• PRO

Наталя

Керуючий готелем

Employment type:
full-time
Age:
45 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керуючий готелем

from 04.2021 to 09.2021 (5 months)
ТОВ " Фонтан Престиж", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно -ресторанний
Апарт комплекс 4 *.
Номерний фонд- 23 котеджа з басейном/ терасою, 27 апартаментів; ресторан та банкетна зала на 80 посадкових місць .
Обов' язки: операційне
керування готелем.
Участь в завершенні будівельних робіт комплекса, комплектації номерного та адміністративного фонду. Запуску готеля " з нуля".

Керуючий готелем / готельно-спортивним комплексом , СОК Люстдорф.

from 03.2020 to 02.2022 (1 year 11 months)
ТОВ Блек Сі Хотел Груп, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Операційне керування спортивним оздоровчим комплексом ( тренувальна база ФК " Чорноморець" : готель на 45 номерів, ресторан на 60 пос. місць, спортивно-тренувальний комплекс) за напрямом " розвиток інших видів спорту"

Керуючий ГРК

from 10.2018 to 03.2020 (1 year 5 months)
ГРК "Арк Палас Отель", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно -ресторанний комплекс 4 *, номерний фонд- 34 номера, конференц-зала, ресторан на 80 посадкових місць з літньою терасою на 70 місць.

Обов'язки:
Операційне керування готелем.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 33 співробітника.
• Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
• Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення.
• Підбір та навчання персоналу.
• Управління продажами, формування ефективної стратегії продажів.
• Ціноутворення.
• Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності комплексу (формування бюджету, кошторисів; оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продажів) . Складання і нарахування Фот робітників. Складання Штатного розкладу.
• Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
• Взаємодія з контрольованими органами. Взаємодія з інженерного і адміністративними службами будівлі.
• Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищення рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності і утримання приміщень та майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил). Контроль за ремонтними роботами комплексу.
•Робота з постачальниками. Укладання договорів з контагентами.
• Складання та ведення звітності власнику.

Директор комплекса

from 05.2017 to 03.2018 (10 months)
ФОП Кучеренко А.В., Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно- Ресторанний Комплекс « BossFor » , Аркадія .
Номерний фонд - 15 номерів, ресторан на 50 посадкових місць, 2 конференц-зали на 20 і 70 персон.

Обов'язки:
• Операційне управління комплексом.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 35 працівників.
• Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
• Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення. • Підбір та навчання персоналу. • Ціноутворення. Формування бюджету. Оптимізація витрат.
• Маркетинг. Управління продажами, формування та реалізація найбільш ефективної стратегії продажів і просування готельних, ресторанних послуг, а також, конференц-сервісу. Створення та впровадження планів по збільшенню і залученню клієнтської бази, програм лояльності, PR компаній, розробка поліграфічної продукції. Ведення переговорів, укладання договорів з потенційними партнерами. Робота з постачальниками.
• Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
• Створення нормативної та документальної бази готелю: штатний розклад, посадові інструкції, договори про матеріальну відповідальність, стандарти обслуговування, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила прийому і розміщення, інструкції з прибирання і т.д. Впровадження внутрішньої системи звітності підрозділів. Укладання трудових договорів.

Досягнення:
Розвиток комплексу «з нуля».
Причина звільнення: закінчення контракту, передача в приватне управління власнику комплексу.

Керуючий готелем

from 04.2016 to 04.2017 (1 year)
ТОВ " АЛЬФА 777", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Бізнес-Готель Каліфорнія 5 *, номерний фонд-44 номера, конференц-зал на 60 персон, ресторан.

Обов'язки:
• Операційне управління готелем.
• Управління персоналом, в підпорядкуванні 40 працівників.
• Організація ефективної діяльності готелю. Робота над підвищенням якості сервісу.
• Керування продаж, реалізація найбільш ефективної стратегії продаж й просування готельних послуг на внутрішньому
та міжнародних ринках.
•Маркетингові дослідження; створення і впровадження планів по збільшенню та залученню клієнтської бази, програм лояльності.
• Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Проведення ремонтних робіт будівлі, оновлення номерного фонду.

Досягнення:
Підвищення класифікації готелю з 4 * на 5 *, підготовлення
та проходження відповідної сертифікації.
Планомірне Завантаження номерного фонду 78-90%.

Причина звільнення: закінчення контракту.

Керуючий готелем, директор

from 08.2013 to 05.2015 (1 year 9 months)
ТОВ «Пале Рояль», ТОВ «Пале Рояль Одесса», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Бутік-готель «Palais Royal», кафе «Sparja» (готельно-ресторанний бізнес), номерний фонд 19 номерів, ресторан

Обов'язки:
• Відкриття та запуск підприємства з «нуля», документальний супровід.

Управління готелем:
• Організація ефективної діяльності готелю.
• Управління персоналом (підбір, оцінка, навчання, контроль, координація роботи). Розробка програм мотивації для персоналу. Робота над підвищенням якості сервісу.
• Складання та регулювання структури і штатного розкладу готелю.
• Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності готелю (формування бюджету, оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продаж).
• Маркетингові дослідження (моніторинг, аналіз, вибір цільової аудиторії). Розробка маркетингу готелю й прогнозування розвитку підприємства. Складання маркетингового плану і PR компаній. Розробка поліграфічної продукції. • Розробка сайту та контроль SEO-просування. Складання переліку основних і додаткових послуг готелю.
• Керування продажами. Ціноутворення. Створення і розширення клієнтської бази; планів по збільшенню і залученню клієнтської / партнерської бази; впровадження комплексу заходів щодо продаж та просування, програм лояльності, спец пропозицій.
• Створення нормативної та документальної бази готелю. Розробка і впровадження системи звітності підрозділів. Написання стандартів, контроль над якістю обслуговування гостей, правильним використанням, обліком і розподілом житлових номерів і місць. Робота з комунальними службами, укладання договорів. Висновок і контроль виконання договорів з постачальниками.
• Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищенню рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності та утримання приміщень й майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил).

Досягнення:
Запуск і розвиток готелю «з нуля».
По закінченню контракту управління готелем передано власнику.

Директор Департамента Продаж та Маркетингу

from 03.2012 to 09.2013 (1 year 6 months)
ДП ДО «Кооператор», готельний комплекс «Vele Rosse», Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Готельно-ресторанний комплекс: готель на 54 номери; ресторан на 150 місць, бізнес-центр (3 конференц залу).

Обов'язки:
• Операційне управління СПіР, Департаменту Продаж та Маркетингу; контроль, координація і організація ефективної взаємодії служб готельного комплексу.
• Організація та контроль фінансової діяльності відділів. Ведення касової дисципліни. Звітність засновникам.
• Підбір та навчання персоналу.
• Створення та розширення клієнтської, партнерської бази; укладання договорів; ціноутворення; максимізація прибутку; ефективні продажі готельних послуг;
• Маркетинг.

Досягнення:
Успішний запуск готелю «з нуля» і функціонування готелю з планомірним зростанням завантаження. Виконання поставлених планів продажів (67-92% місць).
Організація роботи усіх служб готелю на старті; створення висококваліфікованої команди; впровадження високих стандартів гостинності та обслуговування гостей; розробка сайту готелю; вдале просування готелю, ресторану, додаткових послуг на ринку.

Education

КНУКМ

Менеджер міжнародного туризма, Одеса
Higher, from 2005 to 2010 (5 years)

Спеціаліст, червоний диплом

Knowledge and skills

  • iiko
  • B52
  • SERVIO
  • Shelter

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • English — advanced

Additional information

Досвід роботи раніше:

Травень-Липень 2014 г. (3 міс.)
Надання операційних послуг із запуску готелю «Портофіно» на посаді директора готелю.
2009 по 2012 р.р. - декретна відпустка, робота не за наймом.
2008 по 2009 р.р. (10 міс., З початку відкриття) - готель "Гостинний
Двір "(10 номерів), керуючий готелю.
2005 по 2008 р.р. (3 роки, з початку відкриття) - Резиденція «Одеський Дворик» (25 номерів), адміністратор служби СПіР, помічник керуючого готелю.

до 2005 р (6 років) в торговельній сфері; в вільний час робота не по найманню

Сімейний стан: в розлученні, маю дитину 16 років.
Маю водійське посвідчення, автомобілем не керую.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: