- PRO
Ліляна
Head of customer support
- Considering positions:
- Head of customer support, Керівник відділу, Операційний директор, Операційний менеджер, Customer service manager, Керівник кол-центру, Директор з розвитку, Керівник сервісного центру, Менеджер з розвитку, Менеджер з навчання персоналу
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2197151/
Work experience
Керівник сектору служби підтримки клієнтів
from 11.2014 to 05.2025
(10 years 6 months)
OLX, Київ (IT)
Мета ролі:
Забезпечення високоякісної та ефективної письмової підтримки користувачів.
Сприяння покращенню задоволеності та лояльності клієнтів.
Оптимізація робочих процесів відділу підтримки.
Підтримка та розвиток команди.
Обов`язки:
Операційне управління та стратегічне планування:
- Розробка та впровадження довгострокових і короткострокових, індивідуальних і командних цілей.
- Формування стратегій їх досягнення. Організація регулярних тижневих, місячних та квартальних зустрічей для моніторингу прогресу, оцінки досягнень, корекції планів.
- Аналіз ефективності команди через KPI, eNPS. Впровадження дій для покращення результатів.
- Участь у плануванні бюджетів, ресурсів та пріоритетів відділу.
- Підготовка аналітичної звітності для керівництва.
Лідерство, розвиток та підтримка команди:
- Управління командою: постановка цілей, мотивація, підтримка, контроль виконання.
- Проведення регулярних 1:1 зустрічей для розвитку співробітників, коучинг тімлідерів.
- Виявлення low-performers, побудова індивідуальних планів розвитку з метою покращення їх результатів.
- Організація обміну досвідом між тімлідами, побудова середовища взаємної підтримки.
- Впровадження бонусної політики, оцінка її ефективності та впливу на мотивацію.
Оптимізація процесів та автоматизація:
- Ініціювання та впровадження проєктів з автоматизації для підвищення ефективності письмової підтримки.
- Розробка нових внутрішніх процесів та оптимізація існуючих для покращення якості клієнтського досвіду.
- Співпраця з відділами продукту, маркетингу, модерації та безпеки для системного вирішення клієнтських проблем.
Покращення клієнтського досвіду:
- Побудова клієнт-орієнтованої стратегії підтримки на основі зворотного зв’язку та аналітики.
- Впровадження ініціатив, спрямованих на підвищення рівня задоволеності та лояльності клієнтів.
HR-функції та розвиток талантів:
- Участь у процесах онбордингу та офбордингу.
- Участь у рекрутингу, зокрема в конкурсах на внутрішні вакансії у відділі підтримки.
- Розробка та впровадження системи наставництва та навчання нових співробітників.
- Проведення eNPS, аналіз залученості працівників, надання аналітики менеджменту.
- Співпраця з HR щодо впровадження програм розвитку, мотивації та зміцнення корпоративної культури.
Культура, командна взаємодія та внутрішні ініціативи:
- Організація тімбілдингів та внутрішніх заходів для підтримки командного духу.
- Комунікація з персоналом через презентації, внутрішні сесії, обговорення змін.
- Підтримка проєктів наставництва та кар’єрного зростання всередині компанії.
Додатково:
- Впровадила системний підхід до розвитку співробітників. Середній стаж роботи Агента підтримки 4 роки 6 місяців.
- Побудувала сильну культуру зворотного зв’язку всередині команди, що підвищило eNPS до 89%.
Спеціаліст служби підтримки клієнтів
from 08.2014 to 11.2014
(3 months)
Данон, ГК (Данон Україна, Нутриція Україна), Київ (Харчова промисловість)
Проектна робота
Робота з клієнтами:
•Обробка замовлень, контроль доставки товару. Вирішення поточних питань.
•Формування звітів, актуальних даних щодо асортименту, сертифікації.
•Аналіз продажів. Розробка та впровадження процесів щодо покращення якості обслуговування клієнтів.
Робота з партнерами:
•Надсилання логістичному партнеру заявок на доставку товар.
•Реєстрація замовлень на відвантаження на сайті партнера перевізника.
Робота в 1С:
•Формування первинних документів та звітів клієнтам, відділам всередині компанії.
•Ведення реєстрів первинних документів.
Менеджер служби підтримки клієнтів
from 09.2009 to 02.2014
(4 years 5 months)
Nokian Tyres, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Робота з клієнтами:
•Супровід клієнтів: контроль надсилання щоденних звітів, аналіз залишків на балансі клієнта, виставлення рахунків, розсилання електронних повідомлень-нагадувань
•Обробка повідомлень гарячої лінії, усунення проблеми, зворотний зв'язок представнику компанії
•Надання клієнтам актуальних даних за точками обслуговування в мережі Віанор та партнерами-емітентами
•Аналіз продажів
•Розробка та впровадження процесів щодо покращення якості обслуговування клієнтів
Робота з партнерами-емітентами:
•Надсилання заявок на розширення покриття обслуговування.
•Координація обслуговування смарт-карт емітентів у мережі Віанор.
Робота в 1С:
•Внесення до бази нових контрагентів, заповнення анкетних даних для роботи за смарт-картками.
•Формування первинних документів: рахунок, видаткова накладна / акт виконаних робіт, довіреностей.
•Формування та надання звітних даних клієнтам, відділам всередині компанії.
•Контроль обміну даними між базами.
•Ведення реєстрів первинних документів, договорів.
Робота зі смарт-картками:
•Технічні роботи: форматування, продовження терміну експлуатації, внесення до «чорного списку», зміна лімітів
Робота з партнерами мережі Віанор у період проведення спільних акцій:
•Контроль за дотриманням правил акцій співробітниками шинних центрів.
•Надання консультацій.
•Координація процесу обдзвону, надсилання смарт-карт учасникам акцій.
Менеджер напрямку контактної корекції зору
from 08.2004 to 10.2008
(4 years 2 months)
Люксоптика, Київ (Роздрібна торгівля)
Робота з постачальниками:
•Замовлення товару, контроль відвантаження на склад та на магазини
•Погодження та замовлення рекламної продукції
•Організація акцій від постачальників
•Відстеження сертифікації товару
Робота з магазинами:
•Прийом замовлень магазинів мережі.
•Відстеження асортименту та залишку продукції в магазинах.
•Відстеження стандартів, контроль викладення товару, наявності. рекламної продукції у магазинах.
•Координація роботи персоналу (постановка завдань з продукту, консультації, підготовка навчальних матеріалів, прийом іспитів у консультантів ККЗ)
•Організація та контроль проведення рекламних акцій.
•Запуск нових продуктів (запровадження у продаж, підготовка матеріалів для консультантів ККЗ, рекламної продукції).
•Забезпечення магазинів витратними матеріалами.
Робота з документацією:
•Накладні, акти списання, договори з постачальниками, довіреності, прайс-листи
Підготовка звітності:
•Щоденний звіт з продажу магазинів (файл виторгу).
•Відстеження виконання планів
Відкриття нових проектів (стандарти магазину, вибір асортименту, впровадження нових співробітників):
•2007 – 7 нових магазинів; 2006 – 10 нових магазинів; 2005 - 9 магазинів
Мерчандайзинг, реклама.
Аналіз інформації:
•Регулярний аналіз продажів по магазинах/часовому періоду.
Education
Медичний коледж
Сестринська справа, Диплом бакалавра, Черкаси
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)
Language proficiencies
English — average
Additional information
Серед моїх ключових сильних сторін – високий рівень адаптивності, аналітичне мислення, стратегічне планування та здатність приймати виважені рішення у складних ситуаціях. Я легко встановлюю контакт з людьми, ефективно працюю як самостійно, так і в команді, а також демонструю лідерські якості, коли це необхідно для досягнення спільної мети.
Similar candidates
-
Head of customer support
40000 UAH, Kyiv -
Керівник клієнтського сервісу
Kyiv -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 UAH, Kyiv -
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Керівник агропідприємства
Kyiv -
Team lead, керівник контакт-центру, head of customer support
Kyiv