• PRO

Ростислав

Керівник відділу, менеджер

Considering positions:
Керівник відділу, менеджер, Начальник відділення, Касир, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
36 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник BDC відділу

from 06.2018 to now (7 years 2 months)
Favorit Motors, Івано-Франківськ (Автобізнес та автосервіс)

Розробка стратегії роботи BDC відділу відповідно до загальних цілей компанії. Визначення ключових показників ефективності (KPIs) для відділу та окремих співробітників (наприклад, кількість оброблених лідів, коефіцієнт конверсії, якість лідів).
Встановлення щоденних, тижневих та місячних цілей для команди.
Прогнозування обсягів роботи та необхідних ресурсів.
Привіт! З радістю розповім про типові обов'язки керівника BDC (Business Development Center) відділу. Загалом, ця людина відповідає за ефективну роботу відділу, який займається первинною обробкою потенційних клієнтів та їх кваліфікацією для подальшої передачі відділу продажів. Ось основні напрямки їхньої роботи:

Стратегічне планування та цілепокладання:

Розробка стратегії роботи BDC відділу відповідно до загальних цілей компанії.
Визначення ключових показників ефективності (KPIs) для відділу та окремих співробітників (наприклад, кількість оброблених лідів, коефіцієнт конверсії, якість лідів).
Встановлення щоденних, тижневих та місячних цілей для команди.
Прогнозування обсягів роботи та необхідних ресурсів.
Управління командою:
Набір, навчання та адаптація нових співробітників BDC відділу.
Розподіл обов'язків та завдань між членами команди.
Мотивація та підтримка співробітників, створення позитивної робочої атмосфери.
Проведення регулярних зустрічей з командою та індивідуальних зустрічей для обговорення результатів та надання зворотного зв'язку.
Оцінка продуктивності співробітників, проведення атестацій.
Визначення потреб у навчанні та розвитку команди, організація відповідних тренінгів.
Вирішення конфліктних ситуацій у команді.
Організація та контроль робочих процесів:
Розробка та оптимізація процесів обробки вхідних лідів (з різних каналів: вебсайт, телефон, email, соціальні мережі тощо).
Впровадження та контроль використання CRM-системи для обліку лідів та комунікацій.
Забезпечення своєчасної та якісної обробки лідів.
Моніторинг ключових показників ефективності (KPIs) та аналіз результатів роботи відділу.
Підготовка регулярних звітів про роботу BDC відділу для керівництва компанії.
Контроль за дотриманням стандартів якості обслуговування.

Взаємодія з іншими відділами:
Тісна співпраця з відділом маркетингу для узгодження стратегій залучення лідів та отримання якісної інформації про маркетингові кампанії.
Активна комунікація з відділом продажів для забезпечення плавної передачі кваліфікованих лідів та отримання зворотного зв'язку про їхню якість.
Участь у спільних нарадах та обговореннях для покращення загальної ефективності роботи компанії.
Аналіз та покращення:
Аналіз ринкових тенденцій та дій конкурентів у сфері залучення клієнтів.
Виявлення слабких місць у роботі BDC відділу та розробка планів щодо їхнього усунення.
Постійний пошук нових інструментів та технологій для підвищення ефективності роботи відділу.
Впровадження найкращих практик у сфері лідогенерації та кваліфікації.

Retention lead,Remote Assistance Client Support Manager, Sales agent

from 12.2014 to 05.2018 (3 years 5 months)
ZoomSupport, Івано-Франківськ (IT)

Running retention team, answering calls and promoting our service, fixing customers' computers and activating software

Education

ПВНЗ "Галицька Академія"

Інфомаційно-природничий, Туризм, Івано-Франківськ
Higher, from 2006 to 2012 (5 years 10 months)

Навчання за кордоном. Вивчення англ. мови(вільне володіння) та закінчення курсів з обслуговування клієнтів, сервісу та надання послуг у м. Торонто Канада.

Additional education and certificates

SEC (Study English Canada) Toronto

2010-2011

Knowledge and skills

  • PC User
  • Управління персоналом
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Самостійне прийняття рішень

Language proficiencies

English — fluent

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: