• PRO

Катерина

Фін. контролер, керівник відділлу менеджерів проєктів (казначейство)

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City of residence:
Bucha
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фін.контролер/казначейство/керівник відділлу менеджерів проектів

from 03.2019 to now (5 years 6 months)
ТОВ «Фесіліті Менеджмент Украіни», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- аналіз та коригування рахунків на підприємстві .
- звірка та контроль залишків по складах в 1С;
- контроль виставлення товарів та послуг клієнту;
- обробка даних згідно бюджету кожного проекту;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
- аналіз та формумання даних для консолідації звітності;
- приймання та перевірка рахунків постачальників товарів та послуг;
- формування графіків оплат рахунків постачальників ;
- формування реєстрів оплати рахунків постачальників;
- приймання участі в заключенні договорів з постачальниками товарів та послуг;
- взаємодія з менеджерами проектів . Частковий контроль над ними;
- виконування поставлених завдань від власника компанії ,в мірі своєї компетенції.

Керівник відділу ремонту та експлуатації машин та механізмів

from 03.2018 to 03.2019 (1 year)
ТОВ "Шен-Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

контроль виконання робіт з ремонту та ТО по всій Україні.
- робота з підрядними організаціями.
- планові/не планові відвідування об'єктів (відрядження по всій Україні).

КЛЮЧОВІ ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: -Контроль технічного обслуговування устаткування -Постійна взаємодія з сервісними фахівцями та менеджерами на об'єкті (телефоном, у CRM системі, поштою) -Організація планового та аварійного ТО.
-Організація і контроль роботи механіків.
-Ведення звітної документації.
-Контроль та облік обладнання, витратних матеріалів і запчастин.

Завідувач складами

from 08.2015 to 03.2018 (2 years 7 months)
ТОВ «Шен сервіс», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Управління площами складу та процесами роботи
- Контроль за всіма процесами роботи складу ( прихід, упаковка та відправка товару, повернення...
- робота в 1С (склад)
- взаємодія із суміжними відділами
- контроль за документообігом (електронні рахунки, оплата, заявки...)
- контроль та розробка бюджету складу (заробітна плата та утримання складу)
- формування, навчання та мотивація команди, відповідно до політики компанії
- Забезпечення безперебійної роботи складу цілодобово
- всі організаційні роботи згідно з відділом (графіки, журнали, стенди.)
Проведення інвентаризацій
-складання та ведення звітності за складом та за запитом керівника.
Додатково:
1) "права рука" директора з логістики відділу МТО.
- закупівлі, відвантаження ТМЦ / обладнання.
2) робота з відділом клінінгу:
- забезпечення потреби клієнта в рамках договору та згідно з вимогою держпродспоживслужби (відповідно до сертифікату та сертифікації НАССР (ISO 22000)).

Заступник директора

from 01.2013 to 01.2015 (2 years)
Мережа магазинів Бі Маркет, Київ (Роздрібна торгівля)

Робота з персоналом (25 осіб):
- Виконання планових показників магазину;
- стажування та навчання персоналу;
- Складання та ведення графіків роботи персоналу;
- Контроль роботи персоналу;
- контроль виконання стандартів ст. касирів, касирів, продавців консультантів тз;
· Робота з первинною бухгалтерською документацією;
- робота з касовим апаратом;
-Робота в центральній касі (інкасації)
- Контроль ведення касових книг;
-Участь у проведенні інвентаризації;
- робота з контролюючими органами;
Повний контроль роботи магазину.

Товаровед - Бухгалтер

from 10.2011 to 10.2013 (2 years)
ТОВ «Марія», Ірпінь (Роздрібна торгівля)

Замовлення, повернення товарів;
-розробка планограми;
-націнка товару;
-оформлення поворотних накладних;
-Проведення акцій;
-Управління товарними запасами;
-Організація та проведення інвентаризацій відділу гастрономії;
-управління персоналом.

Менеджер

from 09.2010 to 10.2011 (1 year 1 month)
Баядера Логістик, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

аналіз ринку та знання асортименту товару;

- Проведення переговорів, укладання договорів;

- Залучення велико-оптових покупців (клієнтів) до співпраці;
- формування замовлення щодо реалізації товарів та надання послуг (документи: замовлення-наряд, акт про надання послуг, складські документи, замовлення покупця, реалізація товару);
- розвиток існуючих та налагодження нових бізнес-контактів;
- Контроль виконання договірних зобов'язань та стану кредиторської заборгованості;
- підготовка та навчання персоналу.

Education

Національний університет біоресурсів та природокористування України (НУБІПУ), колишній Національний Аграрний Університет

Облік та аудит, Ірпінь-Київ
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

економічна освіта

Additional education and certificates

Навчальний центр «Успіх» 1С Бухгалтерія 8.2

2013

UCT -семінар на тему: "Як правильно замовити або поліпшити свій сайт"

2013

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Користувач Internet
  • Email
  • Gmail
  • Работа в продаже интернет услуг
  • Make decisions with the interests of the company and be responsi
  • Работа з документацією.Work with documentation.
  • Работа на кінцевий результат.Work on the end result.
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Уміння аналізувати
  • Організованість
  • Користувач 1С

Language proficiencies

  • German — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

References

  • Корнетов Андрей Викторович

    Корнетов Андрей Викторович

    Директор, ООО"Шен-Сервис"

    Contact details are hidden
  • Третяков Юрій Вікторович

    Третяков Юрій Вікторович

    Власник, ТОВ «ФЕСІЛІТІ менеджмент України»

    Contact details are hidden

Additional information

Уміння встановлювати та підтримувати ділові контакти. Уміння самостійно приймати рішення. Досвід успішного ведення комерційних переговорів, аналітичні здібності, цілеспрямованість. Лідерські та організаторські якості, орієнтація на результат, оптимізм і впевненість в успіху, бажання працювати в компанії, що динамічно розвивається, вміння працювати як автономно так і в команді, комунікабельність, відповідальність, працьовитість, ініціативність, бажання розвиватися.
На даний час проживаю в Німеччині. Мобільна. Вільно пересуваюсь, маю автомобіль та водійські права категорії «В»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: