• PRO

Володимир

Керівник, топменеджер, комерційний директор

Employment type:
full-time, part-time
Age:
39 years
City of residence:
Sokal
Ready to work:
Lutsk, Lviv, Novovolynsk, Sheptytsky

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 06.2017 to now (8 years 2 months)
Вербена Агро, Нововолинськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комерційний директор
з 06.2017 по нині (8 років 2 місяці)
Вербена Агро, Нововолинськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-організація бізнес процесів філії, налагодження роботи департаментів (логістики, маркетнгу, відділу збуту)
-органзація процесів імпорт/експорт у компанії
-управління комерційним відділом (розробка стратегічних планів розвитку на 5 років, 1 рік, квартальних, та контроль їх виконання )
-розробка стратегічного плану розвитку та нових напрямків діяльності
-пошук, найм та навчання нових працівників, вирішення інших кадрових питань
-вирішення поточних питань роботи компанії з контролюючими органами
-контроль економічних показників, формування цінової політики, аналіз ефективності роботи окремих департаментів,
-розробка, налагодження і участь у всіх без винятку процесах життєдіяльності компанії.

Компанія займається імпортом та дистриб’юцією по Україні кормових добавок для тварин, рім цього виробляє та реалізовує власну торгову марку.
-з 2017року успішно організував роботу відділу збуту, збільшивши рівень реалізації у 20 разів, за рахунок збільшення асортименту, території та штату продавців.
-організував роботу відділу логістики (як міжнародного, так і по Україні), для оперативного та якісного постачання і збуту продукції (власний автопарк, водії,обслуговвування авто)
-участь у профільних виставках для просування бренду
-розробка і впровадження на ринок власної торгової марки
-організація виробництва та організація оформлення документальної частини для власного виробництва
-Відповідальність за всі процеси компанії: маркетинг, фінанси, постачання, юридичні питання.

Начальник відділу Retail

from 10.2014 to 06.2017 (2 years 8 months)
ГК "АгроВет Атлантик", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Начальник відділу Retail
з 10.2014 по 06.2017 (2 роки 8 місяців)
ГК "АгроВет Атлантик", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Організація роботи філії "з нуля",
-розроблення стратегічних планів розвитку на рік, квартал,місяць.
-розробка маркетингової стратегії
-Організація роботи та управління торговим відділом філії
- Забезпечення виконання планів продажів мережі складів-магазинів, фінансових та економічних показників діяльності.
-Контроль виконання встановлених планів.
-створення власної мережі складів-магазинів по території України та управління нею
- Забезпечення безперебійної роботи всіх складів-магазинів.
-Контроль вирішення всіх без винятку питань, пов'язаних з управлінням поточною діяльністю магазинів.
-Контроль діяльності магазинів відповідно до прийнятих стандартів, розробка стандартів
- Управління персоналом (проведення оперативних нарад, постановка завдань, контроль роботи підлеглих, розробка та впровадження систем мотивації працівників усіх рівнів, тощо). Участь у підборі персоналу (завідувачі складів-магазинів, торговельні представники). Навчання персоналу складів-магазинів.
-Контроль дотримання бюджету на операційні витрати.
-Контроль залишків в магазинах та контроль замовлення товару завідувачами складів-магазинів.
-Безпосередня участь у пошуку та відкритті нових складів-магазинів.
-Контроль проведення заходів щодо реалізації маркетингової стратегії компанії. Приведення діяльності магазинів у відповідність до прийнятих стандартів.
- Постійний аналіз економічної ситуації на конкурентному ринку, розробка та подання на розгляд керівництва пропозицій щодо розвитку мережі фірмових складів-магазинів з урахуванням кон’юнктури ринку регіону (ефективні методи роздрібного продажу товарів, проведення рекламних кампаній, ведення інформаційно-ознайомчої діяльності компаніями-конкурентами тощо).
- Участь, самостійно/спільно з іншими підрозділами компанії, в проведенні планових інвентаризацій в магазинах (товар, основні засоби, документи). Передача результатів та коментарів щодо поточного стану кожної ТТ.
-Контроль документообігу закріплених ТТ (бухгалтерські, юридичні документи тощо).
- Контроль табелю обліку робочого часу співробітників та контроль виходу працівників на роботу.
- Контроль підготовки та подання звітів для нарахування коштів.
-Підготовка необхідної звітності.
-Вирішення інших поточних питань.

Регіональний менеджер

from 08.2014 to 08.2015 (1 year)
ГК"АгроВет Атлантик", Київ (виробництво та продаж кормових добавок для тварин)

1. створення з нуля і розширення клієнтської бази в регіоні
2. створення дилерської мережі в регіоні
3. організація поставок товару клієнтам
4. проведення переговорів, укладання договорів, організація презентацій та заходів на підтримку продажів.
5. контроль документообігу
6. контроль дебіторської заборгованості, платежів. Ведення звітності.
7. збір інформації про конкурентів і ринку в регіоні
8. виконання плану від 95%

представник торговий

from 03.2007 to 08.2013 (6 years 5 months)
Техніка монтажу, Львів (гуртова торгівля кріпильними елементами)

Контроль за закріпленою територією, виконання поставлених планів та контроль за дебіторською заборгованістю

Торговий представник

from 03.2006 to 03.2007 (1 year)
ТзОВ Оверко (торгівля алкогольними напоями)

Education

ЛДАУ

Менеджмент організацій, Львів
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 11 months)

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • MS Office
  • Продаж
  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • Впровадження системи KPI
  • Стратегічне планування
  • Побудова відділу продажу
  • Управління командою
  • Управлінські навички
  • Користувач 1С
  • Продаж B2B
  • Організаторські здібності

Language proficiencies

  • English — above average
  • Polish — advanced

Additional information

Досвідчений керівник з понад 10-річним управлінським досвідом, включаючи 5 років повного керівництва бізнесом.
Експерт у побудові комерційних відділів, розвитку бренду, запуску власного виробництва, імпорті/експорті та логістиці.
Орієнтований на стратегічний розвиток, масштабування бізнесу та побудову ефективних команд.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
-Стратегічне планування та розвиток бізнесу
-Управління відділами збуту, логістики, маркетингу
-Побудова та масштабування команди (50+ осіб)
-Імпорт/експорт, участь у міжнародних виставках
-Запуск виробництва та розвиток ТМ
-Контроль фінансових показників, аналітика
-Робота з контролюючими органами
-Впевнений користувач ПК: Excel, Word, 1С, MS Office
-Водійські права категорій B, C, D, E. Власне авто. Водійський стаж >20 років
-Готовий до відряджень
Бажаний рівень мотивації: від 80 000 грн

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: