• PRO

Іван

Операційний, комерційний директор

Considering positions:
Операційний, комерційний директор, Маркетолог, Директор із закупівель
Employment type:
full-time
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник з розвитку

from 06.2021 to 02.2022 (8 months)
Компанія МД «Альянс Груп», Київ (Харчова промисловість)

–Підбір та формування асортиментних груп, та асортиментного портфеля кондитерського направлення для різних каналів збуту компанії;
–Побудова дистрибуції в категорії В2В на національному рівні;
–Впровадження продажів кондитерських виробів та інгридієнтів в каналах: промислового виробництва, в ХОРЕКЕ, в мережевих супермаркетах.

Комерційний директор

from 04.2018 to 09.2020 (2 years 5 months)
Компанія «Хлібні інвестиції», Київ (Харчова промисловість)

–Реорганізація системної ефективної роботи відділів продажу, збуту та постачання підприємства та служби маркетингу;
–Розробка, впровадження та контроль цінової політики, розробка бонусної системи, системи знижок;
–Організація та контроль проведення трейд-маркетингових міроприємств в каналах збуту (роздріб, ВІП клієнти, фірмова торгівля).

Комерційний директор (національний рівень)

from 02.2015 to 03.2018 (3 years 1 month)
Компания "Lauffer Group", Київ (Харчова промисловість)

Функції:
–Розробка та вровадження іновацій у сфері Bakery компанії та в напрямку Бакалея, діагностування та усунення малоефективних процесів в маркетингу, продажах, логістиці
–Побудова дистрибуції на національному рівні ТМ «Умань», ТМ «Salatmix», ТМ «Гайсин», ТМ «Булкін», ТМ «Салтовський хлібозавод»
–Запуск продажів в нових каналах: створення інтернет-магазинів, на мережах заправках, в ХОРЕКЕ
Досягнення:
–Розробив та впровадив проект РЦ компанії у Києві
–Оптимізував затрати та збільшив ЄБЕТДУ компанії до кінця року на 8%
–Впровадив нові продукти з отриманням додаткового валового прибутку до 20 млн. грн. в рік

Комерційний директор

from 10.2011 to 03.2013 (1 year 5 months)
Хлібні інвестиції, Київ (Харчова промисловість)

Функції:
–Побудова та оптимальна організація роботи служб продаж, маркетингу, постачання, збуту, фірмової торгової мережі, логістики підприємства;
–Розробка та впровадження стратегії розвитку підприємства компанії на 3 та 5 років;
–Розробка штатного розкладу та підбір працівників в служби комерційного напряму,
–Розробка та впровадження ефективної системи мотивації (КРI) для комерційних служб та програми лояльності клієнтів (CRМ);
–Розробка та впровадження асортиментної, цінової та збутової політик компанії, системи роботи з дистрибуторами та оптовими клієнтами;
Досягнення:
–Зайняли 12% ринку київського регіону (оборот 15 млн. грн. в місяць) та завантажили виробничі потужності на 85%

Комерційний директор

from 02.2010 to 09.2011 (1 year 7 months)
ВАТ«Київхліб» Дослідний хлібозавод, Київ (Харчова промисловість)

Функції:
–Організація системної ефективної роботи віддлів продажу, збуту та постачання підприємства та служби маркетингу;
–Розроботка, впровадження та контроль цінової політики, розробка бонусної системи, системи знижок;
–Організація та контроль проведення трейд-маркетингових міроприємств по каналам збуту (роздрі, ВІП клієнти, фірмова торгівля).
Досягнення:
–Побудова ефективної служби продажів та маркетингу на підприємстві;
–Збільшення середньдобових продаж з 46 тн. до 78 тн. за період роботи на підприємстві (на 70%);
–Успішний вивід на ринок нових позицій (рогалики студентські);
–Оптимізація транспортних затрат, що спряло зменшенню загальних витрат на 1,5% в місяць;

Бренд-менеджер,керівник напряму хлібобулочних виробів

from 11.2001 to 02.2010 (8 years 3 months)
ТОВ «Київхліб», Київ (Харчова промисловість)

Функції:
–Розробка стратегії розвитку, складання бізнес-плану ТМ, бюджету ТМ, впровадження та контроль програм просування бренду та новинок
Досягнення:
–Успішна розробка та впровадження на ринок ТМ «Київхліб»
–Розробка та впровадження програми «внутрішня дистрибуція» та збільшення продажів: хліба Білоруського з 630 тис. грн. до 4,8 млн. грн. в місяць, булочок «Малятко» з 1,4 млн. грн. до 2,8 млн. грн. в місяц.

Education

Київський Національний Економічний Університет

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2007 to 2009 (2 years)

Український Державний Університет Харчових Технологій

Факультет бродильних та хлібопекарських виробництв, Київ
Higher, from 1996 to 2001 (5 years)

Additional education and certificates

Тренінг "Агресивний збут" (Центр економічної освіти),

2004

Курс "Маркетинг, збут, закупки" (Національний університет харчових технологій)

2003

Тренінг "Управління каналами збуту на території" ("Бізнес-мастер")

2006

Тренінг "Управління проектами" ("Бізнес- мастер")

2006

Курс "Маркетинг" (128 академічних годин), (Академія бізнес-рішень)

2007, 3 месяца

Knowledge and skills

  • -Разработка и вывод ТМ на рынок
  • Стресостійкість
  • MS Excel
  • MS Office
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • CRM
  • Управлінські навички
  • 1С:Підприємство
  • Уміння аналізувати
  • Планування продажу
  • Впровадження системи KPI

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

-Маю права категорії «В»;

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: