- PRO
Аліна
Фахівець з документообігу, адміністратор, 22 000 UAH
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Kyiv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2683031/
Work experience
Менеджер з адміністративної діяльності
from 10.2023 to 08.2024
(10 months)
Ардента, Українська аналітично-консультативна компанія, ТОВ, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
–підготовка договорів про виконання робіт, додаткових угод, додатків до договорів; ведення реєстру договорів;
–підготовка партнерських договорів та актів виконаних робіт по ним;
–заповнення карток контрагентів в BAS Бухгалтерія та в MeDOC;
–відправка документів в MeDOC;
–контроль підписання документів в електронному чи паперовому форматі;
–ведення файлової системи, архіву, сканованих копій документів;
–реєстрація, відправка та одержання документів;
–допомога бухгалтеру, підготовка рахунків на оплату та актів виконаних робіт;
–робота в Бітрікс 24, а саме: внесення в CRM систему інформації по завданням, подіям, тощо;
–комунікація з контрагентами з питань погодження та підписання документів;
–друкування та брошурування документацій для клієнтів;
–підготовка звітів для керівництва;
–робота з організаційно-технічного забезпечення адміністративної діяльності офісу.
Спеціаліст з документообігу
from 12.2016 to 08.2023
(6 years 8 months)
ТОВ «Ліаком», Київ (Нерухомість)
–ведення документації з оренди: підготовка договорів оренди, додаткових угод, актів прийомів-передачі приміщень, рахунків;
–підготовка наказів та розпоряджень;
–реєстрація, відправка та одержання документів, створення реєстрів відправок кореспонденції; контроль роботи кур’єра;
–організація архіву документів, в т.ч., електронного;
–підготовка звітів для керівництва та регіональних менеджерів;
–ведення перемов з орендаторами;
–виконання доручень директора, пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації;
–обробка вхідних дзвінків, електронної пошти;
–організація життєдіяльності офісу, замовлення канцелярських та господарських товарів.
Помічник директора
from 06.2015 to 04.2016
(10 months)
ТОВ «Сучасні технології безпеки ЛТД», Київ (Послуги для населення та бізнесу)
–ведення первинної документації: договорів, актів, наказів тощо;
–створення актів виконаних робіт; виписка накладних в програмі OPZ;
–підготовка комерційних пропозицій та рахунків, оформлення доручень;
–складання, реєстрація та зберігання документів;
–підготовка тендерної документації;
–ведення кадрового діловодства, в т.ч. табелів робочого часу, укладання трудових угод та контрактів, розробка посадових інструкцій, заповнення трудових книжок;
–переговори з третіми сторонами;
–обробка вхідних дзвінків, факсів, електронної пошти; отримання та відправлення кореспонденції;
–контроль святкових та ювілейних дат.
Секретар приймальні, експедитор
from 03.2013 to 01.2015
(1 year 10 months)
УНІА "Укрінформ" (http://www.ukrinform.ua/), Київ (ЗМІ, медіа)
–складання та друк матеріалів, необхідних для роботи; приймання, передача та опрацювання інформації;
–прийом дзвінків та факсимільних повідомлень; реєстрація отриманих і відправлених факсів;
–отримання та реєстрація вхідної кореспонденції з АПУ, ВРУ, КМУ;
–прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;
–оформлення та реєстрація службових відряджень працівників;
–організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
–виконання доручень керівника;
–оформлення вихідної документації, реєстрація і своєчасне відправлення кореспонденції по зовнішніх адресах, ведення обліку відправленої кореспонденції, оформлення документації на відправку.
Секретар-референт
from 01.2011 to 05.2011
(4 months)
ФОП Абросов, Київ (Дизайн)
–прийом і розподіл телефонних дзвінків (робота з міні-АТС), факсів, листів;
–організація життєдіяльності офісу;
–підготовка необхідних документів;
–виконання вказівок керівника.
Education
ПВНЗ «Європейський університет»
Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», Київ
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)
Кваліфікація «Спеціаліст з документознавства та інформаційної діяльності»
Коледж інформаційних технологій та землевпорядкування Національного авіаційного університету
Спеціальність «Діловодство», Київ
Specialized secondary, from 2006 to 2009 (3 years)
Кваліфікація «Референт, секретар адміністративний»
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- 1С
- MS Outlook
- Робота зі сканером
- Робота з ксероксом
- Міні-АТС
- ABBYY FineReader
- ОПЗ
- Робота з ламінатором
- MS Office
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Грамотна усна та письмова мова
- Оперативність
- Адаптивність
- Відповідальність
- Знання офісних програм
- M.E.Doc
- BAS Бухгалтерія
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Офіційне працевлаштування.
Віддаю перевагу роботі в Дніпровському (Райдужний масив, Троєщина), Подільському (Виноградар, Куренівка) чи Оболонському (Оболонь, Почайна) районах м.Києва.
Similar candidates
-
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
Kyiv, Kremenchuk, Remote -
Фахівець з документообігу
30000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv -
Адміністратор
16000 UAH, Kyiv -
Адміністратор
Kyiv