- PRO
Тарас
Фінансовий керівник
- Considering positions:
- Фінансовий керівник, Керівник фінансового відділу, Керівник планово-економічного відділу, Керівник управління, Фінансовий контролер, Директор з будівництва, Директор виробництва, Аналітик, ІТ-директор, Бізнес-аналітик
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2607480/
Work experience
Фінансовий керівник
from 07.2024 to now
(1 year 1 month)
Era-Development, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- створення фінансовго відділу з нуля
- розробка та впровадження фінансового планування компанії / бюджетування (будівельних проектів)
- розробка стратегії компанії, контроль виконання / досягнення цілей
- аналіз поточної фінансової ситуації, контроль і аналіз умов проектів, контроль оборотності.
- Аналіз фінансових показників (P&L, Cash Flow, баланс);
- оцінка та мінізація фінансових ризиків
Фінансовий керівник
from 03.2023 to 11.2024
(1 year 8 months)
Linza agency, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- Розробка та впровадження стратегій фінансового управління компанією
- Керування фінансовим плануванням та аналізом, контроль за досягненнями цілей
- Моніторинг фінансової діяльності
- Участь у прийнятті стратегічних рішень щодо фінансових питань компанії
- Удосконаленням, розробкою та впроваджуванням політик і процедур, що регулюють процеси, пов’язані з фінансовою діяльністю Групи
- Керування фінансовим персоналом та роботою з іншими відділами компанії
Досягнення:
1. впровадження звітів Cash-flow, PNL.
2. підвищення доходу компанії на 50%, через впровадження стратегічного фінансового управління.
3. розроблення заходів антикризивого менеджменту та впровадження їх.
4. залучення грантових коштів на розвиток компанії.
Начальник фінансово-економічної відділу
from 09.2022 to 02.2023
(5 months)
DIM, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•розроблення моделей стандартизація шаблонів інвестеційних бюджетів будівельних (девелоперських) проектів.
•розроблення бюджетування інвестеційних та будівельних проектів як з фінансової точки зору, так і з організаційної ( склад робочої групи) з урахуванням структури компанії.
•розробка інвестеційних бюджетів будівельних (девелоперських) проектів.
•аналіз бюджетного ринку в частині одиничних розцінок на роботи та економічних і фінансових показників проектів.
•контроль за розробленням бюджетів конкретних проектів відповідними робочими групами проектів на чолі з керівником проектів відповідно до затверджених моделей та методології.
•організація та контроль коректного обліку план-факту в проектах на стадіях реалізації, методична допомога фінансовим менеджерам в організації обліку за проектом.
•підготовка звітності для власників, директорів та партнерів в проектах.
Досягнення:
1. актуалізація та антикризове планвання бюджетів проектів.
2. формування фінансових груп на виклики та вимоги кожного проекту окремо.
3. розроблення та впровадження звітів для керівництва.
Начальник фінансово-економічної служби
from 08.2017 to 09.2022
(5 years 1 month)
Stolitsa Group, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• стратегічне та поточне планування діяльності компанії (в т.ч. сценарне прогнозування та моделювання);
•розробка та впровадження системи бюджетування діяльності компанії (короткострокового та довгострокового), її допрацювання під потреби менеджменту (розробка єдиного регламенту і методик для формування планів, визначення форматів, ключових показників діяльності і т.п.);
•довгострокове і поточне планування діяльності компаній, складання прогнозів, моделювання сценаріїв діяльності, обгрунтування нових інвестиційних проектів;
•складання регламентованої звітності згідно облікової політики компанії та МСФЗ (P&L, CF та інші);
•розрахунок проміжних результатів діяльності групи компаній (оперативний факт з детальним аналізом можливих відхилень: складання P&L, проведення факторного аналізу маржинальності продукції, аналіз поточних операційних витрат; інші оперативні звіти, що відображають поточну ситуацію в господарській діяльності);
•оперативне управління фінансово-економічною діяльністю компаній на щоденінй основі, взаємодія з іншими підрозділами з метою прийняття оптимальних рішень в інтересах діяльності компаній;
•контроль та оптимізація бізнес-процесів компанії, виявлення та управління ризиками, їх мінімізація;
Project manager
from 05.2016 to 08.2017
(1 year 3 months)
Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• фінансовий аналіз позичальників, прогноз Cash flow, аналіз ринка, SWOT аналіз
• підготовка Action Plan, аналіз, презентація і захист проектів на Кредитних комітетах
• організація та контроль виконання рішень КК
• організація взаємодії з підрозділами банку (податкові ризики, ДЕФ, бухгалтерія) залученими в процес реалізації угод щодо погашення проблемних кредитів
• організація та контроль роботи проектними командами (в 1 проектну команду входить - аналітик / два юриста)
• проведення переговорів з позичальниками / власниками / покупцями активів / факторинговими компаніями
• організація робіт по проведенню due diligence (бухгалтерський, технічний, юридичний) зовнішніми компаніями. роботи безпосередньої реалізації заходів по поверненню проблемної заборгованості боржників корпоративного бізнесу;
• представлення інтересів Банку в органах ДВС, судах в процедурі банкрутства, правоохоронних органах;
• проведення переговорів, зустрічей та надання плану арбітражним керуючим та боржникам Банку по поверненню проблемної заборгованості.
• взаємодія з аутсорсинговими компаніями по наданню послуг пов’язаних з роботою та контроль по поверненню проблемної заборгованості;
Project manager
from 02.2015 to 05.2016
(1 year 3 months)
ПАТ "КБ "НАДРА", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Організація та контроль робочих груп (2-3 підрозділів).
Функціональні обов'язки:
• організація та контроль роботи проектної команди (аналітик / юрист / бек-офіс)
• розробка стратегії роботи з проблемними кредитами
• проведення переговорів з позичальниками / власниками / покупцями активів / факторинговими компаніями
• фінансовий аналіз позичальників, прогноз Cash flow, аналіз ринка, SWOT аналіз
• підготовка Action Plan, презентація і захист проектів на локальних Кредитних комітетах
• організація та контроль виконання рішень КК
• організація взаємодії з підрозділами банку (податкові ризики, ДЕФ, бухгалтерія) залученими в процес реалізації угод щодо погашення проблемних кредитів
• підготовка звітів за запитом керівництва Офісу
• організація робіт по проведенню due diligence (бухгалтерський, технічний, юридичний) зовнішніми компаніями. роботи безпосередньої реалізації заходів по поверненню проблемної заборгованості боржників корпоративного бізнесу;
- Представлення інтересів Банку в органах ДВС, судах в процедурі банкрутства, правоохоронних органах;
- Організація роботи робочих груп і регіональних управлінь Банка по питанням поверненню заборгованості в примусовому порядку;
- Проведення переговорів, зустрічей та надання плану арбітражним керуючим та боржникам Банку по поверненню проблемної заборгованості.
- Взаємодія з аутсорсинговими компаніями по наданню послуг пов’язаних з роботою та контроль по поверненню проблемної заборгованості;
Головний економіст Відділу фінансово-аналітичної роботи
from 04.2013 to 02.2015
(1 year 10 months)
ПАТ "КБ "Надра", Киев (Фінанси, банки, страхування)
- Складання бюджету Департаменту, та аналіз виконання;
- Комплексний аналіз фінансових витрат та доходів Департаменту, створення та захист презентацій для наглядової ради (аналіз динаміки роботи Департаменту, створення графіків та діаграм на основі даних статистики роботи, складання звітів роботи структурних підрозділів Департаменту)
- Контроль виконання річних/квартальних планів структурними підрозділами Департаменту;
- Організація взаємодії з іншими підрозділами Банка з метою моніторингу проблемної заборгованості боржника.
- Розробка та винесення на затвердження керівництва плану заходів з повернення проблемної заборгованості;
- Відповідальний секретар Комітету по роботі з проблемною заборгованістю (забезпечую супроводження діяльності Комітету, ведення Протоколів засідань Комітету)
Головний спеціаліст
from 11.2011 to 04.2013
(1 year 5 months)
ДП НТЦ «Вуглеінновація», Киев (Освіта, наука)
- Формування планового/фактичного бюджета підприємства, анализ відхилень, перевищення планового бюджета;
- Складання та подання на затвердження фінансових планів в Міністерство енергетики та вугільної промисловості
- Захист на комітеті Міністерство енергетики та вугільної промисловості плану/факту фінансових показників підприємства
Асистент аудитора
from 04.2008 to 02.2010
(1 year 10 months)
АФ ТОВ «Консалтінг ЛТД», Киев (Аудит, управленческий учет, финансово-юридический консалтинг)
- Підготовка та здача звітів в Податкову інспекцію, Пенсійний фонд, фонди соціального страхування;
- Ділове листування з клієнтами, та забезпечення документа обороту по підприємству;
- Архіваріус.
Education
Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана
Факультет Економіки та Управління., Спеціальність – економіка підприємства, Київ
Higher, from 2007 to 2012 (4 years 6 months)
Additional education and certificates
Молодший менеджер проектів, Української асоціації управління проектів
2003
Головний бухгалтер, Навчальний центр ТОВ "Успіх"
2009
Knowledge and skills
- MS Excel
- Google Sheets
- 1С:Підприємство
Language proficiencies
- Russian — fluent
- English — average
Additional information
Ключові навички:
1. Фінансове планування та бюджетування
2. Антикризовий менеджмент
3. Оптимізація фінансових процесів
4. Управління інвестиціями
5. Автоматизація звітності
Similar candidates
-
Финансовый директор
Kyiv -
CFO
Kyiv -
Керівник, бухгалтер, комірник, адміністратор
Kyiv -
Економіст
25000 UAH, Kyiv -
Фінансовий директор
Kyiv -
Керівник, заступник керівника відділення, відділу, фінансовий аналітік
Kyiv, Mykolaiv