- PRO
Олександр Veteran
Керівник відділу, 40 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 37 years
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2500250/
Work experience
Військовослужбовець
from 02.2022 to 06.2025
(3 years 4 months)
Збройні Сили України, Одеса (Сили оборони)
Захист України від збройної агресії країни 404 зі сходу.
× Управління особовим складом
* Проведення інструктажів, бойових злагоджень
* Координація дій підрозділів у бойовій обстановці
* Ведення службової документації (журнали, донесення, рапорти)
Менеджер з закупівель
from 04.2018 to 05.2025
(7 years 1 month)
ТОВ ІПГ Майстер, Одеса (Будівельна промисловість, деревообробка)
× Планування, організація та контроль забезпечення підприємства матеріальними ресурсами відповідно до встановлених норм і закупівельної карти компанії.
× Зниження собівартості закупівельної сировини шляхом проведення додаткових переговорів з постачальниками та пошуку альтернативних джерел постачання.
× Моніторинг наявності офіційних ліцензій у постачальників та об’єктів видобутку/реалізації сировини, необхідної для виробничих потреб підприємства.
× Співпраця з постачальниками на умовах надання додаткових послуг із закупівлі та доставки альтернативних аналогів до наявних позицій для виробництва.
× Контроль своєчасного та повного постачання сировини на виробничі потужності.
× Укладання договорів постачання, контроль строків та умов їх виконання, а також контроль дебіторської та кредиторської заборгованості за укладеними договорами.
* Імпорт сировини ( Китай )
* доставка сировини авто та ж/д транспортом
ТВО керівника підприємства
from 05.2017 to 09.2017
(4 months)
ТОВ "АРК СТАЛЬ", Одеса (Металургійна промисловість, металообробка)
× Організація роботи та ефективна взаємодія виробничих одиниць і структурних підрозділів компанії.
× Проведення оперативного фінансового та економічного аналізу діяльності компанії та її підрозділів.
× Забезпечення дотримання трудової дисципліни, виконання наказів і розпоряджень керівництва.
× Відповідальність за належну організацію діловодства, юридичне та економічне опрацювання договорів, контрактів, угод та інших документів.
× Контроль діяльності підрозділів щодо виконання затверджених планів.
× Виявлення та усунення недоліків у роботі компанії як самостійно, так і спільно з керівництвом.
Керівник відділу закупівель
from 02.2016 to 04.2017
(1 year 2 months)
ТОВ Лайтек Системз, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1.Організація взаємодії:
Забезпечення ефективної взаємодії відділу з іншими підрозділами, що входять до Комерційної служби, а також з підрозділами Фінансової служби та Служби Виконавчого директора.
2.Контроль роботи логістичного відділу:
× Організація та контроль безперебійної і продуктивної щоденної роботи логістичного відділу.
3.Взаємодія з Дилерським відділом:
× Організація та контроль виконання завдань від Дилерського відділу, пов’язаних із взаємодією з клієнтами компанії (доставка замовленої продукції, отримання повернень тощо).
4.Закупівля обладнання та матеріалів:
× Виконання завдань щодо закупівлі необхідного обладнання та матеріалів для:
- Технічного відділу;
- Дилерського відділу;
- Прокатного відділу;
- Відділу маркетингу;
А також для виконання робіт на об’єктах.
5. Забезпечення офісних потреб:
× Закупівля обладнання та всіх необхідних матеріалів для потреб офісу.
6. Моніторинг цін і перемовини:
× Постійний моніторинг ринку щодо аналізу цін на необхідну продукцію.
× Проведення перемовин зі зниження вартості та отримання знижок у постачальників.
6.Управління транспортною логістикою:
× Організація доставки обладнання в межах транспортної логістичної системи.
7.Складський облік і логістика:
× Облік, координація та контроль операцій обліку, списання та реалізації товарів зі складу ТМЦ.
× Контроль за веденням складського обліку.
× Оптимізація роботи складу та складської логістики.
8.Документообіг:
× Забезпечення належного обліку, ведення та зберігання документації у відділі (бази даних, договори, довіреності тощо).
9.Оптимізація витрат:
× Реалізація заходів з оптимізації витрат компанії на закупівлі, транспортні послуги та залучення сторонніх виконавців для виконання завдань.
Фахівець фінансового сектору
from 07.2015 to 02.2016
(7 months)
ТОВ "Лайтек Системз", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1.Інвентаризація та контроль товарно-матеріальних цінностей:
× Проведення планових і позапланових інвентаризацій складів компанії, включаючи регіональні та закордонні підрозділи.
× Виявлення та аналіз розбіжностей, підготовка звітів і пропозицій щодо усунення порушень.
2. Контроль дебіторської заборгованості:
× Моніторинг і аналіз стану дебіторської заборгованості по всіх філіях, включаючи іноземні представництва.
× Ведення звітності та ініціювання заходів із погашення заборгованості.
3.Фінансовий контроль:
× Проведення позапланових звірок із контрагентами.
× Ревізія кас і перевірка операцій за безготівковими розрахунками.
× Збір і відправлення щомісячних балансів.
4. Контроль руху грошових коштів:
× Відстеження своєчасного надходження коштів від контрагентів.
5. Контроль за своєчасною здачею посилок і фінансових документів.
6. Аналіз дотримання строків та виконання переказів між компанією та клієнтами.
7. Логістика та відвантаження товарів:
× Контроль дотримання регламентів відвантаження ТМЦ зі складів.
× Координація логістичних процесів і відправлення товарів клієнтам.
× Боротьба з шахрайством та внутрішніми ризиками:
× Виявлення фактів крадіжок під час закупівель товарів та замовлення послуг.
× Контроль обґрунтованості виплат винагород за проведення торгових операцій.
8. Аналіз та управління залишками:
9.Оцінка доцільності списання товарних залишків та основних засобів.
10.Контроль правильності та своєчасності коригування заборгованості.
11.Координація роботи сервісного відділу:
× Організація та контроль діяльності сервісного обслуговування.
12.Постановка і зняття ТМЦ з обліку, контроль дотримання термінів технічного обслуговування й ремонту.
Адміністратор
from 04.2015 to 07.2015
(3 months)
ТОВ "Честор" / "Лутоц", Одеса (Роздрібна торгівля)
1.Управління магазином та персоналом: організація роботи команди, мотивація та розвиток співробітників, контроль дотримання корпоративних стандартів та трудової дисципліни.
2.Виконання планів продажу та товарообігу: забезпечення своєчасного досягнення ключових показників ефективності (KPI).
3.Організація безперебійної роботи магазину та складу: контроль постачання, зберігання та викладки товару.
4.Обслуговування покупців: забезпечення високого рівня сервісу відповідно до концепції та стандартів Торгової Марки.
5.Дотримання торгових норм: контроль за виконанням правил торгівлі, облік товарних залишків та їх руху.
6.Формування замовлень продукції: планування та контроль замовлень з урахуванням попиту та наявних залишків.
7.Участь в інвентаризації: підготовка, проведення та аналіз результатів інвентаризацій.
8.Контроль касової дисципліни: дотримання процедур роботи з готівкою, ведення касової звітності.
Заступник керуючого магазином
from 07.2013 to 07.2014
(1 year)
АТБ, Корпорация, Луганськ (Роздрібна торгівля)
° Управління роботою магазину та персоналу.
° Забезпечення своєчасного виконання плану продажів і товарообігу.
° Організація безперебійної роботи магазину та складу.
° Забезпечення високого рівня обслуговування покупців відповідно до концепції торгової марки та корпоративних стандартів.
° Контроль дотримання правил торгівлі та обліку руху товарів.
° Формування та контроль замовлень продукції з урахуванням потреб магазину і залишків товару.
° Участь у проведенні інвентаризацій.
° Контроль дотримання касової дисципліни.
Фахівець сектору аудит
from 04.2010 to 06.2013
(3 years 2 months)
BAYADERA GROUP, Луганськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
° Контроль представлення продукції в торгових точках (store-check, фотозвіти).
° Безпосереднє спілкування з персоналом торгових точок: виявлення сильних і слабких сторін у роботі.
° Визначення потреб торгових точок і постановка завдань відповідно до норм та стандартів компанії.
° Аналіз ринку щодо можливості надання маркетингових послуг з урахуванням потенціалу філії.
° Оцінка наявних маркетингових активностей щодо їхньої доцільності у конкретній торговій точці згідно зі стандартами компанії.
° За потреби — проведення переговорів щодо поліпшення умов маркетингового співробітництва з метою розширення представлення продукції.
° Контроль оплат і надходження коштів від торгових точок за відвантажену продукцію.
° Контроль використання маркетингових коштів.
Менеджер з закупівель та продажу
from 07.2009 to 03.2010
(8 months)
Агроторгівельна фірма "Гермес",ОО, Луганськ (Сільське господарство, агробізнес)
° Організація та контроль процесів закупівлі та реалізації сільськогосподарської продукції
° Проведення переговорів з постачальниками та покупцями, налагодження довгострокових партнерських відносин
° Аналіз ринку сільськогосподарської продукції, моніторинг цін, пошук вигідних комерційних пропозицій
° Підготовка та укладання договорів купівлі-продажу відповідно до чинного законодавства
° Координація логістики: організація перевезення, контроль термінів та якості доставки продукції
° Забезпечення документообігу та контроль виконання договірних зобов’язань
° Робота з сертифікацією та якістю продукції, контроль відповідності стандартам
° Ведення звітності, аналітика продажів та закупівель
Менеджер з логістики
from 06.2008 to 07.2009
(1 year 1 month)
Алвис Транс,ЧП, Луганськ (Транспорт, логістика)
° Організація перевезення різноманітних матеріалів автомобільним транспортом;
° Взаємодія з постачальниками щодо питань логістики та транспортування;
° Співпраця з власниками рухомого складу та автотранспортних засобів;
° Укладання договорів купівлі, постачання та продажу з максимально вигідним коефіцієнтом прибутковості для підприємства;
° Підготовка та укладання міжнародних договорів на купівлю та перевезення вантажів;
° Контроль своєчасного виконання перевезень та оперативне вирішення форс-мажорних обставин.
Education
Східноукраїнський Національний Університет імені Володимир Даля
Автомобільний транспорт, Митне право, Луганськ
Higher, from 2011 to 2014 (3 years)
Knowledge and skills
- 1С
- Motive Force
Additional information
✔ Стратегічне мислення
✔ Лідерські якості
✔ Висока відповідальність
✔ Стресостійкість
✔ Системність і увага до деталей
✔ Вміння працювати в команді та самостійно
✔ Високий рівень відповідальності
✔ Здатність діяти в умовах невизначеності
Similar candidates
-
Заступник керівника департаменту
Odesa, Kyiv -
Юрист, адвокат, керівник юридичного відділу
Odesa, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу
Odesa -
Керівник відділу
Odesa, Dnipro , more 4 cities -
Логіст, експедитор
50000 UAH, Odesa -
Начальник транспортного відділу
Odesa