• PRO

Елена

Главный бухгалтер, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
58 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Главный бухгалтер

from 03.2016 to now (8 years 9 months)
ЧП "ХортицаХим-Фарм", Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Главный бухгалтер

from 04.2015 to 02.2016 (10 months)
НИИпроектреконструкция, Запорожье (архитектура, проектирование, геодезические исследования, аренда))

Главный бухгалтер

from 03.2010 to 03.2015 (5 years)
ООО «НЕТПОИНТ», Запорожье (интернет-провайдер; услуги, строительство)

Главный бухгалтер

from 07.2008 to 03.2010 (1 year 8 months)
ООО «Юрис», Запорожье (мельничный комплекс:производство, строительство, оптовая торговля ))

Главный бухгалтер

from 08.2001 to 03.2010 (8 years 7 months)
ООО «ТД "Украинский Папир», Запорожье (оптовая торговля тех.бумагой, стройматериалами, общепит, ВЄД)

Education

ЗКУ - второе образование

Учет и аудит, Запорожье
Higher, from 2002 to 2003 (9 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Практические знания национальных стандартов бухгалтерского учета

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information



Професіонал з досвідом успішної роботи головним бухгалтером, єдиним бухгалтером більш 20-ти років, глибокі знання бухгалтерського і податкового законодавства, досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами (остання 2019), досвід організації роботи бухгалтерії (5 чоловік), постановки обліку, бюджетування підприємства. Професійний користувач 1С, Excel, Word, M.E.Doc, Соната, банк-клієнт.

Податковий, бухгалтерський облік ТОВ, ПП, облік ФОП 1, 2,3 гр.єдинщиков, а також підприємців на загальній системі оподаткування. ПДВ (реєстрація, розблокування податкових накладних, складання податкової, фінансової, статистичної звітності, та звітності в фонди). Нарахування заробітної плати . Облік підзвітних осіб, формування авансових звітів. Облік, списання палива.

Знання кадрового обліку, уміння працювати у багатозадачному режимі, високий рівень відповідальності, системне мислення, аналітичні здібності, високий рівень продуктивності
Одночасне ведення декільких суб,єктів господарської діяльності. Досвіт удаленної роботи. Самодісципліна, оптимізація приорітетності завдань.

Систематичний моніторинг законодавства, регулярне відвідування семінарів, вебинаров, підвищення

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: