• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/229373/

Финансовый менеджер, бухгалтер

Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Финансовый директор

from 06.2020 to 01.2022 (1 year 7 months)
Vigogrup Ltd, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Створення та впровадження системи бухгалтерського обліку з подальшим забезпеченням та контролем ведення обліку. Ведення окремих облікових ділянок, повязаних з консолідацією та закриттям облікових періодів.
- Впровадження та організація системи бюджетування. Складання щомісячних операційних бюджетів продаж, витрат за бізнес -напрямками. Консолідація планових бюджетів P&L, cashflow. Аналіз причин відхилення бюджетних показників від їх факторних значень.
- Проведення фінансового аналізу в частині ефективності використання фінансового ресурсу
-Обліково-фінансове супроводження бізнесу онлайн-гемблінг: перевірка, складання фінансових звітів, сформованих в функціоналі афіліатськоЇ платформи, перевірка партнерськіх звітів, нарахування доходів, витрат, облік нарахованих та виплачених комісій (RHr, CPA, Hybr).
- Організація, забезпечення діяльності зовнішньої та внутрішньої логістики грошових коштів, з використанням платіжних систем TransferGo, Wise.Проведення розрахунків з використанням розрахункових рахунків у банках Європи.
- Розрахунок фінансового потоку з визначенням заходів щодо мінімізації ймовірності наявності касових розривів.
Формування платіжного календаря: узгодження заявок на витрачання грошових коштів.
- Формування фінансової частини у нових бізнес-проектів, перерахунок фінансових показників під зміни в організації існуючих бізнес-проектів.
- Складання регламентної фінансової звітності відповідно до приписів IFRS: Statement of Comprehensive Income, cashflow, balans sheet, Annual Financial Statements .
-Вирішення оперативних питань, пов'язаних з функціонування розрахункових рахунків, запитів банків, методології обліку
В управлінні фінансовий відділ з 4х співробітників: фін. менеджер, бух.операціоніст, гл. бухгалтер.

Бухгалтер - фінансист

from 06.2014 to 05.2020 (5 years 11 months)
Spectrum-soft, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація, ведення обліку у вітчизняних компаніях та у компаніях з іноземною юрисдикцією (ОАЕ, Panama, Чехія), складання річних звітів, робота з аудиторськими компаніями, іноземними банками:NBD, MASHREQ BANK, AED (ОАЕ), HSBS, банки ЛатвіЇ, в частині проведення платежів, отримання виписок, відповіді на запити.
- Проведення оперативного аналізу: рентабельность інвестицій, фінансового циклу, факторного аналізу фінансових показників з розкладанням на багатофакторні складові.
- Складання регламентної фінансової звітності відповідно до приписів IFRS: Statement of Comprehensive Income, cashflow, balans sheet, Annual Financial Statements .

Фінансовий директор

from 02.2013 to 07.2014 (1 year 5 months)
UDS, Київ (Нерухомість)

- Організація управлінського обліку, бюджетування, розробка, впровадження програми Графік платежів.
- Впроваджено: автоматизація обліку, бюджетування
- Аналіз оборотності фінансового ресурсу;
- Виявлення, аналіз причин, що впливають на забезпечення виконання фінансових зобов'язань; - аналіз фінансових показників ефективності роботи компанії

Фінансовий директор

from 08.2004 to 06.2013 (8 years 10 months)
Мобилочка, Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління фінансовими ресурсами компанії відповідно до завдань з виконання фінансових, комерційних показників.
- Аналіз ефективності діяльності компанії: аналіз витрат, оборотності дебіторської, кредиторської заборгованості, аналіз динаміки співвідношення оборотних активів, пасивів, контроль рентабельності використання активів; виявлення причин, що негативно впливають на фінансові показники. Розробка, рекомендація заходів щодо їх усунення.
- Розробка, впровадження бюджетування з консолідацією планових показників у формах P&L, Cash flow, баланс. Складання платіжного календаря, план-факторний аналіз.
- Залучення зовнішніх джерел фінансування, оцінка вартості, фінансового ризику, співвідношення власних і залучених джерел фінансування. Безпосереднє ведення переговорів з представниками кредитних установ, кредиторами.
- Контроль ведення податкового обліку, розробка заходів щодо оптимізації податкових зобов'язань.
- Формування фінансової звітності у т.ч. відповідно до стандартів МСФЗ.

Education

Житомирскій державний технологічний університет

Бухгалтерскій облік та аудит, Житомир
Higher, from 1995 to 1997 (2 years)

друга вища освіта

Additional education and certificates

Power BI, курс онлайн у рамках програми Microsoft Products

2023 р, 3 місяці

Knowledge and skills

  • Управління фінансовими ресурсами компанії
  • Впровадження обліково-аналітичної системи
  • Робота з усіма конфігураціями 1С
  • MS Power BI

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Polish — average

Additional information

Програма Power BI:
створення аналітичних товарних програм: динамічний ABC аналіз по кількості, маржинальності, обсягу продаж, контроль продажу по покупцям, групам, номенклатурі, аналіз фінансового циклу з факторною візуалізацією у тому числі по DP, фінансових звітів в розрізі необхідної аналітики, інше.

Звязок по зазначеному номеру телефона через viber, telegram, watsapp

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: