- PRO
Ірина
Бухгалтер з первинних документів, оператор ПК, помічник бухгалтера, фахівець з обліку
- Employment:
- Part-time.
- Age:
- 41 years
- City of residence:
- Nikopol
- Ready to work:
- Cherkasy, Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Nikopol, Odesa, Remote, Zaporizhzhia
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2731080/
Work experience
Фахівець з обліку
from 07.2009 to now
(15 years 7 months)
Укррічфлот, АСК, Нікополь (Транспорт, логістика)
Управлінський облік, економіка, кадри, фінанси, бухгалтерія, секретаріат, закупівля, економіст з праці
Education
Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Менеджмент та економіка, Черкаси
Higher, from 2001 to 2005 (4 years)
Knowledge and skills
- MS Excel
- 1С:Бухгалтерія
- Неконфліктність
- Користувач 1С
Additional information
РЕЗЮМЕ
П.І.Б. - Анетченко Ірина Юріївна
Дата народження - 11.05.1983 р.н.
Місце народження - м. Нікополь
Місце проживання -Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь
Сімейний стан - Заміжня
E-mail [
Освіта - середня медична освіта, вища економічна освіта
Дата закінчення - 30.06.2005 - Східноєвропейський
університет економіки і менеджменту « Менеджмент»
Кваліфікація Бакалавр з менеджменту
Дата закінчення - 29.06.2002
Нікопольське медичне училище «Сестринська справа»
Кваліфікація Медична сестра
Період роботи:
З 06 липня 2009 року по 31.07.2019 року - економіст (повна зайнятість);
з 01.08.2019 по теперішній час - фахівець з обліку (зараз у декреті з дитиною 2 роки, але готова працювати у вільний час та нічний час з документами).
Найменування компанії:
Філія «Нікопольський річковий порт» АСК «Укррічфлот»
Посадові обов’язки та досягнення:
1) Внесення первинних документів (Видаткових накладних та Актів виконаних робіт (наданих послуг) до 1-С УПП).
2) Здійснення закупівель (внутренний заказ, заказ поставщику, заявка на расходование ден. средств, работа с поставщиком, оформление и распределение товаров между подразделениями, складской учет, внесение номенклатуры).
3)Складання бюджетів підприємства (Бюджет Доходів та Витрат, прогнозний баланс, Бюджет з заробітної плати, Бюджет руху грошових коштів), контроль виконання, план/факт аналіз.
4) Аналіз фінансової діяльності компанії.
5) Фінансове планування і ведення управлінського обліку.
6) Складання штатного розкладу підприємства і підрозділів, контроль заповнення табелів обліку робочого часу.
7) Оперативний облік руху продукції.
8) Внесення та контроль рахунків. 9) Кадровий облік.
Спеціальні трудові навики:
Комп’ютер -WINDOWS 7,ОЗУ 4 ГБ
(Word, Excel, Fine Reader, Інтернет, Електронна пошта, 1-С Підприємство 8.2, сканування тексту). Досвідчений користувач.
Головні якості:
Відповідальність, працелюбність, наполегливість, комунікабельність, ініціативність, старанність, знання оргтехніки.
Відсутність шкідливих звичок.
Similar candidates
-
Логіст, бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор ПК
Zhytomyr, Kyiv , more 5 cities -
Бухгалтер первинної документації, помічник бухгалтера, оператор 1С
Odesa -
Помічник бухгалтера, з первинної документації, офіс-менеджер, товарознавець, діловод, оператор
30000 UAH, Kyiv -
Менеджер, оператор ПК (1С), помощник бухгалтера по первичной документации
14000 UAH, Odesa -
Бухгалтер, учетчик, помощник бухгалтера, оператор 1С
8000 UAH, Odesa, Remote