• PRO

Антоніна

Помічник керівника, 45 000 UAH

Considering positions:
Помічник керівника, Керівник проєкту, Асистент керівника, Координатор
Employment type:
full-time, part-time
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника, операційний продюсер

from 06.2024 to now (1 year 2 months)
ТОВ, Київ (ЗМІ, медіа)

Повна організація та супровід знімального процесу: підбір локацій, формування знімальної команди (оператори, освітлювачі, звукорежисери, ведучі, режисери), контроль таймінгу на майданчику, вирішення оперативних питань.
Адміністрування бюджету: прорахунок витрат, гонорарів, організація трансферів, логістика, оплати.
Комунікація з партнерами, локаціями, знімальними групами; зустріч і супровід гостей на майданчику.
Складання графіків персоналу, ведення обліку змін і заробітної плати.
Планування зйомок і робочих зустрічей через Google Calendar; координація онлайн- та офлайн-подій.
Виконання функцій помічника керівника: організація онлайн-мітингів (Google Meet), підготовка робочого простору, замовлення реквізиту, подарунків та інших ресурсів.
Пошук, адаптація та супровід нових працівників у команді.Участь в оформленні договорів та NDA у співпраці з юристом; контроль документообігу.
Активне використання цифрових інструментів для організації роботи: Trello, Jira, Google Workspace.

Директор ресторану

from 12.2022 to 05.2024 (1 year 5 months)
ТОВ ФІШ РАНГ ІСТ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Набір і управління персоналом:
Організація процесу рекрутингу, адаптації та навчання нових співробітників. Формування ефективної команди, мотивація та підтримка командної взаємодії.

Налагодження командної роботи:
Побудова здорової комунікації в колективі, розподіл ролей, впровадження внутрішніх процесів, що сприяють продуктивності та відповідальності.

Аналіз і контроль фінансових показників:
Моніторинг витрат і прибутків закладу, оптимізація бюджету, прорахунок рентабельності, участь у стратегічному плануванні.

HR-менеджер

from 07.2022 to 02.2025 (2 years 7 months)
ТОВ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з платформами для пошуку персоналу, робота з CRM. Підбір та адаптація працівників.

Менеджер

from 09.2021 to 12.2023 (2 years 3 months)
ТОВ, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління персоналом до 50-100 осіб, робота із кадровою документацією, ведення каси, поточної звітності. Мотивація персоналу, проведення заходів що спрямовані на розвиток професійних здібностей, підвищення кваліфікації.

SMM-менеджер

from 01.2021 to 07.2023 (2 years 6 months)
KoKo Sushi, Ginger's Sushi, Киев (Транспорт, логістика)

Ведення: Instagram, Facebook та Google аккаунтів.
Створення контенту, комунікація із користувачами.

PR-менеджер, SMM-спеціаліст.

from 09.2020 to 09.2023 (3 years)
Пивний клуб "Натюрліх", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація та проведення арт-заходів та рекламних компаній для закладу;
- організація розваг та аналіз їхнього впливу на гостей,
- робота з компаніями, що надають послуги з реклами, робота з компаніями-агрегаторами;
- Організація заходів «під ключ»;
- Оформлення друкованої продукції (меню, листівки, візитки, буклети).
- робота з соціальними мережами (Facebook, Instagram) створення фото та відео контенту, аналіз та визначення ЦА, аналіз конкурентів, написання текстів;
- ведення бізнес-акаунту на платформі Google, ADS manager - запуск рекламних компаній;
- створення контент-плану;
- робота з відгуками та запереченнями у соціальних мережах.
- створення та контроль сайту для закладу (платформа Tilda,Wix),
- створення та контроль інтернет-магазину (платформа Tilda, Wix);
- робота з дизайнерами, поліграфією (є база з вигідними умовами співпраці).
- організація та проведення зйомок промо-ролика для закладу.

Старший адміністратор

from 05.2020 to 09.2021 (1 year 4 months)
Пивний клуб "Натюрліх", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи ресторану, ведення графіків персоналу, контроль закупівлі товарів для життєдіяльності ресторану, ведення касової дисципліни, укладання договорів, ведення кадрової документації, організація та проведення зборів (щодня та щомісячно). Ведення внутрішньої щомісячної звітності. Впровадження доставки з 0. Робота з гостями на всіх етапах, проведення бенкетів, фуршетів, корпоративних заходів. Контроль та мотивація персоналу.

Помічник директора, Адміністратор

from 09.2018 to 06.2019 (9 months)
Teplitca, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та мотивація роботи персоналу, підбір та навчання персоналу. Ведення касової дисципліни та бухгалтерії, кадрової документації. Робота з постачальниками, організація співпраці із допоміжними сервісами. Ведення переобліків.

Івент-менеджер

from 04.2018 to now (7 years 4 months)
Event Agency, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Організація та контроль проведення заходів на різних локація. Підбір команди, локації, кейтерінг.

Арт – менеджер

from 01.2018 to 03.2020 (2 years 2 months)
Sorry, Babushka, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- підготовка письмового та візуального контенту для соціальних мереж;
- робота із платформами Facebook, Twitter, Youtube, Telegram;
- робота із таблицями Exel, подача інфографіки;
- підготовка заходу на всіх етапах, під ключ;
- робота із підрядниками;
- робота зі спонсорами та блогерами;
- внесення коректив у макети дизайнера у програмі Photoshop;
- Створення креативних афіш у відеоредакторах;
- розробка стратегії розвитку бренду під керівництвом Арт Директора закладу;

Асистент керівника

from 05.2016 to 12.2017 (1 year 7 months)
НАЦ, Киев (ЗМІ, медіа)

Контроль роботи офісу, робота із зовнішньою документацією. Організація роботи офісу, зустрічі, інформування співробітників, підготовка звітної документації.

Менеджер

from 06.2013 to 03.2020 (6 years 9 months)
Нічний клуб “Sorry,Babushka”, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та мотивація роботи персоналу (до 50-ти осіб), підбір та навчання персоналу; ведення внутрішньої та звітної документації, ведення переобліків, організація та проведення заходів (від 100 осіб) банкетів, фуршетів. Вирішення конфліктних ситуацій.

Education

НУБіП

Педагогічний факультет, управління навчальним закладом, Київ
Higher, from 2014 to 2015 (1 year)

Additional education and certificates

КППК імені А.С. Макаренко

2010-2014.

Knowledge and skills

  • Canva
  • Google Sheets
  • Google Docs
  • Trello
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Windows
  • MacOS
  • R-Keeper
  • Poster
  • Створення сайтів на платформі Wix
  • SMM
  • Miro

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Серед моїх відмінних якостей: комунікабельність, стресостійкість, вміння вирішувати складні ситуації, місце моєї попередньої роботи було багате на такі ситуації. Я підтримую здоровий спосіб життя, досить пунктуальна, відкрита до придбання нових знань і вірно сприймаю критику, взагалі ставлюся з розумінням необхідності багато працювати і себе можу охарактеризувати, як людину, яка багато працює.У мене є досвід роботи з людьми, у складних життєвих ситуаціях, а також стикалася з необхідністю у найкоротші терміни повністю змінити концепцію роботи. У кожному із професійних профілів, проявляла себе як професіонал. Крім того володію українською та російською мовами досить досконало для того, щоб вести розмову в абсолютно протилежних гранях заданої теми. Маю гарні організаторські здібності.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: