• PRO

Лілія

Керівник проєктів, event-, акаунт-, менеджер зі зв'язків із громадськістю, 60 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник проектів, PR-фахівець

from 05.2019 to 09.2024 (5 years 4 months)
Агенція "PR-SERVICE", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Управління багатоплановими PR-проєктами в різних сферах діяльності (телеком, фінанси, розваги, медицина, ритейл). Одночасна підтримка 3-4 компаній.
•Розвиток відносин із провідними ЗМІ, забезпечення висвітлення в
національних виданнях. Розробка та реалізація медіапланів.
•Організація та проведення заходів різного масштабу та формату. Організація єдиного PR-фестивалю в унікальному віртуальному форматі (3D-студія) із залученням більш ніж 3000 осіб. Відкриття виробничої фабрики міжнародної компанії у Львівській області. Проведення понад 50 івентів для лідера телеком-ринку.
•Участь у розробці та реалізація креативних проєктів. Виготовлення хвостовиків для дронів із переробленого пластику.
•Співпраця з інфлюенсерами.
•Розробка ідей/концепцій і виготовлення брендованої продукції, мерчу, фотозон та інсталяцій різної складності.
•Організація відеозйомок і співпраця з продакшнами.

Директор з маркетингу

from 08.2017 to 05.2019 (1 year 9 months)
ТОВ "Фінансовий клуб", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація семінарів, засідань, тренінгів для представників фінансового сектору під ключ (кошторис, локації, кейтеринг, технічна підтримка, поліграфія; написання сценарію заходу).
•Організація та проведення церемонії нагородження під ключ (запрошення артистів,
написання відеосценарію та музичного супроводу, продакшн).
•Організацію внутрішніх івентів компанії.
•Пошук актуальних тем і наповнення програм заходів.
•Комунікація зі спікерами.
•Запрошення учасників заходів.
•Пошук партнерів, спонсорів і комунікація із ними.
•Плануванням роботи компанії.
•Підготовка презентацій.
•Робота з базою даних (оновлення, доповнення).
•Пошук нових напрямків і сфер розвитку компанії.

Досягнення:

За час роботи запровадила два нових формати заходів: профільні семінари та тренінги для HR-спільноти.
Організувала церемонію нагородження для понад 200 осіб на дуже високому рівні, що підверджено відгуками учасників, фото та відеоматеріалами.

Керівник проекту

from 02.2017 to 08.2017 (6 months)
Освітній простір INVEGA https://invega.com.ua/, Киев (Освіта, наука)

•Наповнення освітнього простору заходами: пошук актуальних тем, комунікації із спікерами, організація заходів «під ключ».
•Контроль за реалізацією всіх проєктів.
•Hозробка концепції роботи простору.
•Пошук партнерів.
•Робота із сайтом і його вдосконалення.
•Google analytics.
•Робота в CRM-системі Redmine.
•Розробка креативних ідей, впровадження акцій, колаборацій.
•Пошук орендарів (з метою, щоб простір постійно активно використовували);
Досягнення:
– підвищилася впізнаваність простору;
– збільшилася клієнтська база;
– розширилися напрямки і тематика тренінгів, майстер-класів, воркшопів;
– завдяки моєму контролю й аналізу були виправлені помилки в налаштуванні аналітики, що дало можливість виправити недоліки та підвищити відвідуваність сайту.

Event-менеджер

from 12.2015 to 01.2017 (1 year 1 month)
Multi Brand Marketing, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

•Організація конференцій, тренінгів, вебінарів.
•Пошук локації.
•Повне облаштування залу згідно з форматом заходу.
•Підготовка бюджету.
•Комунікація з підрядниками.
•Пошук партнерів.
•Замовлення готелів, трансферу, проїзду (найкращий варіант стосовно ціни та зручності).
•Підготовка поліграфічної продукції.
•Написання сценарію заходу.
•Організація харчування.
•Підбір технічного обладнання для офлайн-заходів і для онлайн-трансляцій.
•Організація пересилання продукції по всій Україні та за її межі.
•Організація вечірок для VIP.
•Підготовка звітів щодо проведення заходу.

Досягнення:
Проведення на найвищому рівні 3-денної конференції з участю 650 осіб (відеостіни, 5 камер з трансляцією, VIP-гості, харчування, поліграфія, сценарій відеоряду, сценарій аудіосупроводу, партнери).
Дистанційний пошук приміщень, обладнання, партнерів. Організація проживання, харчування, перельотів, трансферу спікерів. Робота з волонтерами. Замовлення поліграфічної продукції.

Заступник директора

from 05.2015 to 12.2015 (7 months)
Консалтингова компанія "КІМО", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Планування та проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів. Пошук актуальних тем для заходів. Пошук і комунікація з лекторським складом. Підготовка програми заходу. Робота із сайтом компанії (наповнення, редагування в програмі Wix). Написання текстів для розсилки. Налаштування розсилки в MailChimp.

Досягнення:
Розширення тематики заходів. Залучення нових спікерів (залишила компанії дуже корисні зв’язки).

Завідувач сектору освітньої роботи

from 02.2011 to 04.2015 (4 years 2 months)
ВГО Асоціація платників податків України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Планування та проведення заходів по всій Україні (практикуми, тренінги, вебінари, інтернет-конференції, семінари, міжнародні конференції, форуми, бізнес-зустрічі для VIP-клієнтів, круглі столи) – від 10 до 600 учасників.
•Організація конкурсу дитячої творчості (написання сценарію, пошук артистів, забезпечення техн. райдерів, проживання, логістика, харчування, ведучі, оформлення сцени).
•Організація корпоративних заходів для колективу.
•Співпраця з центральними органами виконавчої влади України.
•Організація та розподіл роботи підлеглих.
•Пошук актуальних тем заходу та підготовка програм.
•Пошук та комунікація із спікерами.
•Запрошення учасників заходів, ведення бази.
•Затвердження всіх організаційних питань.
•Робота з підрядниками.
•Розробка концепції рекламних матеріалів.
•Пошук нових форм проведення освітніх програм.
•Координація роботи територіальних підрозділів (у 25 областях України) у напрямку масово-роз'яснювальної роботи для платників податків.
•Складання щоквартальної звітності роботи відділу та роботи територіальних підрозділів освітніх заходів.
•Написання аналітичних матеріалів до доповідей стосовно роботи відділу.
•За час роботи організувала понад 80 заходів по всій Україні.

Помічник керівника

from 05.2010 to 02.2011 (9 months)
ТОВ "Поліал", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Підготовка, оформлення, робота з договорами, акти, рахунки (1:С), клієнт-банк. Пошук і підбір персоналу. Приймання дзвінків (міні-АТС), вхідна/вихідна кореспонденція. Ділове листування з клієнтами. Забезпечення офісу. Вирішення всіх організаційних і внутрішніх питань. Облік кадрів.

Менеджер з комерційної діяльності та управління, помічник керівника.

from 05.2006 to 03.2010 (3 years 10 months)
ТОВ "КАМАН", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Робота з клієнтами, ведення вхідної/вихідної документації, технічних розрахунків, оформлення та робота з договорами, організація презентацій, виставок, створення маркетингової концепції, розміщення реклами. Планування робочого дня керівника. Господарське забезпечення офісу, поточні питання офісу. Пошук і підбір кадрів. Вирішення організаційних питань. Координація роботи виробництва за термінами, план відвантажень.
Розширення клієнтської бази підприємства, розширення бази постачальників, успішна участь у щорічних тематичних виставках.

Education

Академія Муніципального Управління

Спеціаліст «Фінанси», кваліфікація «Економіст»., Киев
Higher, from 2000 to 2005 (4 years 9 months)

Additional education and certificates

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія» при Міжнародній Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ).

з 03.2014 по 06.2014,«Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія».

з 13.10.2005 по 31.01.2006, Фінансовий директор, присвоєно кваліфікацію КП № 1210.1.

Основи цифрового маркетингу та електронної комерції. Професійний сертифікат Цифровий маркетинг та електронна комерція Google

2024
Certificate

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Планування бюджету
  • Управління проєктами
  • Організація заходів
  • Пунктуальність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • Планування проєкту
  • Медіапланування
  • Ефективна комунікація
  • Стресостійкість
  • Organization of events
  • Ініціативність
  • Порядність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Turkish — average
  • English — beginner

References

Тетяна Ярош

Тетяна Ярош

Керівник проєктів, Агенція PR-Service

Contact details are hidden

Additional information

Портфоліо
https://drive.google.com/file/d/1eK1wQ0pcFmRAu2d5zG5lzXhKA4zTRs76/view?usp=sharing

Професійні навички.
Вміння ефективно організовувати роботу, знаходити вихід в складних і стресових ситуаціях.
Вести декілька проєктів одночасно.
Швидко навчаюсь.

Особисті якості
Пунктуальна, чесна, енергійна, відповідальна, ініціативна, порядна, цілеспрямована, комунікабельна.

Додатково:
Готовність до відряджень. Маю власне авто.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: