• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2768008/

Керівник відділу закупівель (нафтогаз, будівництво, АПК)

Employment type:
full-time
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Dnipro, Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст з розробки категорійних статегій публічних закупівель

from 11.2020 to now (4 years 9 months)
Енергетика

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
1.Категорійне управління:
•Розробка категорійних стратегій закупівель товарів та послуг.
•Врегулювання і координація завдань і результатів учасників категорійних команд. Погодження та затвердження стратегій.
•Дослідження сфери застосування категорій, її впливу на діяльність компанії, особливостей і проблемних питань категорій.
•Аналіз та прогнозування структури та динаміки витрат по категоріям.
•Управління попитом за відповідними категоріями: аналіз потреби замовників, контроль відповідності потреб рівню складських запасів, тощо.
•Проведення аналізу ринку за обсягами, тенденціями, ризиками, ключовими гравцями
•Розробка ефективних методик ціноутворення.
•Визначення критеріїв кваліфікації, вибору постачальників та системи мотивації за категоріями, формулювання факторів додаткової цінності
•Моніторинг, контроль строків та аналіз ефективності реалізації категорійних стратегій

2.Закупівельна функція:
•Проведення закупівель ТМЦ, робіт та послуг в ролі відповідального закупника.
•Управління потребою.
•Аналіз ринку. Проведення круглих столів з учасниками ринку.
•Визначення критеріїв кваліфікації, умов закупівлі, формування очікуваної вартості.
•Підготовка пакету тендерної документації.
•Погодження умов закупівель згідно затверджених регламентів.
•Кваліфікація тендерних пропозицій за компетенцією, розгляд питань та вимог учасників торгів.
•Підготовка відповідей на запити в рамках моніторингів та оскаржень рішень Антимонопольного комітету України, перевірок та висновків Державної аудиторської служби України.

ДОСЯГНЕННЯ:
1.Розробила категорійні стратегії закупівель товарів та послуг.
2.Розробила категорійні стратегій закупівель на період воєнного стану в Україні.
3.Більше 80% успішних закупівель.
4.Провела 8 круглих столів з підрядниками за 2023-2024 по напрямку геологія/геофізика.

Керівник проекту тендерних закупівель

from 11.2016 to 10.2020 (3 years 11 months)
ГК «OREXIM». (Великий агропромисловий Холдинг, до 1000 співробітників), Бюджет закупівель понад 65 млн $., Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Структура та сфери діяльності ГК: зерновий термінал, наливний термінал, виробництво деревної тріски, стивідорні послуги.
Бюджет закупівель більше 65 млн $.

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Керування проєктом з централізації закупівель для 6 підприємств з різними видами діяльності.
- Розробка єдиної політики закупівель.
- Розробка регламенту тендерних процедур і розподілу зон відповідальності.
- Проведення електронних тендерів на закупівлю товарів і послуг.
- Тендерний супровід усіх закупівель з будівництва масляного терміналу.
- Тендерний супровід будівництва зернового портового терміналу для іноземного інвестора Posco Daewoo.
- Тендерний супровід закупівлі товарів і послуг.

ДОСЯГНЕННЯ:
- Побудувала та реалізувала систему переходу на електронні закупівлі.
- Забезпечила прозорість вибору підрядників/постачальників, повністю виключила людський фактор у закупівлях.
- Заощадила на закуповуваному обладнанні 12-42%.
- Заощадила на будівельних роботах - 7-46%.

Керівник відділу закупівель ТМЦ

from 05.2015 to 09.2016 (1 year 4 months)
ГК «Ovostar Union», Киев, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Агропромисловий Холдинг, понад 1000 співробітників.
Структура Холдингу включала 2 птахофабрики, 2 комбікормових виробництва, 2 заводи з переробки яйця. Сфери діяльності: виробництво курячих яєць і продуктів яєчної переробки.

У підпорядкуванні 3-5 осіб.
Бюджет закупівель 500 000 $/міс

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Організація системи консолідованих закупівель товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).
- Побудова план-фактного аналізу виконання плану закупівель
- Управління процесом забезпечення підприємства ТМЦ.
- Складання місячних і річних планів закупівлі та бюджетів
- Організація та проведення тендерів
- Оптимізація роботи підрозділу та супутніх бізнес-процесів.
- Складання звітності.
- Розробка системи мотивації праці співробітників відділу закупівлі.

ДОСЯГНЕННЯ:
- Збільшила рівень забезпеченості виробництв ТМЦ з 40-50% до 80-90% плану закупівель;
- Побудувала прозору систему оцінки результатів роботи відділу закупівель, завантаженості менеджерів.
- Підвищила задоволеність роботою відділу керівників виробничих підрозділів-замовників з 30% до 80%.
- Впровадила систему електронних тендерів. Збільшила прозорості закупівель.
- Оптимізувала складські запаси нормованих груп ТМЦ.
- Заощадила на закупівлях нормованих ТМЦ на 16%-25%.

Директор з закупівель та логістики

from 08.2012 to 04.2015 (2 years 8 months)
ТОВ "Аграрний Холдинг Авангард", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Агропромисловий Холдинг №1 в Україні та Європі з виробництва курячого яйця. У структурі Холдингу 19 птахофабрик з виробництва курячих яєць, 5 комбікормових заводів, завод з переробки яєчних продуктів, завод з переробки м'яса).
Чисельність співробітників понад 5 000 осіб.

У підпорядкуванні 25 осіб.
Бюджет логістики до 2 500 000 $/ міс.
Бюджет закупівель - до 12 000 000 $/міс.

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
- Управління матеріально-технічним постачанням і закупівлями (складання бюджетів закупівлі, аналіз і контроль виконання бюджету закупівель, організація і проведення тендерних процедур, проведення переговорів, організація закупівлі.
- Управління запасами (нормування, планування, інвентаризація, контроль)
- Управління транспортною логістикою.

ДОСЯГНЕННЯ:
- Безперебійно забезпечувала підприємства Холдингу в кризових ситуаціях: в умовах нестабільного/відсутнього фінансування, дефіциту продукції, недостатності інформації та обмеженнях у часі.
- Збільшила кредиторську заборгованість за напрямом логістика - у 2,5 раза від місячного обороту, за напрямом закупівель - у 2 рази від місячного обороту.
- Впровадила нові інструменти/схеми розрахунку з кредиторами
- Приймала участь у впровадженні в Холдингу системи електронних закупівель.

Education

ДНУ

Еконіміка підприємства, фінансист, Дніпро
Higher, from 1998 to 2003 (5 years)

Knowledge and skills

  • Розробка стратегій закупівель
  • Досвід складних переговорів
  • Досвід роботи на різних ринках
  • Досвід роботи на електронному торговому майданчику 9 років
  • Досвід публічних закупівель 4 роки
  • Досвід управління людьми 16 років

Additional information

Досвід в закупівлях 20 років
Досвід управляння закупівлями 16 років
Системне мислення
Амбіційність
Управління проектами
Управління процесами
Проактивність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: