• PRO

Катерина

Директор ресторана, 55 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
40 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий рестораном

from 09.2023 to now (1 year 11 months)
Проектна, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Пректна робота. Відкриття нових, та аудит існуючих закладів.

Операційний директор

from 01.2022 to 06.2022 (5 months)
Мережа барів і піцерій, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Проєктна робота:
аудит роботи мережі по усіх підрозділах, включаючи бухгалтерію.
Оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
Планування стратегії розвітку
Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
food cost, P&L, kpi, ABS
створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
CRM
Налагодження сервісу, клієнтоорієнтовності,Friendly сервіс
З початком війни організація волониерської роботи закладів по усіх процессах.

Операційний директор

from 04.2021 to 08.2021 (4 months)
Мережа ресторанів азіатської кухні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Проєктна робота:
аудит роботи мережі ресторанів по усіх підрозділах, включаючи бухгалтерію.
Оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
Планування стратегії розвітку
Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
food cost, P&L, kpi, ABS
створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
CRM
Налагодження сервісу, клієнтоорієнтовності,Friendly сервіс

Операційний діректор

from 01.2021 to 04.2021 (3 months)
Мережа ресторанів кавказької кухні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Проєктна робота:
аудит роботи мережі ресторанів по усіх підрозділах
оптимізація роботи мережі та окремих локацій по усіх підроздилах
Аудит роботи персоналу: оцінка, заміна, навчання, пошук нового кандидата
Планування стратегії розвітку
Робота з меню: аудит технологічної документації, постачальників (пошук та затвердження найкращих умов)
food cost, P&L, kpi, ABS
створення стратегії упізнаваності, розвиток бренду, ребрендінг etc
CRM

Керуючий рестораном

from 01.2020 to 03.2020 (2 months)
Ресторан Балканської кухні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Налагодження стабільної роботи ресторану
Комплектація штату (повний цикл)
Пошук, підбір, моніторинг та вибір постачальників
Просування у соцмережах
Навчання, мотивація, тестування та проведення тренінгів для персоналу сервісу
Контроль якості по всіх пидрозділах
Проведення переобліків та їх контроль по всіх підрозділах
Повна звітність власнику
Реклама закладу (повний цикл) - контроль та співпраця з маркетологом
Розробка меню (основне, ланчі, бранчі, сніданки та спеціальні пропозиції)
Моніторинг та аналіз роботи конкурентів
Збільшення ТО

Директор ресторану

from 08.2019 to 02.2020 (6 months)
USG Holding, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль робочого часу, нарахування зп, складання графіків виходу на роботу працівників
Контроль витрат
Збільшення ТО
Забезпечення життєдіяльності ресторану
Здорова атмосфера у колективі
Поточна звітність та прогнози, планування (ABC, P&L, kpi)
Задоволені гості
Контроль роботи всіх підрозділів
Контроль за дотриманням HACCP, FiFo, контроль якості
Замовлення необхідної продукції

Керуючий рестораном

from 08.2018 to 01.2019 (5 months)
ТОВ "Джаз Клуб", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Забезпечення безперебійної роботі ресторану
•Контроль роботи всіх підрозділів ресторану
•Пошук, підбір та навчання персоналу
•Ведення соціальних мереж
•Реклама
•Робота з меню та технологічними картками (оптимізація, аудит, розробка та відпрацювання нових, введення у меню, сезонні та спеціальні пропозиції, банкетне меню)
•Маркетингови дослидження ( конкуренти навкруги)
•Спивпраця з округою
•Організація та проведення різноманітних заходів (банкети, фуршети, ділові сніданки та вечері, харчування груп (туристичні, навчальні, ділові), корпоративні заходи, тематичні вечірки, творчі вечори та інше)
•Робота з контролюючими органами
•Звітність

Декрет

from 01.2015 to 07.2018 (3 years 6 months)
Декретна відпустка, Київ (Освіта, наука)

Керуючий рестораном

from 02.2014 to 12.2014 (10 months)
ПП ТОРА р-н Гранат, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Управління всіма підрозділами ресторану
•Збільшення ТО
•Звітність власникам
•Організація та проведення заходів
•Співпраця із постачальниками, моніторинг ринку та пошук вигідних умов
•Організація та проведення банкетів
•Пошук, підбір та навчання персоналу
•Робота з меню (введення нових страв, розробка бенкетного меню, сезонних пропозицій, розробка акцій, пропозицій для компаній та інше)
•Забезпечення життєдіяльності ресторану

Директор ресторану

from 03.2012 to 09.2012 (6 months)
ТОВ Бахус, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Планування, організація роботи закладу, ефективне керування ресторану у межах встановленої політики компанії;
• Контроль за дотриманням встановлених норм та правил компанії;
•Керування прибутком - планування бюджету, оптимізація витрат;
•Управління та координація роботи персоналу;
•Розробка та впровадження процесів та програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів;
•Контроль за виконанням стандартів підприємства по якості продукції, рівень сервісу та якості надаваних послуг;
•Координація технологічних процесів;
•Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;
•Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;
•Підготовка звітності виконаної роботи;
•Ведення складського та товарного обліку;
•Проведення інвентаризацій;Пошук, підбір та навчання персоналу;
•Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу

Заступник директора ресторану

from 08.2010 to 01.2014 (3 years 5 months)
Козырная Карта, сеть ресторанов, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

р-ни: Тюбетейка, Коза-Дереза, Казбек, China White

•Контроль за дотриманням діючих норм та правил компанії;
•Забезпечення життєдіяльності ресторану;
•Управління та координація роботи персоналу;
•Контроль якості обслуговування гостей закладу;
•Аналіз результативності праці персоналу, удосконалення форм та методів праці;
•Координація технологічних процесів; Контроль санітарно-технічного та технологічного стану;
•Підготовка звітності виконаної роботи;
•Пошук, підбір та навчання персоналу;
•Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу;
•Розробка, підготовка та проведення різноманітних заходів;
•Проведення інвентаризацій;
•Контроль за виконанням стандартів підприємства по якості продукції, рівень сервісу та якості надаваних послуг;
•Планування, організація, ефективне управління рестораном; Керування прибутком (планування бюджету, оптимізація витрат;
•Розробка та впровадження процесів та програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів; Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;Ведення складського та товарного обліку;
•Збільшення ТО

Менеджер ресторану

from 09.2009 to 04.2010 (7 months)
Резиденция Тафаддаль загородный ресторан, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Просування ресторану та залучення нових відвідувачів;
•Співпраця з івент агенціями та РАГСами;
•Співпраця з друкованими та інтернет виданнями;
•Взаємодія з відвідувачами закладу;
•Розміщення реклами;
•Пошук, підбір, навчання та контроль роботи персоналу;
•Розробка акцій та фішок закладу;
•Співпраця із постачальниками, моніторинг ринку та пошук вигідних умов;
•Забезпечення життєдіяльності ресторану;
•Планування, організація та проведення різноманітних заходів (банкеті, фуршети, весілля, дні народження, корпоративи, комплексне харчування великих груп, конференції та інше);
•Контроль за виконанням діючих норм та правил;
•Підготовка звітності про проведену діяльність;
•Контроль за якістю наданих послуг, якістю продукції та рівнем сервісу;
•Аналіз результативності роботи закладу, удосконалення методів та інструментів праці;
•Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;

Менеджер по персоналу

from 03.2009 to 09.2009 (6 months)
Центр Красоты и Здоровья, Київ (Роздрібна торгівля)

•Пошук та підбір персоналу (розміщення інформації про наявні вакансії у ЗМІ, телемаркетинг, проведення співбесіди)
•Навчання персоналу в залежності від вимог вакансії
•Контроль персоналу
•Моніторинг ринку праці
•Проведення та організація тренінгів
•Тестування персоналу

Керуючий ресторану

from 10.2008 to 04.2009 (6 months)
Кайзерхоф, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Відкриття проекту з нуля
•Планування, замовлення і закупівля, та функціональне розміщення технологічного обладнання, технічного обладнання та меблювання;
•Ціноутворення
•Пошук постачальників необхідної продукції та укладення договорів; •
•Формування структури БД клієнтів;
•Планування та розробка промо та PR акцій;
•Написання рекламних статей для ЗМІ та видань;
•Формування плану роботи персоналу, структура, графіки, формування ФЗП;
•Створення посадових інструкцій та обов'язків персоналу;
•Контроль за якістю роботі персоналу та якістю надаваємих послуг;
•Звітність та фінансовий контроль;
•Розробка та впровадження процесів і програм по збільшенню ТО, реалізація маркетингових заходів;
•Контроль за дотриманням стандартів компанії по якості продукції та рівню сервісу;
•Контроль технологічних процесів;
•Контроль санітарно-технічного та технологічного стану закладу;
•Взаємодія із зовнішніми контролюючими органами;
•Підготовка звітності виконаної роботи;
•Ведення складського та товарного обліку;
•Проведення інвентаризацій;
•Пошук, підбір та навчання персоналу;
•Мотивація персоналу, тестування персоналу, проведення тренінгів для персоналу

Адміністратор-касир

from 04.2005 to 12.2008 (3 years 8 months)
ТОВ Гефест Бар Ідіго, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Прийшовши на роботу в компанію так само брала активну участь в розробці меню, сезонних пропозицій. Так само з 10.2005 по 10.2008 виконувала функції і обов'язки старшого бармена (бар менеджера). Здійснювала прямий контроль закупівлі товарів.
•Робота з відвідувачами
•контроль роботи персоналу
•підбір і навчання персоналу
•робота з постачальниками
•забезпечення життєдіяльності ресторану (замовлення продукції, усунення неполадок і т.д.) -складання технологічних карт
•розробка коктейлів
•звіті з продажу
•контроль витрати продукції (проведення переучетов)
•робота з відвідувачами
•приготування, сервіровка і подача різних напоїв, розробка та впровадження нових страв
•складання сезонного меню
•ведення касової документації
•ведення та контроль БД постійних відвідувачів
•декор закладу для свят і тематичних вечірок
•проведення рекламних акцій
•робота з контролюючими органами
•прийом, організація і проведення банкетів і т.д.контроль дотримання діючих правил і норм;
•забезпечення життєдіяльності ресторану;
•управління та координація роботи персоналу;
•контроль якості обслуговування гостей;
•аналіз результативності роботи персоналу, вдосконалення форм і методів роботи;

Офіс-менеджер

from 07.2004 to 01.2005 (6 months)
ТОВ "ДІВІКОМ", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Забезпечення роботи офісу
•Прийом і розподіл вхідних дзвінків і кореспонденції
•Робота з клієнтами
•Ведення БД клієнтів
•Документообіг
•Продаж послуг
•Консультація клієнтів.

Офіціант, старший зміни

from 04.2003 to 08.2004 (1 year 4 months)
ТОВ ЗХС р-н ЯКІТОРІЯ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Пропрацювавши в компанії 2 місяці з відкриття ресторану була призначена старшим зміни.
•зустріч і розміщення відвідувачів
•прийом замовлень та консультації по меню
•забезпечення високих стандартів обслуговування
•розрахунок відвідувачів
•складання графіків роботи офіціантів
•проведення інвентаризацій

Офіціант

from 10.2002 to 04.2003 (6 months)
Бар НОКС, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•зустріч і розміщення відвідувачів
•прийом замовлень та консультації по меню
•забезпечення високого рівня обслуговування - розрахунок відвідувачів

Education

КНТЕУ

ТЗФ, Торгівля та комерційна діяльність, логістика, Київ
Higher, from 2004 to 2007 (2 years 10 months)

КТЕК КНТЕУ

Прикладна Екологія, сертифікація харчових продуктів, Київ
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (2 years 10 months)

Additional education and certificates

Керування персоналом HR:Управління персоналом від компанії Smart Time Сертифікат Advanced Level

2011

Школа менеджера ресторанної справи

2011

Knowledge and skills

  • Choice
  • iiko
  • Poster
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Користувач Internet
  • Водійські права кат. B
  • R-Keeper
  • iOS
  • Smart Lab
  • Paltus
  • Система НАССР
  • Система Fifo
  • Fifo

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Маю досвід організації та проведення масових заходів (понад 3000 чол., Байкшоу)

Працювала в такіх компаніях як:
Якітория
Козирная Карта
USG Holding
Сушия
А так же:
ТОВ "Гефест" - Бар Индиго (пивний паб - локація біля Олімпійського стадіону та Палацу спорту) - досвід роботи з футбольними матчами, концертами, та Євробачення;
ТОВ "Відень" - ресторан Кайзерхоф- австрійська та авторська кухня, ресторан преміум классу;
ТОВ "Сифуд" - заміський ресторан "Резиденція Тафаддаль" - ресторан Мароканської кухні, заклад преміум класу;
ТОВ "Бахус" - винний ресторан французьскої кухні преміум класу.

Маю досвід роботи з японською, азіатською, французьскою, арабською, узбекською, німецькою, українською, сучасною українською, грузинською, эко, домашньою, іспанською, пивною, bbq, чешською, грецькою кухнями.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: