Resume from July 12, 2021

Болденко Сергей Станиславович

Національний регіональний менеджер, комерційний директор, 25 000 UAH

Full-time.

Age:
48 years
City:
Rivne
Ready to move to:
Khmelnytskyi, Lutsk, Lviv, Ternopil, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, you must sign in or register as an employer. Access contacts starting at UAH 390.


Education

Національний університет водного господарства та природокористування

Механічний(інженер механік); менеджменту(менеджер економіст), Рівне
Higher, from 1992 to 1999 (6 years 9 months)

отримав другу вищу освіту за фахом - менеджер економіст


Professional and other skills

  • Computer skills
    1C (8),Ехcel,Word,Lotus.
  • Уміння будувати структуру і налагоджувати командні взаємини. (14 years of experience)
    Advanced, I currently use it.

Language proficiencies

Russian — average


Additional information

Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) Е-маіl: [open contact info](look above in the "contact info" section) Дата народження: 29.09.1973 Досвід роботи: 14років Освіта вища(технічна,економічна) Сімейний стан: одружений
Діти: син, дочка Готовність до відряджень: готовий
Шукаю роботу в: Рівне, Західний регіон, Центр.
Національний менеджер, Регіональний менеджер, Директор, Комерційний директор.
Ключова інформація і навики роботи:
• Успішний досвід роботи керівника 14 років.
• Уміння будувати структуру і налагоджувати командні взаємини.
• Хороші лідерські, комунікативні та аналітичні здібності, націленість на результат.
• Високий рівень професіоналізму, готовність до реалізації масштабних проектів.
• Управлінські навички, комунікабельність, презентабельність, порядність, здатність самостійно виробляти і реалізовувати рішення, висока ступінь відповідальності.
• Вміння знаходити і розвивати сильні сторони в людях.
• Знання сучасних методик продажів.
• Навички та досвід переговорів з дистриб'юторами та провідними мережами.
• Навички планування і адміністрування.
• Знання систем автоматизації бізнес процесів.
• Є досвід роботи з дистриб'юторами в республіці Білорусь.
Досвід роботи
Директор 14.02.2016 по 20.02.2017 Рівненська філія компанії «Афіна груп».Рід діяльності підприємства -дистрибуція широкого асортименту продукції (алкоголь, кондитер, бакалія, побутова хімія), робота з рітейлом структури КООП в Рівненській області.
Обов'язки:Організація і здійснення оперативного керівництва діяльністю підприємства (50 осіб). Планування і контроль роботи співробітників підприємства по виконанню планів продажів по всіх товарних групах. Забезпечення продажів підприємства . Фінансове адміністрування . Кадрове адміністрування .Організація і контроль роботи транспортної та складської логістики.
Директор 21.07.2014 по 29.01.2016 Рівненська філія компанії «S Group».Рід діяльності підприємства - дистрибуція продуктів харчування снекової групи-«Семки», «Козацька розвага», «Мачо», «Снеккін», «Мій рибалка», «Картофан» і побутової хімії та паперово ватної продукції ТМ «Фентезі».Обов'язки:
Організація і здійснення оперативного керівництва діяльністю підприємства (43 людини). Планування і контроль роботи співробітників підприємства по виконанню планів продажів по всіх товарних групах. Забезпечення продажів підприємства.Фінансове адміністрування.Кадрове адміністрування.Організація і контроль роботи транспортної та складської логістики.
Національний менеджер з продажу. Жовтень 2010 – Лютий 2014 ТД «Любисток» - виробник приправ, спецій і кондитерських добавок «Любисток», «Добрик», «Деко».Обов'язки:
Розробка та затвердження маркетингового плану, забезпечення плану продажів.Просування на ринок нових продуктів.
Розробка, організація і контроль проведення національних і регіональних програм просування.Управління відносинами і ведення переговорів з операторами ринку, підключення нових дистриб'юторів. Управління продажами в усі канали збуту (мережі, дистриб'ютори, ринок).Контроль роботи дистриб'юторів. Аналіз ринку й систематизація інформації , що надходить з каналів збуту.Пряме управління командою регіональних і територіальних менеджерів, 14 осіб.Створення відділу продажів в Рівненській області, штатом 20 осіб.Підключення дистриб'юторів і організація процесів продажів в республіці Білорусь.Територія відповідальності - Україна, Білорусь.
ТОВ «ЛІТА», ТОВ «РПК»,ТОВ«Фудз Трейд» (одна і та ж компанія- періоди реорганізації)
Директор. Серпень 2008 - Вересень 2010 року «Хмельницька філія ТОВ Фудз Трейд» Рід діяльності підприємства - дистрибуція продуктів харчування і продуктів для тварин (ТМ «ЧЕМПІОН», «Едемс», «МАГІК»; «Nestle Purina»).Обов'язки :
Організація та здійснення оперативного керівництва діяльністю підприємства (50 осіб) .Захист інтересів Компанії у взаємовідносинах з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності. Планування і контроль роботи співробітників підприємства по виконанню планів продажів по всіх товарних групах. Забезпечення продажів підприємства.Фінансове адміністрування. Кадрове адміністрування.Організація і контроль роботи транспортної та складської логістики.
Керівник відділу продажів Nestle.Серпень 2004 року - Серпень 2008 «ТОВ Рівненська продуктова компанія»(«РПК»).Обов'язки:
Загальне керівництво відділом у кількості 50 осіб. (Торгова команда, логістика, склад).Просування торгової марки Nestle в Рівненській області.Кадрове адміністрування. Мотивація роботи команди щодо вимог компаній як «Nestle» так і «РПК».Забезпечення виконання планів закупівель і продажів дистрибутора "ТОВ РПК" перед «Nestle».Ведення переговорів з представниками компанії «Nestle».Контроль дебіторської заборгованості. Ведення фінансової документації між «Nestle» та «РПК».Планування і управління товарними запасами. Організація і контроль роботи логістики по доставці продукції як клієнтам так і на склад. Контроль і оптимізація роботи складу.
Особисті якості:вимогливий до себе, порядність, активна життєва позиція,лідерські здібності.


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: