Олександр

Керівник, завідувач складу, інспектор, фахівець з військового обліку, 45 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
53 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Донецький технікум громадського харчування

Технік-технолог, Донецьк
Specialized secondary, from 1987 to 1991 (3 years 8 months)

Середня спеціальна-базове вище

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet

Additional information

тел: [open contact info](look above in the "contact info" section)



Дьомін Олександр Миколаевич

21.11.1971 р.
Мета: отримання постійної перспективної роботи, реалізація власних знань, прагнення до підвищення професійного рівня на посаді заст. директора, зав. складу, комірник, інспектор (фахівець) з військового обліку, адміністратор, ревізор, фахівець з дозвільних документів, керуючий: (всі види діяльності торгівлі, виробництва, логістика-складська і транспортна, фармацевтика, будівництво та будівельні матеріали, металобази, житлові комплекси, спортивні та торговельні центри, готелі, інше).
Досвід роботи:
09.09.2015 - 31.03.2025 р. Чеська благодійна організація «Людина в біді»-«People in Need».
Відділ транспортної і складської логістики та закупівлель: посада-фахівець з логістики та закупівель.
Обов'язки:
-Ведення бази постачальників, робота з документами із закупівель (операційне внесення даних через програму НАВІ для подальшого прийому та розподілу матеріалів по складам).
-Контроль за поставленими матеріалами, коригування в разі потреби в операційній системі, а також їх списання.
- Організація роботи складів (розташування, оренда, управління, розміщення складського матеріалу, ротація, маршрутизація).
- Робота з прибутковими та видатковими документами та коштами.
- Облік і дотримання всіх норм і залишків.
- Інвентаризації.
- Операційна робота з документами про закупівлю.
04.01.2009 - 30.03.2014 р. - ПП організація торговельної мережі, купівля, оренда, продаж торговельних площ, дозвільні документи (сан станція, ветеринарна служба, ліцензії, пожежна інспекція та ін.), інкасація, інвентаризація, моніторинг, складська логістика, управління і подальше планування торговельної діяльності.
15.03.2007 - 27.11.2008 р. - ТОВ «ТД Оволайн ЛТД» організація роздрібної фірмової торговельної мережі в м. Донецьку та Донецькій області, дрібний опт, торгівля оптом.
Посада: менеджер, менеджер з регіонального розвитку.
Обов'язки:
- Налагодження торгового процесу від виробника до кінцевого споживача.
- Укладання договорів на постачання, реалізацію, оренду.
- Робота з дозвільними структурами.
- Планування подальшої діяльності підприємства і розробка нових торгових площ, територій.
- Налагодження та організація робочого процесу на місцях.
17.08.2006р. - 15.03.2007р. - ПП організація і продаж корпусних і м'яких меблів.
17.03.2005 р. - 15.08.2006 р. - ТОВ «Світ сигар» салон-магазин елітних алкогольних напоїв і сигар «Barrymore», дочірнє підприємство корпорації «Олімп» (м.Донецьк).
Посада: адміністратор, менеджер з постачання.
Обов'язки:
- Касова дисципліна, контроль над рухом грошових коштів, аналіз продажів, створення видаткових накладних, звіт з реалізації товару;
- Підготовка та проведення інвентаризацій;
- Організація ефективної роботи колективу, навчання нових кадрів, постановка завдань і контроль над їх виконанням;
- Досвід вирішення конфліктних ситуацій;
- Робота з контролюючими, дозвільними органами;
- Робота з постачальниками, контроль над рухом товару, отримання, видача товару, укладення договорів, моніторинг.
17.12..1997р.- 15.10.2004р. ТОВ «Б.К.С.» (роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування, громадське харчування, міні пекарня м.Донецьк.
Посада: заст. директора з комерційної діяльності з 01.02.2000 р. переведений директором ТОВ «Б.К.С.».
Обов'язки:
- Дозвільні документи (ліцензії на алкогольні напої та тютюнові вироби, дозволи на торгівлю, міський і районні виконкоми, сан. станція, пожежна служба, управління земельних ресурсів).
- Контроль і організація роботи колективу;
- Контроль над рухом коштів;
- Планування і проведення інвентаризацій;
- Робота з договорами (оренда, постачальники, комунальні господарства);
- Банк (каса, платіжні доручення, договір, ліміт каси).
28.03.1995р.- 15.12.97р. МПП «ВІК»
Посада: товарознавець (побутова техніка).
Освіта: 1987-1991рр. середньо технічна-базова вища (Донецький технікум общ. піт. технік технолог).
Риси характеру: організованість, цілеспрямованість, порядність, підвищена працездатність, високий ступінь відповідальності. Здатність до самоосвіти.
Загальний стаж роботи: близько 24 р (за трудовою).
Додаткові відомості:
- Знання ПК (1С, Word, Excel, Internet);
- Готовність працювати на результат;
- Можливість відряджень;
- Навчання на тренінгах з «техніки продажів» і «вирішення конфліктних ситуацій у сфері послуг» (аналітичний центр «Олімп» м. Донецьк).
- Навчання на тренінгах «Транспортна логістика-рішення-складська логістика» (ТОВ «МБ Логістик»).
- Водійське посвідчення категорія «В».
- З/П від 45000 грн.
P.S - розглядаю вакансію Інспектор (фахівець) з військового обліку, якщо в організації є можливість з навчанням за цією спеціальністю, то я би хотів попрацювати на цій позиції.
Моє проживання-локація м Київ (Севастопольська та Солом'янська площа).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: