Катерина
Фінансист, фінансовий менеджер, бухгалтер управлінського обліку, економіст
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1821843/
Work experience
Фінансист, фінансовий менеджер
from 01.2025 to 06.2025
(6 months)
Сфера Інфобізнесу, Дистанційно (Освіта, наука)
Співпраця на період діяльності проекту.
• Успішне ведення фінансового обліку в програмі FINMAP, включаючи впорядкування та налаштування обліку.
• Побудова трьох ключових фінансових звітів (P&L, Cash Flow, Balance Sheet) згідно запитів власника.
• Забезпечувала точність та надійність фінансових даних компанії через безпосередній облік усіх фінансових операцій.
Єдиний бухгалтер, фінансист
from 09.2020 to 02.2022
(1 year 6 months)
Авто зі США, Одеса (Транспорт, логістика)
• Повне ведення бухгалтерського обліку ПП на спрощеній системі оподаткування.(Облік операцій, Кадровий облік, Банки, Звітність, Оформлення всієї документації)
• Повне ведення управлінського, фінансового обліку компанії. (облік всіх операцій, збір та акумулювання витрат по кожному VIN на всіх етапах, звірка зі всіма контрагентами, ведення обліку розрахунків по кожному клієнту, формування 3-х основних фінансових звітів (P&L, Cash Flow, Balance Sheet), додаткової аналітичної звітності під запит власника, нарахування ЗП(ставка, KPI))
Єдиний бухгалтер, фінансист
from 11.2017 to now
(8 years 2 months)
Сфера HoReCa, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Успішне налаштування з нуля і ведення управлінського, фінансового обліку кав'ярні, кафе.
Успішне впорядкування, налаштування і ведення управлінського, фінансового обліку Мережі кав'ярень.
Товарний облік. Технологічні карти. Побудова системи мотивації. Кадровий облік. Меню. Побудова необхідної звітності під потреби власника. Аналіз звітності і формування рекомендацій власнику щодо оптимізації діяльності закладу.
Налаштування роботи персоналу задля успішного збору, контролю всіх фінансових і товарних операцій закладу.
Реєстрація ФОП. Зняття з реєстрації. Подача всієї необхідної звітності.
Реєстрація ПРРО.
Єдиний Бухгалтер
from 06.2012 to 06.2020
(8 years)
ФОП - ІІІ гр. з ПДВ, Одеса (Маркетинг, реклама, PR)
Складання первинної документації.
Облік ПДВ
Кадровий облік
Облік дебіторської і кредиторської заборгованості.
Банківські, касові операції.
Облік ТМЦ.
Подача звітності в контролюючі органи.
Налаштування обліку в 1С
Education
Одесский національний економічний унівеситет
Обліково-економічний факультет, Облік та Аудит, Одеса
Higher, from 2007 to 2012 (5 years)
Після закінчення отримала Диплом Магістра з обліку та аудиту з відзнакою
Additional education and certificates
На постійній основі підвищую свою кваліфікацію
2007 по 2025
Knowledge and skills
- 1С: Експедитор
- 1С УТП
- Google Sheets
- Finmap
- MS Office
- M.E.Doc
- R-Keeper
- The Bat!
- StoreHouse
- BAS Бухгалтерія
- Клієнт-Банк
- Електронний кабінет
- BAS Бухгалтерія КОРП
- POS-система Poster
- Google інструменти
- Знання ПКУ
- Сервіс Вчасно
- Інвентаризація
- 1С:Бухгалтерія
- Ведення звітності
- Планування бюджету
Language proficiencies
- English — average
- Ukrainian — fluent
Additional information
Мета
Впорядкувати та удосконалити управлінський облік та фінанси у вашому бізнесі
IG kv_financier
Віддалено, частково віддалено
Напрямки діяльності:
БУХГАЛТЕР УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ (КАВ'ЯРНЯ, РЕСТОРАН І Т.П.) ТА ІНШИХ НАПРЯМКІВ БІЗНЕСУ:
1. Організація, налаштування управлінського обліку вашого бізнесу
2. Побудова, оптимізація фінансової управлінської звітності (Баланс, Звіт про прибутки та збитки (P&L), Звіт про рух коштів(Cash flow)).
3. Аналіз фінансової управлінської звітності з подальшими рекомендаціями по оптимізації діяльності бізнесу, аналіз собівартості та управління затратами.
4. Консультування з окремих питань налаштування управлінського обліку в бізнесі.
5. Виконання окремих проектних завдань.
БУХГАЛТЕР ФОП:
1.Реєстрація (відкриття) та припинення діяльності(закриття) Фізичної особи-підприємця.
Отримання/подання всієї необхідної звітності.
2. Реєстрація і скасування реєстрації ПРРО. Організація налаштування підключення до вашого програмного забезпечення.
3. Складання і подача необхідної річної звітності ФОП.
4. Консультування з питань бухгалтерського (офіційного обліку) ФОП. Підбір нормативної бази по конкретним запитам..
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
■ На постійній основі переглядаю електронні періодичні видання, різноманітні статті професійного спрямування.
■ Активний слухач різноманітних вебінарів,офлайн лекцій та конференцій професійного спрямування, а також дотичних (наприклад, для керівників і підприємців)
■ Учасник веб форумів, інтернет-спільнот колег задля обміну досвідом.
Особисті якості:
Любов до своєї справи🫶🏻
Вміння планувати та організовувати свою роботу, серйозне ставлення до роботи, вміння виконувати поставлені завдання у найкоротші терміни, бажання вчитися та підвищувати свій професійний рівень, акуратність, комунікабельність, відповідальність, ініціативність, аналітичний склад розуму.
Similar candidates
-
Бухгалтер, економіст, фінансист, помічник, асистент (junior)
12000 UAH, Odesa, Remote -
Фінансовий менеджер
Remote -
Економіст, Project Manager, бухгалтер, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv, Remote -
Бухгалтер, фінансист, економіст
10000 UAH, Ivano-Frankivsk, Remote -
Финансовый менеджер
Other countries, Remote