• PRO

Ілля

CTO, IT Project manager, 42 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Project Manager

from 10.2014 to now (10 years 10 months)
ФОП Бречко Ілля Сергійович, Київ (IT)

•Керував повним циклом розробки, запуску та підтримки мобільного додатку, забезпечуючи його відповідність бізнес-цілям.
•Формував вимоги до функціоналу додатку, визначав пріоритетність та порядок випуску релізів.
•Виконував прототипування інтерфейсу або ставив завдання UI-дизайнерам, забезпечуючи UX-оптимізацію.
•Координував роботу дизайнерів над графічним оформленням додатку, встановлював пріоритети та контролював якість виконання.
•Організовував роботу команди розробників для створення server-side та клієнтської частини додатку, керував процесом розробки.
•Вів повну проєктну документацію, включаючи технічні вимоги, специфікації та звітність.
•Контролював терміни, ресурси та якість виконання робіт на всіх етапах проєкту.
•Розробляв технічні завдання та здійснював попередню оцінку вартості реалізації проєкту.

Керівник департаменту комерційних проектів

from 03.2014 to 09.2014 (6 months)
Krible.com, Запоріжжя (IT)

•Розвивав проєкт та здійснював управління всіма його процесами.
•Оперативно керував колективом (до 5 осіб), координував роботу команди.
•Організовував та управляв продажами, впроваджував стратегії для збільшення прибутку.
•Займався активним пошуком і залученням нових клієнтів, розширював клієнтську базу.
•Проводив переговори та презентації, встановлював довгострокові партнерські відносини.
•Підтримував і розвивав співпрацю з наявними клієнтами, підвищував їхню лояльність.
•Контролював виконання замовлень клієнтів, розробляв заходи для підвищення рівня їхньої задоволеності.
•Вносив пропозиції щодо формування асортименту послуг та цінової політики.
•Забезпечував виконання ключових показників ефективності (KPI).
•Готував та укладав договори, вів договірну документацію.
•Контролював дебіторську заборгованість, мінімізував фінансові ризики.
•Складав звітну документацію, аналізував ключові показники діяльності.

Керівник онлайн-підтримки користувачів

from 01.2012 to 02.2014 (2 years 1 month)
ТОВ "Авентадор", Запоріжжя (IT)

•Розпочав роботу в компанії на посаді спеціаліста підтримки, через 7 місяців підвищений до керівника підрозділу.
•Постановка цілей і завдань для команди, визначення пріоритетів та контроль їх виконання.
•Аналіз ефективності роботи відділу, оцінка результативності співробітників.
•Мотивація команди, впровадження інструментів для підвищення продуктивності.
•Навчання та розвиток співробітників, проведення персональних консультацій і наставництва.
•Підбір персоналу та розширення штату відповідно до потреб компанії.
•Стандартизація типових рішень для масових проблем, впровадження ефективних методик.
•Організація та проведення внутрішньої атестації для оцінки кваліфікації співробітників.
•Управління внутрішніми та зовнішніми процесами, оптимізація бізнес-процесів у підрозділі.

Провідний спеціаліст з продажу послуг

from 07.2011 to 02.2012 (7 months)
ПАТ "Укртелеком", Запоріжжя (Телекомунікації, зв'язок)

•Керував відділом спеціалістів із продажу послуг (до 8 осіб), координував роботу з “холодними” дзвінками та промо-акціями.
•Вів щотижневу та щомісячну звітність щодо результатів роботи відділу.
•Контролював процес укладання договорів на мобільний і стаціонарний зв’язок.
•Проводив тренінги для персоналу на теми: “Техніка прямого продажу”, “Хто такий клієнт” тощо.
•Вів переговори зі складними клієнтами, вирішував конфліктні ситуації та сприяв утриманню клієнтів.

Керуючий магазином

from 11.2009 to 07.2011 (1 year 8 months)
Мобилочка, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

•Розпочав кар’єру в компанії як експерт з продажу, через 2,5 місяці переведений на посаду керуючого магазином (підпорядкування 3 особи).
Обов’язки експерта з продажу:
•Консультував клієнтів, допомагав у виборі товару та сприяв здійсненню покупок.
Обов’язки керуючого магазином:
•Контролював та аналізував процес прямих продажів, забезпечував виконання планів.
•Керував командою магазину, мотивував співробітників для досягнення високих результатів.
•Працював з касовим апаратом, здійснював облік фінансових операцій.
•Вів документообіг (прийом товару, складання звітності, контроль запасів).
•Проводив співбесіди, здійснював найм і навчання нових співробітників.
•Успішно відкривав нові торгові точки (5 нових салонів під моїм керівництвом).

Education

Національний університет «Запорізька політехніка»

Факультет радіоелектроніки та телекомунікацій, Кафедра інформаційних технологій електронних засобів, Запоріжжя
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Knowledge and skills

  • Користувач ПК
  • Jira
  • Trello
  • Бітрікс24
  • CRM
  • 1С:Підприємство
  • Redmine
  • Робота з оргтехнікою
  • amoCRM
  • Мегаплан
  • Salesforce
  • Тестування
  • Адміністрування мережі
  • Швидкий набір тексту

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

References

За вимогою

За вимогою

Contact details are hidden

Additional information

Водійське посвідчення категорій “B” та “C”, понад 10 років безаварійного стажу.

Ключові навички та особисті якості:
•Відповідальний, ініціативний та організований лідер, який впевнено керує процесами та командою.
•Вмію знаходити нестандартні рішення, мислю креативно та стратегічно.
•Володію відмінними комунікативними навичками, легко знаходжу спільну мову з людьми.
•Швидко навчаюся новому, адаптуюся до змін і впроваджую ефективні підходи в роботі.
•Вмію приймати самостійні рішення та несу відповідальність за їх наслідки.
•Оптиміст із почуттям гумору, що допомагає будувати продуктивну та комфортну робочу атмосферу.

Шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: