• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2546365/

Економіст, фінансовий менеджер, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
City:
Dnipro

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий менеджер

from 07.2024 to 11.2024 (4 months)
Fuperia, LTD, Дніпро (Роздрібна торгівля)

1. Проаналізував фінансово-економічний стан компанії, що дало змогу вчасно виявити критичні моменти, прийняти оптимальні управлінські рішення та найбільш коректно виправити чи почати виправляти виявлені недоліки;

2. Розробив та впровадив ряд індивідуальних фінансових моделей різного рівня складності зі зручною та зрозумілою інфографікою.
Це дало змогу, на постійній основі, швидко знаходити та зручно прораховувати різні шляхи отримання додаткового прибутку та варіанти розвитку бізнесу, заздалегідь приймати оптимальні фінансові управлінські рішення, також якнайшвидше виявляти вузькі місця та недоліки і швидко приступати до їх виправлення;

3. Розробив систему управлінської звітності, яка містить сукупність звітів верхнього рівня (Звіт про доходи та витрати (PnL), Звіт про рух грошових коштів (CF) і Звіт про фінансовий стан (BS)) та необхідні для цього звіти середнього рівня;

4. Розробив звіти середніх і низьких рівнів (Платіжний календар, Реєстр платежів тощо), впровадив та успішно вів їх.
Що, в свою чергу, дозволило систематизувати всі наявні платежі, нарешті зібрати їх у єдине ціле, побачити повну картину та дало можливість почати вчитися бізнесу планувати свої доходи та витрати;

5. Проаналізував наявні інструменти для фінансового обліку та оптимізував деякі з них належним чином.
Це дало змогу значно пришвидшити поточні бізнес-процеси. Тобто, допомогло заощадити робочий час, підвищити розуміння цих інструментів та надало можливість завчасно приймати більш коректні управлінські рішення.

Економіст з фінансової роботи

from 11.2023 to 06.2024 (7 months)
ТОВ "АДВАНСЕД АЕСТЕТІКС", Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Сформував і проаналізував фінансово-економічні бізнес-процеси, що дало змогу структурувати діяльність бізнесу і побачити єдину, цілісну картину його діяльності;

2. Сформував релевантну інфографіку у вигляді дашборду, що дозволило перетворити купу незрозумілих цифр на зручну і зрозумілу панель ключових індикаторів, за допомогою якої появилася змога заздалегідь помічати відчутні зміни та вчасно, найоптимальніше, реагувати на них та, в цілому, для управління бізнесом за допомогою цифр;

3. Проаналізував фінансово-економічний стан компанії, що дало змогу вчасно виявити критичні моменти та надати найоптимальніші рекомендації щодо їх найшвидшого усунення;

4. Розробив систему управлінської звітності, яка містить сукупність звітів верхнього рівня (Звіт про доходи та витрати (PnL), Звіт про рух грошових коштів (CF) і Звіт про фінансовий стан (BS)) та кільки звітів середнього рівня;

5. Розробив звіти середніх і низьких рівнів (Платіжний календар, Реєстр платежів тощо), впровадив та успішно вів їх. Що, в свою чергу, дозволило систематизувати всі наявні платежі, нарешті зібрати їх у єдине ціле, побачити повну картину та дало можливість почати вчитися бізнесу планувати свої доходи та витрати. Деякі звіти були успішно впроваджені та велися на постійній основі;

6. Розробив модель нарахування та обліку заробітної плати для співробітників. Яка включає в себе сукупність : надбавок, премій, грейдів (індивідуально розроблених для поточної галузі) та іншого, стосовно як змінної частини заробітної плати так и постійної, також з урахуванням оплати необхідних податків та зборів;

7. Сформулював сукупність ЦКП (Цінний кінцевий продукт), OKR (Релевантні та амбітні цілі) та KPI (Ключові показники ефективності) для більшості наявних посад, звʼязавши ці показники з їх релевантними джерелами фінансування;

8. Вів облік у клієнт-банках бізнесу. Тобто, надавав підтвердження здійснення поточних платежів шляхом надання «платіжки» контрагентам, вів облік надходжень та вибуття грошових коштів, аналізував виписки за періоди тощо;

9. Вирішував звичайні, рутинні питання фінансово-операцийного характеру. По типу, хто та за що заплатив або не заплатив, вчасно чи не зовсім, поточні платежі були занесені до реестру платежів на поточний тиждень та узгоджені чи ні тощо.

Фінансовий менеджер

from 12.2022 to 10.2023 (10 months)
ТОВ "Рим-Строй", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Проаналізував фінансово-економічний стан компанії, що дало змогу вчасно виявити критичні моменти, прийняти оптимальні управлінські рішення та найбільш коректно виправити чи почати виправляти виявлені недоліки;

2. Розробив систему управлінської звітності, яка містить сукупність звітів верхнього рівня (Звіт про доходи та витрати (PnL), Звіт про рух грошових коштів (CF) і Звіт про фінансовий стан (BS)), а також звіти середніх і низьких рівнів (такі як, наприклад, Реєстр платежів). Це дало можливість частково "оцифрувати" поточний бізнес та почати приймати зважені та вчасні управлінські рішення щодо його керування;

3. Сформував релевантну інфографику у вигляді дашбордів, що дозволило перетворити купу незрозумілих цифр на зручну і зрозумілу панель індикаторів для управління бізнесом за допомогою цифр;

4. Сформував та проаналізував фінансово-економічні бізнес-процеси, що дало змогу структурувати діяльність бізнесу і побачити єдину, цілісну картину його діяльності, а також надало можливість поточному персоналу та новим співробітникам більш краще та простіше орієнтуватися у діяльності компанії;

5. На постійній основі виконував розрахунки з визначення економічної доцільності (Рентабельність «ROA, ROE, ROI, ROL» EBITDA, ліквідність, оборотність тощо) та інвестиційної привабливості (NPV, IRR, PI, DPB (DPP)) будівельних і ремонтно-оздоблювальних майбутніх та поточних проєктів, впровадження нової/заміни застарілої техніки (необоротних активів), що дало можливість зрозуміти наскільки прибутковим буде потенційний проєкт, чи зможемо ми його "потягнути" та чи варто, взагалі, починати над ним працювати.

Провідний економіст

from 01.2022 to 11.2022 (10 months)
АТ НВО "Созидатель", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1 Сформував основні форми та процеси операційного та фінансового бюджетування, а також короткострокового/довгострокового планування і контролінгу, що дало змогу структурувати й істотно спростити та зробити зрозумілішим процес бюджетування;

2 На постійній основі здійснював фінансово-економічний аналіз господарської діяльності підприємства (рентабельність «ROA, ROE, ROI, ROL» EBITDA, ліквідність, оборотність, платоспроможність тощо), конкурентоспроможності його послуг (розрахунок та коригування собівартості послуг тощо) та оптимізації його витрат;

3 Розробив релевантні (актуальні та достовірні) фінансово-економічні моделі, за допомогою яких на постійній основі виявляв можливості та шляхи отримання додаткового прибутку під час реалізації проєктів та оптимізації їх витратної частини. Також оцінював ефективність та привабливість майбутніх та поточних проєктів завдяки розрахунку показників інвестиційної привабливості проектів (NPV, IRR, PI, DPB (DPP));

4 Під моїм керівництвом були розроблені, впроваджені та велися основні форми управлінської звітності (PnL, CF, BS) та форми вихідних даних для них (такі як, наприклад, реєстр платежів), налаштовувалася та підтримувалася синергія (взаємозв’язок) між ними, що дало змогу суттєво спростити розуміння фінансово-економічного стану бізнесу та завчасно приймати необхідні управлінські рішення;

5 Під моїм керівництвом було описано та проаналізовано фінансово-економічні бізнес-процеси діяльності підприємства, що дало змогу значно скоротити адміністративні та комерційні витрати підприємства, а також дало повне розуміння того, хто та, головне, нащо це робить;

6 Розробив та впровадив регламентні документи (оргсхема, положення/регламенти про взаємодію, посадові інструкції, гайди та інше) щодо взаємодії між підрозділами/відділами/департаментами підприємства, що дозволило суттєво поліпшити та оптимізувати взаємозв'язки та взаєморозуміння (комунікацію) між ними та значно пришвидшити якість та швидкість виконання поточних завдань.

Економіст

from 01.2015 to 12.2021 (6 years 11 months)
ДП "Конструкторське бюро "Південне" ім. М. К. Янгеля., Дніпро (Машинобудування)

1 Виконував фінансово-економічні розрахунки для розроблення бізнес-планів, інвестиційних проектів, стратегічних планів підприємства і техніко-економічних обґрунтувань, тощо за допомогою показників рентабельності («ROA, ROE, ROI, ROL» EBITDA, ліквідності, оборотності, платоспроможності тощо) та інвестиційної привабливості (NPV, IRR, PI, DPB (DPP), тощо)

2 Здійснював фінансово-економічний аналіз господарської діяльності підприємства, конкурентоспроможності продукції, зменшення витрат на виробництво і реалізацію продукції, усунення втрат і непродуктивних витрат, а також виявлення можливостей отримання додаткового прибутку та його оптимізації;

3 Проводив розрахунки з визначення економічної доцільності та інвестиційної привабливості впровадження нової/заміни застарілої техніки та/або технологій, раціоналізаторських пропозицій і винаходів;

4 Розробляв, формував, запроваджував та вів форми управлінської звітності, а також інфографіки за ними;

5 Формував, вів та доглядав за базою даних економічної інформації за різними проєктами підприємства;

6 Розробляв та узгоджував методичну та нормативну документацію;

7 Виконував не регламентні розрахунки (пов'язаними з неосновними видами діяльності) в рамках діяльності підприємства, а також контролював правильність здійснення розрахункових операцій;

8 Брав ключову участь у процесах бюджетування, а також короткострокового і довгострокового планування та контролінгу;

9 Брав ключову участь в управлінні фінансовими ризиками проєктів, що розробляються і реалізуються;

10 Брав участь у податковому плануванні проєктів, що розробляються і реалізуються;

11 Брав участь в управлінні проєктами на різних рівнях.

Education

Університет імені Альфреда Нобеля

Фінансово-економічний, Економічна кібернетика, Дніпро
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Закінчив магістратуру із червоним дипломом;

З 2020 року є кандидатом економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).

Additional education and certificates

Освітній центр "Элькон"

Управлінський облік 1 - 2016, 3 місяці, Сертифікація CAP/CIPA

Освітній центр "Элькон"

Фінансовий облік 1 - 2017, 3 місяці, Сертифікація CAP/CIPA

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Користувач ПК
  • Google Docs
  • Google
  • Впевненість
  • Основні форми фінансової звітності згідно з МСФЗ (PnL, CF, BS)
  • Основні методи фін.-економічного аналізу діяльності підприємства
  • Методи та підходи аналізу комерц. та інвест. приваб-сті проектів
  • Порядок проведення розрахунків під час підготовки проєктів
  • Форми надання результатів розрахунків
  • Бюджетування та планування (короткотермінове/довготермінове)
  • Основні форми управлінської звітності, їх розробка та ведення
  • Методи і підходи аналізу доцільності впровадження/заміни ОВФ
  • Формування, опис та оптимізація бізнес-процесів (BPMN)
  • Формування, опис та оптимізація орг. структури бізнесу
  • Формування, опис та оптимізація фінансової структури бізнесу
  • Управління фінансовими ризиками бізнесу
  • Управлінські компетенції-знання та навички управління персоналом
  • Управління проєктами на різних рівнях
  • Формування та аналіз консолідованої управлінської звітності
  • Google Sheets
  • Контроль дебіторської заборгованості
  • Контроль кредиторської заборгованості
  • Бюджетування
  • План-факторний аналіз
  • Грошовий потік
  • Економічний аналіз виробництва
  • MS Excel
  • Клієнт-Банк
  • Самомотивація
  • Фінансова модель
  • Дашборд
  • Впровадження показників KPI
  • Фінансова стратегія
  • Платіжний календар
  • FP&A
  • Користувач нейромереж\штучного інтелекту(ШІ\AI)
  • Looker Studio
  • Xero
  • Sellarboard

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

У разі Вашої зацікавленості буду радий більш детально обговорити Вашу пропозицію та відповісти на Ваші запитання під час онлайн зустрічі, у зручний для Вас час.
За можливості, прохання писати в Telegram (вказано трохи нижче), оскільки на телефонний дзвінок не завжди є можливість відповісти.

Мій Telegram : @Desteryon


Особисті якості:

Стратегічне, системне та критичне мислення;
Підтримка високого рівня релевантності знань і навичок;
Здатність до самоосвіти та самомотивації;
Здатність до адекватної багатозадачності;
Гнучкість мислення;
Здатність почути і зрозуміти чужу точку зору.

Відповідальність, наполегливість, старанність, пунктуальність, стресостійкість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, швидка здатність до навчання, уміння працювати в команді, націленість на інноваційний і прогресивний позитивний результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: