Людмила
Бухгалтер, 35 000 UAH
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2289086/
Work experience
Головний бухгалтер
from 07.2002 to now
(23 years 6 months)
ТОВ, Черкассы (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Education
ЧДТУ
Фінанси і кредит, Черкаси
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
Additional education and certificates
Курси підвищення кваліфікації Черкаської філії Державної академії статистики, обліку та аудиту.
2007 рік, 2 місяці.
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- 1С:Бухгалтерія
- Клієнт-Банк
- BAS Бухгалтерія
- M.E.Doc
- Бест-Звіт
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Користувач 1С
- Знання ПКУ
- Бухгалтерський облік (роздріб)
- Ведення кадрового обліку
- Сервіс Вчасно
- Користувач BAS
- Бухгалтерський облік (гурт)
- Бухгалтерський облік (будівництво)
Language proficiencies
English — average
Additional information
Алека Людмила Петрівна
Дата народження: 31 травня 1980 р.
Вік:45 років, розлучена, доньці 18 років.
Місто:Черкаси
Контактна інформація:
Телефон: [
Ел. пошта: [
Досвід 23 роки, Вища освіта
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 07.2002 по 08.2025
(Черкаська міська рада, оптова торгівля пром і продтоварами, ресторан, салон краси, транспортні послуги, пасажирські перевезення, виробництво м'яких меблів, працевлаштування за кордоном, туризм, неприбуткові організації).
Головний бухгалтер з 2021р. – 2025 р.ТОВ «Сарігоз» (експорт, імпорт, калькуляції, меблеве виробництво) .
-Загальна система оподаткування (ПДВ).
-Ведення обліку підприємства.
-Фінансова, статистична звітність.
-Здійснення контролю нарахування з/п працівникам (відпустки, лікарняні, аліменти, декретні).
-Робота з 1С 7.7, 1С 8.3, BAF, Finmap.
-Клієнт- банк.
-Штат 10 працівників в компанії.
Головний бухгалтер з 2020 – 2022 р. Аутсорсингова компанія: ТОВ з імпорту, експорту товарів (будівельні товари, оптова торгівля с/х продукцією), 4 ФОП єдиний податок - транспортні послуги, послуги з видавництва, салон краси, ремонт побутового обладнання.
-Ведення обліку та документації підприємства.
-Загальна система оподаткування (єдиний податок, ПДВ)
-Контроль та нарахування заробітної плати працівникам (відпустки, лікарняні, аліменти, декретні).
-Здійснення та контроль банківських операцій.
-Фінансова, статистична звітність.
2016 р.- 2021 р.
4 ТОВ (єдиний податок) - працевлаштування за кордоном, туризм
- Ведення обліку підприємства
- Контроль та нарахування заробітної плати працівникам (відпустки, лікарняні, аліменти, декретні).
-Здійснення та контроль банківських операцій.
-Фінансова, статистична звітність.
Освіта
ЧДТУ
Фінанси і кредит, Черкаси
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)
Знання мов
Українська – вільно
Англійська – середній
Професійні якості : Microsoft Office, впевнений користувач 1С 7.7, 8.3, Клієнт-Банк, M.e.doc, BAS, Freezvit, Cashalot, Соната, Електронний кабінет, експорт, імпорт, реєстрація і розблокування податкових накладних, знання валютного законодавства, оформлення інвойсів, CMR, технологічних довідок, сертифіката EUR.1, проходження валютних перевірок, фінансового моніторингу.
Супровід поточної роботи підприємства:
1. Договірна робота з усіх видів договорів: вичитка, надання коментарів, внесення змін, коригування, складання протоколів розбіжностей, погодження, незгода, розірвання, додаткові угоди. Перевірка статутних документів контрагентів. При необхідності взаємодія (узгодження) тих чи інших моментів із юридичним відділом контрагента.
2. Інші договори: господарські, імпорт, експорт, 2-х та 3-х сторонні, розробка індивідуальних договорів та інше.
4. Вивчення, аналіз запитів, листів, що надходять на підприємство, підготовка відповідей: податкова, аудит служба, банки, листи контрагентів та інші.
5. Підготовка заперечень, скарг на акти перевірок податкової, адміністративних штрафів посадових осіб підприємства.
6. Присутність у телефонних групах відносно проведення консультації, обмін думками.
7. Корпоративні питання підприємства: включення/виключення КВЕД, зміна директора, підписантів, внесення змін до статутів, вихід учасників, зміна адрес, закриття підприємства, інших даних. Підготовка документів, взаємодія з нотаріусами, подача документів для державної реєстрації. Виконання заявок: виписок ЄДРПОУ.
8. Оформлення заяв на ліцензію з роздрібної торгівлі паливом, перевезення небезпечних вантажів, роздрібної торгівлі тютюновими виробами, алкогольними напоями.
Особисті якості: посидючість, комунікабельність, відповідальність робота на результат, аналітичний склад розуму, висока працездатність, організаційні здібності, водій кат. В, без шкідливих звичок. Хобі: фітнес, малювання, музика - гра на фортепіано.
Similar candidates
-
Головний бухгалтер, фінансовий директор, керівник фінансово-економічного відділу
Cherkasy -
Бухгалтер
50000 UAH, Kyiv -
Экономист, бухгалтер (аналитика, работа с базами данных)
Kyiv, Kamianets-Podilskyi, Remote -
Помічник бухгалтера
Kyiv -
Головний бухгалтер
Cherkasy -
Бухгалтер (ФОП)
Kyiv, Irpin , more 2 cities