• PRO

Оксана

Керівник відділу кореспонденції та документообігу

Employment type:
full-time
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер напряму, департаменту цифрового контенту дирекції цифрових платформ

from 11.2019 to 09.2020 (10 months)
ПАТ НСТУ, Київ (ЗМІ, медіа)

Переговорний процес з підрядними організаціям, на надання послуг, юридичні та фізичні особи, всі етапи узгодження договору, до підписання сторонами.
Контроль за дотриманням умов договору, надходження фінансових документів, закриття документів по закінченню дії договору. Підготовка пакету документів для розміщення на майданчиках тендерних закупівль, перемовини з потенційними переможцями.
Адміністративно – господарське забезпечення співробітників дирекції (співпраця з відповідними підрозділами).
Співпраця з структурними підрозділами компанії.
Ведення табелю робочого часу по співробітникам дирекції.

Помічник генерального директора

from 08.2018 to 11.2019 (1 year 3 months)
ДП "УКРВЕТСАНЗАВОД", Київ (виробництво)

Адміністративна та інформаційна підтримка керівника підприємства. Супровід на ділових зустрічах.
Взаємодія з підрозділами (відділи в апараті управління, та 18 заводів в областях України).
Адміністративне забезпечення життєдіяльності офісу. Закупка вода/кава/чай/печиво/цукерки/фрукти/витратні матеріали. Вибір постачальників.
Бюджет, облік витрат.
Організація та контроль роботи прибиральників.
Організація корпоративних заходів.

Начальник інформаційно - адміністративного управління

from 03.2012 to 02.2018 (5 years 11 months)
ДП "УКРСПИРТ", Київ (виробництво)

1.Прес служба
2.Відділ адміністративно – господарського забезпечення.
3.Відділ документообігу.
Отримання кореспонденції, розгляд, реєстрація, передача виконавцю.
Підготовка для надсилання кореспонденції.
Передача на підпис керівнику.
Оформлення наказів, розпоряджень, вихідних листів.
Вхідні дзвінки, надання інформація в рамках компетенції.
Прийом відвідувачів.
Співробітництво з ДП "УКРПОШТА", ТОВ "НОВА ПОШТА".
Підготовка та оформлення наказів, посвідчень на відрядження.
Протоколи нарад.
Забезпечення офісу: канцелярія, кава, чай та т п.
Контроль за ремонтом в офісних приміщеннях.
Контроль роботи прибиральниць.
Підготовка баз даних галузевих ЗМІ, комунікація зі ЗМІ, ініціювання підготовка публікацій, участь у заходах, проектах ЗМІ.
Створення інформаційних приводів та підготовка текстових матеріалів (прес-релізи, коментарі експертів, статті, інтерв’ю).
Підготовка та проведення заходів (прес-конференції, брифінги, презентації).
Моніторинг ЗМІ.
Підготовка текстів корпоративних презентацій, корпоративних бюлетенів, інформаційних матеріалів.
Взаємодія з підрядними організаціями (рекламними та PR агенціями)
Ведення договірної документації.

Менеджер по роботі з проблемними активами фізичних осіб

from 01.2010 to 03.2012 (2 years 2 months)
ПАТ VAB Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль роботи 13 колекторів 5 регіонів щодо повернення проблемної заборгованості фізичних осіб.

Керівник відділу аналізу та контролю, адміністративно – господарського Департаменту (в підпорядкуванні 15 співробітників).

from 07.2008 to 12.2008 (5 months)
ЗАТ «СК «Провидна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

••контроль за ефективною роботою підпорядкованих підрозділів;
•розробка та впровадження ефективних схем та бізнес – процесів;
•контроль и оптимізація фактичних витрат;
•розробка та контроль виконання стандартизації;
•розробка внутрішніх нормативних документів;
•організація корпоративних заходів, семінарів, тренінгів (от 10 до 500 учасників);
•проведення тендерів

Начальник управління кореспонденції, документообігу та господарського забезпечення Департаменту моніторингу вендикації дебіторської заборгованості. (в підпорядкуванні 29 співробітників)

from 10.2006 to 07.2008 (1 year 9 months)
ЗАТ „Догмат Украина” ТМ „Еврокредит”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.відділ кореспонденції та документообігу
2.відділ господарського забезпечення
•господарське забезпечення працівників департаменту (200 працівників), оренда приміщень для розміщення співробітників;
•оптимізація та планування витрат;
•розробка та контроль виконання стандартизації;
•формування та управління запасами;
•проведення тендерів;
•Аналіз цінової політики постачальників;
•Створення структурного підрозділу з «0»;
•Розробка, впровадження та супровід системи логістики документообігу за схемою «центральний офіс – регіон – центральний офіс»
•Відповідальність за МТЦ, звітність по інвентаризації;
•Планування та організація планових ремонтів;
•організація семінарів, тренінгів;
•розробка бюджету, планування;
•направлення претензій, робота з дебіторською заборгованістю на початковому етапі;
•документообіг, архів.

Начальник загального відділу

from 01.2006 to 10.2006 (9 months)
Подільська районна в м. Києві Державна адміністрація КП "Оренда" - оренда нежитлових приміщень комунальної власності., Київ (оренда нежитловтх приміщень)

•організація роботи загального відділу;
•контроль, облік, підписання договорів оренди;
•контроль за дотриманням умов договорів, страхування приміщення, продовження, закінчення термінів оренди;

Офіс менеджер

from 09.2003 to 09.2005 (2 years)
ТОВ «Нью Поінт Маркетинг Україна» (рекламна агенція), Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- знання КЗпП; ведення відділу кадрів, контроль облік робочого часу співробітників, ведення табеля, накази, трудові книжки. Розробка посадових інструкцій, договорів ЦПУ.
- кореспонденція, організація роботи офісу, закупівлі, організація корпоративних вечірок; - організація зустрічей, прийому гостей. Вхідні дзвінки, первинна консультація;
- планування робочого дня керівника;
- вирішення питань з державними установами
- планування маршрут кур’єра, водіїв, контроль роботи прибиральниці.

Адміністратор

from 04.2002 to 09.2003 (1 year 5 months)
«Салон Неоніла» ( салон краси), Київ (сфера послуг)

Робота с клієнтами салону: запис до майстрів, розрахунок, ведення обліку, узгодження питань з інстанціями, контроль закупівль.

Education

Національний Авіаційний Університет Інститут післядипломної освіти

Юридичний; господарське право, Київ
Higher, from 2010 to 2013 (2 years 10 months)

Державний національний університет ім. М. П. Драгоманова

Факультет - дошкільне виховання, спеціальність - педагогіка та психологія дошкільного віку, Київ
Higher, from 1994 to 1999 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Тренінг – агентство «Інфор Менеджер» курс тренінга «Управління часом та делегування»

2007р

Knowledge and skills

  • MS Office

Language proficiencies

  • French — beginner
  • Russian — fluent

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: