- PRO
Анна
Керуючий магазином, керівник відділу продажу, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Керуючий магазином, керівник відділу продажу, Аудитор
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 35 years
- City:
- Khmelnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1974061/
Work experience
Менеджер з контролю якості на обслуговування клієнтів
from 12.2021 to now
(3 years 8 months)
Магазини Цифрової Техніки, Хмельницький (Роздрібна торгівля)
Менеджер з контролю роботи магазинів та якості обслуговування
З досвідом успішного підвищення показників продажу, сервісу та командної ефективності
Професійно забезпечую стабільну та результативну роботу торгових точок, підвищуючи якість обслуговування та фінансові результати. Вмію аналітично мислити, знаходити слабкі місця в роботі магазинів і швидко впроваджувати ефективні рішення.
Ключові обов'язки та досягнення:
Регулярний контроль виконання планів магазинів та аналіз ключових показників (середній чек, конверсія, продажі додаткових послуг)
Проведення аудитів якості обслуговування та впровадження стандартів клієнтського сервісу
Розробка та реалізація індивідуальних стратегій розвитку для команд магазинів
Навчання персоналу з акцентом на техніки продажу, роботу із запереченнями та підвищення мотивації
Підвищення ефективності роботи магазинів за рахунок оптимізації внутрішніх процесів та підтримки сильної командної культури
Активна участь у запуску нових ініціатив, спрямованих на зростання задоволеності клієнтів і лояльності
Керівник магазину
from 12.2017 to 06.2019
(1 year 6 months)
Магазин електрики РЕС, Шепетовка (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
- виконання повного циклу організації роботи магазину;
- дотримання та контроль корпоративних стандартів Компанії;
- формування позитивної атмосфери в колективі;
- проведення регулярних постанов завдань підлеглим;
- постійне підвищення власного професійного рівня;
- керувати діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців;
- готувати заявки на поставку товарів, контролювати ритмічність надходження товарів та їх відповідність поданим заявкам.
- перевіряти наявність супровідних документів, сертифікатів відповідності, посвідчень про якість та відповідність товарів чинним стандартам та вимогам;
- контролювати додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників на товари з урахуванням реквізитів.
- вживати заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат, пошук нових покупців та залучення нових організацій до співпраці.
Касир,продавець-консультант
from 11.2015 to 06.2016
(7 months)
КомпТехСервіс, Шепетівка (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
•Обслуговування покупців та надання якісного сервісу.
•Ведення та облік касових (фіскальних) документів.
•Забезпечення збереження грошових коштів у касі.
•Своєчасна звірка готівкових коштів у контрольно-касовій машині (ККМ).
•Дотримання касової дисципліни (контроль залишків у ККМ, дотримання лімітів).
•Облік витратних матеріалів (касової стрічки, шпагату, пломб, ордерів, інкасаторських відомостей).
•Формування інкасаторських сумок.
•Контроль та забезпечення оптимального товарного запасу, своєчасне поповнення.
•Консультаційна допомога покупцям щодо асортименту, якості та переваг товарів.
•Контроль наявності та правильності розміщення цінників, перевірка достовірності інформації в них.
•Участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та ревізії грошових коштів у ККМ.
Керуючий магазином
from 06.2015 to 08.2017
(2 years 2 months)
КТС, Шепетівка (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов’язки:
•Складання посадових інструкцій.
•Ведення документообігу.
•Підбір та навчання персоналу магазину (5–12 осіб).
•Контроль роботи персоналу магазину.
•Організація та контроль роботи розрахунково-касової зони.
•Мотивація персоналу для виконання плану продажів.
•Управління товарообігом.
•Приймання товару.
•Мерчандайзинг.
•Аналіз продажів.
•Вивчення попиту покупців для формування замовлень наступних колекцій.
•Проведення інвентаризацій.
•Організація та контроль рекламних кампаній.
•Контроль за товарно-матеріальними цінностями та проведення інкасації.
•Ведення звітності.
•Оформлення дозвільної документації для роботи магазину.
•Врегулювання конфліктних ситуацій.
Секретар-перекладач керівника компанії
from 08.2011 to 09.2012
(1 year 1 month)
Business Concept, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов’язки:
•Приймання та розподіл кореспонденції, що надходить на розгляд керівнику підприємства, передача її виконавцям для роботи чи підготовки відповідей.
•Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
•Приймання заяв та документів на підпис керівника.
•Підготовка матеріалів і документів для роботи керівника.
•Організація телефонних переговорів; у разі відсутності керівника — фіксація отриманої інформації та доведення її змісту до нього.
•Приймання та передача інформації засобами зв’язку (телекс, телефакс тощо) турецьким партнерам у Туреччині.
•Організація та підготовка нарад і засідань: повідомлення учасників про час і місце проведення, реєстрація, інформування про порядок денний.
•Складання запитів, листів та інших документів за дорученням керівника; підготовка відповідних листів.
•Забезпечення робочого місця керівника канцелярським приладдям та необхідною оргтехнікою, створення умов для результативної роботи.
•Організація прийому відвідувачів; сприяння оперативному розгляду пропозицій та звернень співробітників.
•Друк службових матеріалів турецькою, англійською та російською мовами; внесення інформації до бази даних.
•Виконання окремих службових доручень керівника.
Education
Київський національний університет ім. Тараса Шевченка
Інститут філологія, Київ
Unfinished higher, from 2007 to 2011 (4 years)
Additional education and certificates
КНУ им. Тараса Шевченка, курсы "Лингва", переводчик английского.
2007-2009
Knowledge and skills
- MS Office
- 1С
- Windows
- Битрикс24
- Google Sheets
- Управління персоналом
- Організаторські здібності
- Орієнтація на результат
- Організація роботи персоналу
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Дисциплінованість
- Самостійність
- Уміння організувати свій робочий день
Language proficiencies
- English — average
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
Additional information
Досвідчений менеджер з контролю роботи магазинів і якості обслуговування з чітким баченням, як перетворювати слабкі місця в зони зростання. Вмію не просто контролювати — а надихати, навчати й вести команди до результату. Маю високу мовну грамотність, аналітичне мислення й розвинену емоційну інтелігентність — легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку та соціального статусу.
Пунктуальна, відповідальна, без шкідливих звичок. Швидко адаптуюсь до змін, активно беру участь у впровадженні нових рішень, мислю категоріями "як зробити краще", а не "як уникнути відповідальності". Завжди працюю на результат і доводжу справу до кінця. Ціную ефективну комунікацію, командну синергію та розвиток у кожному процесі.
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
41500 UAH, Khmelnytskyi -
Керуючий магазином
Khmelnytskyi -
Керуючий магазином
Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 4 cities -
Керуючий магазином
60000 UAH, Khmelnytskyi -
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник відділу продажу
Khmelnytskyi, Vinnytsia , more 8 cities