• PRO

Жанна

Фінансовий директор

Employment type:
full-time
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 10.2021 to now (3 years 10 months)
Виробництво, торгівля, імпорт, Київ (Легка промисловість)

Підготовка, подання щомісячних та річних бюджетів компанії; Контроль над виконанням бюджетів; підготовка пакету управлінської звітності, оптимізація оподаткування, налаштування та впровадження управлінського обліку, розробка облікової політики, робота з банками, страховими та лізінговими компаніями, розрахунок зп, бонусів, мотивацій, та ін
Участь у підготовці бюджетів з виробничих проектів;
Робота з банками (рахунки, гарантії, акредитиви, овердрафти,) та ін.

Начальник фінансово-економічного відділу

from 02.2019 to 03.2020 (1 year 1 month)
Мережа сервісних центрів, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Підготовка, подання щомісячних та річних бюджетів компанії; Контроль над виконанням бюджетів; Підготовка щомісячної звітності власникам; Управління коштами (підготовка платіжного календаря, план-факт); Підготовка бюджетів за інвестиційними проектами; та ін.

Фінансовий директор

from 03.2014 to 09.2018 (4 years 6 months)
автомобільний бізнес, торгівля, будівництво (5 компаній, ФОП), Киев (Автобізнес та автосервіс)

підготовка щомісячної, квартальної та річної звітності інвесторам за внутрішньокорпоративними стандартами обліку компанії, план/фактний аналіз, бюджетування (БДР, БДДС, (річний бюджет з поквартальним коригуванням), аналіз фінансово-господарської діяльності, управління рухом коштів, формування платіжного календаря та контроль його виконання, постановка та контроль дотримання стандартів управлінського обліку в компанії, робота з банками з отримання та обслуговування кредитів, страховими компаніями та іншими фінансовими організаціями, організація та впровадження, удосконалення інформаційних систем обліку та ін.

Фінансист

from 02.2012 to 02.2014 (2 years)
Консалтинг (послуги, торгівля, туризм, виробництво), Киев (Туризм)

розробка та впровадження управлінської політики, впровадження процесу бюджетування, розробка та впровадження системи фінансової управлінської звітності, організація роботи фінансового департаменту; планування та координація фінансових операцій компанії; організація, впровадження інструментів контролю за веденням обліку та звітності; взаємодія з фінансовими структурами, вибір найкращих партнерів та пропозицій на ринку; управління фінансовими потоками та ліквідністю компанії, автоматизація обліку.

Фінансовий директор

from 07.2007 to 02.2012 (4 years 7 months)
Автомобільний бізнес, Киев (Автобізнес та автосервіс)

впровадження процесу бюджетування, підготовка фінансової щомісячної звітності, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, план-фактний аналіз, розрахунок собівартості продукції, робота з банками, лізинговими та страховими компаніями та ін.

Начальник фінансового відділу

from 04.2006 to 05.2007 (1 year 1 month)
Група Компаній «Травневий чай» (виробництво та дистрибуція продуктів харчування) (4 пр., Київ (Харчова промисловість)

впровадження процесу бюджетування, підготовка фінансової щомісячної звітності, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, план-фактний аналіз, розрахунок собівартості продукції, робота з банками, лізинговими та страховими компаніями та ін.

Фінансовий менеджер

from 04.2005 to 04.2006 (1 year)
Корпорація ВМ Груп (10 підприємств, 800 співробітників), Київ (Роздрібна торгівля)

реорганізація та ведення управлінського обліку, розробка облікової політики підприємств, аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, корпорації, складання щомісячної звітності (в т.ч. звіт про доходи та витрати, баланс, звіт руху грошових коштів та ін.), консолідація звітності, підготовка платіжного календаря, бюджетування, контроль виконання планів на підприємствах, внутрішньокорпоративні взаєморозрахунки та ін.

Фінансовий менеджер

from 12.2004 to 04.2005 (4 months)
Група компаній "Олімп", Київ (Харчова промисловість)

планування та управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, план надходження коштів, формування звітності у встановлених форматах, встановлення та контроль відпускних цін, взаємодія з IT відділом з метою удосконалення ведення обліку на підприємстві, розробка та написання інструкцій та методології ведення обліку на підприємстві: реорганізація
та ведення управлінського обліку

Заст. головного бухгалтера

from 02.1999 to 12.2004 (5 years 10 months)
Рекламна група «Телетиждень» ЗАТ «Український Медіа Холдинг», Киев (Маркетинг, реклама, PR)

поточне та довгострокове планування (місяць, квартал, рік тощо), планування доходів та витрат, коштів, формування звітності у встановлених форматах для вищих організацій для консолідованого обліку (БДР, БДДС, баланс та ін.).

Education

КНЭУ

Международная экономика, Киев
Higher, from 1998 to 2003 (4 years 9 months)

Обучение по программе CAP/CIPA (сданы 3 экзамена), обучение по программе АССА DipIFR (рус.)
2003-2017г. – семинары, тренинги по управленческому учету (“Управлінський облік для росту
прибутковості компанії”, “Управленческий учет на предприятии”), МСФО и др.
2002 - 2003 Магистратура КНЭУ
специальность: экономика и предпринимательство / международная экономика
Программа «Управление международным бизнесом»
1998 – 2003 Киевский Национальный Экономический Университет
специальность: экономика и предпринимательство / международная экономика

Additional education and certificates

Актив - Налоги и право в Украине

январь-март 2012г

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Клиент-Банк
  • Бухгалтерский учет
  • 1С УТП
  • 1С УПП
  • ERP
  • MS Power BI
  • Oracle Database
  • Инталев

Language proficiencies

English — average

Additional information

Профессиональные знания и опыт
Постановка и ведение учета в торговой сфере, сфере услуг, РА, производство.
Разработка и контроль бизнес-процессов и процедур . Финансовый контроллинг (своевременное представление точных финансовых данных требуемого характера, обеспечение точной системы отчетов, объективно и полно отражающей ход и результаты деятельности компании, подготовка данных о результатах деятельности компании в форме, способствующей принятию руководством управленческих решений на будущее, контроль финансовых бюджетов).Бюджетирование (внедрение процесса бюджетирования, подготовка операционного бюджета (бюджет продаж, бюджет прямых затрат, бюджет запасов, бюджет коммерческих расходов, бюджет управленческих расходов, бюджет доходов и расходов (или прогноз отчета о прибыли) и финансового бюджета (бюджет движения денежных средств, прогноз баланса).Учетная политика. Международные стандарты финансового учета и отчетности. Консолидация отчетности. Анализ деятельности предприятия. Управление денежными потоками (обеспечение эффективной системы сбора денежных средств и осуществление отчислений и выплат, обеспечение достаточной платежеспособности, определение необходимых объёмов финансирования). Разработка кредитной политики, работа с банковским учреждениями по обслуживанию денежных потоков, получение кредитов, факторинг, разработка и внедрение системы мотивации персонала, прохождение аудиторских и налоговых проверок , автоматизация учета в программных продуктах, переход с Бухгалтерии 1С7.7 на 1С Бухгалтерия 8, и т.п. Опыт управления персоналом (10 человек).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: