Аліна

Помічник юриста

Considering positions: Помічник юриста, Молодший юрист
Employment type: full-time, part-time
Age: 39 years
City: Kyiv
Considering positions:
Помічник юриста, Молодший юрист
Employment type:
full-time, part-time
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 09.2025 to 12.2025 (4 months)
ТОВ КФ "Укртрансагент", Київ (Транспорт, логістика)

1) Робота з інформацією, документами та базами даних:
- своєчасне доведення до Керівника та відповідних працівників одержану актуальну інформацію, яка відноситься до їх компетенції;
- контроль за змінами в організаційній структурі підприємства, своєчасне внесення корективів у відповідні Накази;
- підготовка та оформлення документації, що стосується роботи офісу, а також розробка, реєстрація і надання адресатам окрему документацію за дорученням Керівника;
- підготовка проектів Розпоряджень Керівника, узгодження їх з профільними співробітниками та надання на підпис;
- реєстрація внутрішньої документації (інструкцій, положеннь і т. ін.);
- перевірка договорів, співпраця з юридичним відділом;
- оформлення та реєстрація підписаних договорів про надання послуг та інших договорів;
- підготовка пакетів документів до митних органів для надання рішень;
- організація підготовки документів і матеріалів, необхідних для ведення переговорів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями, державними органами, охоронною службою офісу;
- організація і ведення документообігу між офісом, митними та іншими державними органами, а також підрозділами в регіонах;
- формування необхідних документів для фінансового відділу;
- підготовка проектів та оформлення документів на прийом, переведення, звільнення працівників згідно з чинним законодавством, положеннями, інструкціями, наказами, що затверджені на підприємстві;
- ведення особових справ працівників та документів структурних підрозділів;
- складання щомісячних планів роботи працівників відповідно до їх посадових обов’язків та подання їх Керівнику;
- ведення обліку і контроль використання всіх видів відпусток працівників, відповідно до затвердженого графіку та вимог чинного законодавства;
- формування зведених таблиць, звітів і планів працівників на основі отриманих даних;
- ведення архівів та праця з базами даних.
2) Робота з поштою та засобами зв’язку:
- обробка (одержування, відправка, приймання, реєстрація, розподіл) вхідної та вихідної кореспонденції;
- своєчасне надання Керівнику та відповідним працівникам документів, одержаних за допомогою поштових засобів, згідно з їх компетенцією,
- організація кур’єрськими доставками особливо важливих документів;
- ведення комунікації з представниками служб доставки з питань організації та контролю відправлень;
- приймання телефонних дзвінків в приймальні офісу;
- оновлення списку необхідних телефонів i адрес, мобільних телефонів працівників;
- ведення роботи з електронною поштою та офісною електронною поштовою скринькою.
3) Виконання доручень Керівника:
- виконання окремих службових доручень Керівника;
- надання щомісячного письмово звіту про виконання зобов’язань, доручень та планів роботи.
4) Робота з персоналом та відвідувачами офісу:
- за дорученнями Керівника погоджування окремих питань з відповідними працівниками та структурними підрозділами.
5) Забезпечення роботи офісу та його працівників.

Спеціаліст з підготовки кадрів

from 03.2015 to 02.2025 (10 years)
АТ Часівоярський вогнетривкий комбінат, Часів Яр (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підготовка та перепідготовка кадрів, ведення обліку особового складу підприємства, аттестація та переатестація співробітників (укладання договорів), підвищення кваліфікації, заповнення та видача посвідчень, підготовка документації для здачі в архів.

Помічник керівника

from 11.2013 to 07.2014 (9 months)
ТОВ АРЕКС ДОН, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Прийом та звільнення співробітників (заповнення трудових книжок), підготовка документів для участі в тендерах, робота з сертифікатами (терміни та відповідність даному товару), оформлення договорів та контрактів, ведення банківських справ підприємства, облік вихідної та вхідної документації, организація ділових поїздок керівника (заказ білетів, оформлення віз), контроль за забезпеченням офісу, витратними матеріалами, оргтехнікой.

Менеджер з продажів

from 10.2009 to 02.2013 (3 years 5 months)
ПП Черняк, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Продаж будівельних матеріалів юридичним та фізичним особам, складання та відправка замовлень на придбання товару, прийом та перевірка отриманого товару за накладними, проведення інвентаризацїй товару, ведення первинної бухгалтерії, підготовка комплекту документів для складання договорів поставки, мониторинг ринку будівельних матеріалів, аналіз цін, складання звітності, логістика.

Менеджер по роботі з фізичними особами

from 10.2008 to 03.2009 (6 months)
ВАТ Надра, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів по фінансовим питанням, підбір оптимальної кредитної програми, розрахунок суми кредиту та платежів для його погашення, укладання договорів, ведення документації та звітності.

Заступник директора з менеджменту

from 07.2007 to 09.2007 (3 months)
ПП Квазар, Донецьк (Туризм)

Організація туристичних послуг.

Education

Дніпропетровський гуманітарний університет

Право, Дніпро
Unfinished higher, from 2024 to 2025 (1 year)

Отримую другу вищу освіту.

Донецький національний університет"

Менеджмент організацій, Донецьк
Higher, from 2007 to 2008 (1 year)

Здобула кваліфікацію "Магістр економічних наук"

Донецький інститут туристичного бізнесу

Менеджмент організацій, Донецьк
Higher, from 2003 to 2007 (4 years)

Здобула кваліфікацію "Бакалавр економічних наук"

Additional education and certificates

Автошкола (категория "В")

2014

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Водійські права кат. B
  • Ведення переговорів
  • Активний продаж

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: