Resume from November 12, 2018

Альвіна

Бухгалтер, економіст, менеджер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Сustomer service, manager

from 12.2015 to now (8 years 4 months)
ТОВ "РЕМА", Vitality’s., Київ (Професійна косметика)

Ведення клієнтської бази, прийом та оформлення заявок. Ведення первинної бухгалтерії: замовлення, видаткові накладні, рахунки-фактури, переміщення , списання товарів, проведення приходу, витрати і повернення товарів, взаєморозрахунки з клієнтам маршрутні листи. Ведення складського обліку, проведеня інвентаризацій. Звітність з продажу, звітність по залишкам. Спілкування з клієнтами, оформелння договорів, вхідні дзвінки, консультація клієнтів по продукції.
Робота з вже існуючою базою клієнтів, а також пошук нових. Робота з холодними клієнтами. Досвід B2B.Ознайомлення клієнта з усіма активними пропозиціями і програмами лояльності, які пропонує компанія.

Помічник бухгалтера

from 05.2015 to 12.2015 (7 months)
ТОВ "Українські Абразиви", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення первинної документації: рахунки-фактури, видаткові та прибуткові накладні, податкові накладні (вхідні та вихідні), банківськими виписками, акти звірки та виконаних робіт, каса (видаткові та прибуткові касові ордери), нарахування заробітної плати, переоцінка товарів, взаєморозрахунки з покупцями, оприбуткування товару, повернення товару на склад та інше. Реєстрація податкових в M.e.doc. Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів, виписування довіреності. Систематизація та зберігання первинних документів.

Організація діловодства з обробки даних і розміщення даних на веб-узлах

from 10.2013 to 05.2015 (1 year 7 months)
ТОВ "Ант Груп", Київ (Інформаційні технології, системна інтеграція, Інтернет)

Помічник бухгалтера. Обов'язки і функції: ведення первинної документації (рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, банківські виписки та інше) Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів, спілкування з клієнтами, робота з оргтехнікою, банківськими програмами, створення презентацій та інструкцій до банківських програм…

Помічник бухгалтера

from 01.2013 to 06.2013 (5 months)
ТОВ "Агрофірма Заросянська" (Сільське господарство, агробізнес)

Помічником бухгалтера, практика.

Education

Київський Національний Економічний університет імені Вадима Гетьмана

Економіки в АПК, Облік та аудит, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (4 years 10 months)

Маю диплом бакалавра та диплом магістра, денна форма навчання.

Additional education and certificates

Рокитнянська школа мистецтв по класу фортепіано та танців.

1999-2006 рр.

Міжпредметний тренінг з 1С:Бухгалтерія 8.0

01.04 - 30.04.2013 р.

Як щомісяця завойовувати нових клієнтів і виконувати плани з продажу.

Тренер: Євген Явон.

Knowledge and skills

MS Office M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Робота з оргтехнікою Бухгалтерський облік Первинна документація Діловодство FastStone Capture «M.E.Doc IS» 1С: Оператор Оформлення та складання договорів

Language proficiencies

  • Russian — average
  • English — average

Additional information

Особисті якості:

Комунікабельна, вмію виявляти потребу клієнта. Швидко орієнтуюся в стресових ситуаціях. Цілеспрямована, відповідальна, уважна, організована. Вміння працювати з великим об"ємом інформації, здатність та бажання швидко навчатися.

Інтереси:

Художня література, поезія, спорт.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: