Ольга

Діловод

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • 1С:Предприятие
  • Организация документооборота

Additional information

Резюме

Рудик Ольга Григорівна
Домашня адреса: м. Суми, вул. Нахімова , 2,
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата і місце народження: 11.03.1991р., громадянка України
Сімейний стан: не заміжня
Мета: працювати на користь держави, придбати новий досвід, використовувати свої знання та навички для професійного зросту, робота в колективі на поставлену ціль. Бути корисним для суспільства.
Освіта:
У 2008 році закінчила Сумську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 13 ім. А.С. Мачуленка .
У 2013 закінчила Сумський педагогічний університет ім. А С Макаренка
за спеціальністю „Біолог та практичний психолог”

Трудова діяльність:
З лютого 2010 по березень 2012 працювала на посаді діловода відділу кадрової та правової роботи Сумської регіональної державної лабораторії ветеринарної медицини.
З квітня 2012 працюю на посаді інспектора сектору адресно – довідкової роботи відділу паспортної роботи,та реєстрації фізичних осіб. Управління Державної міграційної служби України в Сумській області,з січня 2013 переведена на посаду діловода сектору документального забезпечення Управління Державної міграційної служби України в Сумській області.

Особисті якості:
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Знання мов: українська, російська мова вільно.
Навики: впевнений користувач MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навики работи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari) і E- mail (Outlook Express)
Посадові обов’язки організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву. Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: