• PRO

Ксенія

HR people partner

Employment type:
full-time, part-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний менеджер

from 11.2024 to now (9 months)
ItUa, Київ (IT)

- Створення та управління контентом: розробка контент-плану для корпоративних сторінок компанії (Instagram, Facebook, LinkedIn); написання постів, створення сторіс та рілз; сценарії для відеоконтенту.
- Асистентська підтримка власника компанії: організація зустрічей, контроль виконання завдань командою, підготовка маркетингових матеріалів та презентацій.
- Лідогенерація через LinkedIn: пошук і залучення потенційних клієнтів; організація зустрічей; підтримка комунікації та супровід лідів.
- HR-процеси: організація онбордингу та офбордингу співробітників; внутрішні комунікації (новини, події, опитування); організація корпоративних заходів.
- Участь у конференціях та заходах: представлення компанії на галузевих івентах, збір контактів, формування бази лідів.
- Грантовий менеджмент: моніторинг можливостей фінансування, підготовка та подача грантових заявок.

Операційний менеджер

from 06.2024 to 10.2024 (4 months)
DEFENSE TECH STARTUP (NDA), Київ (IT)

Юридична підтримка:
Виконання ролі основної точки контакту між партнерами та юридичною командою під час переговорів і підписання контрактів.
Забезпечення відповідності контрактів політикам та стандартам компанії.

Фінансовий менеджмент:
Контроль надходжень та витрат.
Виставлення рахунків.
Підтримка процесу планування бюджету та прогнозування.

HR-менеджмент:
Управління процесом найму працівників та розробка системи адаптації й звільнення.
Підтримка документального супроводу.

Маркетингова підтримка:
Допомога команді в організації розсилок, презентацій та координації заходів.
Пошук відповідних програм і можливостей, що відповідають цілям компанії.

Аналітика та робота з партнерами:
Аналіз публікацій та взаємодій у LinkedIn для виявлення трендів і можливостей.
Пошук нових контактів і налагодження відносин із потенційними партнерами.

Executive Assistant + HR People partner

from 12.2022 to now (2 years 8 months)
SmartyAds, Київ (IT)

• Організація відряджень (бронювання квитків, готелів, квитків, транспорту, візова підтримка);
• Участь на зустрічах (дзвінках), ведення протоколів зустрічей, переклади;
• Створення презентацій для зустрічей та навчальних лекцій;
• Контроль за виконанням поставлених завдань між командами;
• Організація тренінгів та лекцій для працівників;
• Організація подарунків для партнерів;
• Проведення бізнес-аналізу;
• Маркетингова підтримка (робота з копірайтерами та дизайнерами, а також підготовка розсилок через Mailchimp);
• Пошук подій, пов'язаних з напрямком діяльності компанії;
• Виставлення рахунків партнерам;
• Побудова системи контролю виконання завдань за RACI;
• Розробка програм адаптації для нових співробітників та їх проведення.

Помічник керівника підприємства

from 02.2019 to 12.2022 (3 years 10 months)
Vega, телекомунікаційна група, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

• Ведення календаря керівника, організація зустрічей, дзвінків, відряджень, презентацій, візова підтримка;
• Вирішення сімейних питань Генерального директора: переклад, органіація медичної допомоги, вирішення шкільних питань та пошук домашнього персоналу;
• Підтримка PR-відділу шляхом організації заходів, підготовки подарунків для директорів, клієнтів та партнерів, надання перекладів (англійською, російською, українською);
• Ведення сторінки: [open contact info](look above in the "contact info" section) створення публікацій, моніторинг коментарів, обробка вхідних звернень абонентів, підписання договорів с ОСББ;
• Створення та технічна підтримка сторінки Vega Telecom у внутрішній корпоративній соцмережі «PROSTOR» від Vodafone: підготовка та налаштування сторінки, написання новин, створення зображень та відео, технічна підтримка;
• Проведення тренінгів для нових співробітників, надання загальної ознайомчої інформації та роз’яснення технічних особливостей корпоративного сайту;
• Організація тренінгів із зовнішніми тренерами для співробітників;
• Пошук, підбір та реєстрація персоналу.

Помічник керівника

from 05.2018 to 01.2019 (8 months)
Hacken, Київ (IT)

• Підтримка в організації ділових зустрічей, дзвінків і поїздок для Генерального директора, включаючи візову підтримку;
• Контактна особа між Генеральним директором та командою;
• Допомога в підготовці різних матеріалів;
• Ведення листування від імені Генерального директора, включаючи електронні листи та соціальні мережі;
• Пошук спонсорів та залучення нових клієнтів;
• Допомога в організації ІТ форуму з кібербезпеки HackIT 4.0, включаючи пошук спонсорів, спікерів та інша організаційна підготовка.
* Присутній рекомендаційний лист від Генерального директора.

Помічник керівника, відділ корпоративних фінансів

from 03.2017 to 05.2018 (1 year 2 months)
Deloitte, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Підтримка в організації ділових зустрічей та управління графіками Директорів та Менеджерів;
• Робота з системою SAP, підготовка різних внутрішніх звітів, випуск та прийом рахунків;
• Організація відряджень для Директорів та Менеджерів (візи, готелі, квитки, трансфер з/в аеропорт, реєстрація та будь-які процедури подання заявок);
• Допомога в організації заходів (корпоративи, навчання працівників);
• Робота із документами, договорами, базою контактів;
• Переклади (англійська, російська, українська).
*Присутній рекомендаційний лист від керівника.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

from 08.2013 to 02.2017 (3 years 6 months)
Credo Line, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Створення та підтримання позитивних ділових відносин з партнерами та клієнтами;
• Прямі та непрямі продажі;
• Зв'язок з українськими та іноземними клієнтами та партнерами;
• Переговори та презентації – по телефону, електронною поштою, особисті зустрічі, ділові поїздки;
• Підготовка комерційних пропозицій та інших презентаційних матеріалів;
• Переклади (англійська, російська, українська).
*Присутні рекомендаційні листи від Генерального директора, а також Керівника рейтингового департаменту.

Менеджер з продажу освітніх послуг

from 05.2013 to 08.2013 (3 months)
Speak Up, Киев (Освіта, наука)

• Продаж курсів англійської мови приватним особам та корпоративним клієнтам;
• Робота із клієнтською базою;
• Обслуговування клієнтів.

Адміністратор

from 05.2010 to 05.2013 (3 years)
Speak Up, Київ (Освіта, наука)

• Забезпечення високого рівня сервісу існуючим та потенційним клієнтам школи;
• Відповіді на вхідні та вихідні дзвінки;
• Адміністративна та офісна робота у школі.

Education

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (КНЕУ)

Економіка підприємтсва, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Диплом бакалавра «Економіка підприємства зі знанням англійської мови»
Диплом магістра «Економіка підприємства»

Additional education and certificates

HR Manager

2022, 3 місяці
Certificate

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Adobe Photoshop
  • Ведение документации
  • Canva
  • Jira
  • SAP Logon
  • Користувач Бітрікс24

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — above average

Additional information

Я багатофункціональний фахівець із великим досвідом в таких компаніях, як: Deloitte, Vodafone та IT-компаніях. Розглядаю можливості для розвитку у сфері HR.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: