 100-150 тис. грн./місяць.

Січень 2007 р. – липень 2010 р. – бухгалтер по ПП ТОВ ”АВА”.
Функціональні обов’язки:
- ведення документації приватних підприємців з найманими працівниками;
- відкриття, закриття та ведення банківських рахунків;
- проведення банківських виписок (розподіл коштів по рахункам 361, 631 і др.);
- введення в програму 1С бухгалтерія договорів, РФ, ВН, ПН;
- персоніфікація.

Серпень 2006 р. – жовтень 2006 р. – інспектор обліково-аналітичного сектору навчально-методичного центру ЗАТ ”Дніпропетровський університет економіки та права”.
Функціональні обов’язки:
- ведення статистичного обліку та звітності, контингенту студентів;
- формування бази студентів ДУЕП та філій;
- ведення діловодства та зберігання документів.

Серпень 2005 р. – грудень 2005 р. – інспектор по кадрам фірма “Прінт-ЛТД”.
Функціональні обов’язки:
- ведення діловодства;
-пошук та підбір персоналу, проведення співбесіди, анкетування, формування кадрового резерву.

Травень 2003 р. - серпень 2005 р. – промоутерська діяльність.
Функціональні обов'язки:
- проведення акції та донесення інформації до споживачів;
- рекламування та поширення товару;
- звітність про проведення акції;
- різного роду консультації.

Додаткові знання: ПК (MS Office, Excel, PowerPoint, Internet, E-mail, 1С предприятие, “Клієнт-Банк” та ін.) та оргтехніка. Вільно володію українською та російською мовами, англійська початкова.

Особисті дані: комунікабельна, відповідальна, самостійна, маю організаторські здібності, творчий підхід до роботи, бажання навчатись, шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: