• PRO

Наталья

Менеджер проєктів, інженер з транспорту, економіст, волонтер

Considering positions:
Менеджер проєктів, інженер з транспорту, економіст, волонтер, Менеджер з логістики, Фахівець роботи з клієнтами, Фахівець з документообігу
Employment type:
full-time, part-time
Age:
41 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Cherkasy, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець СЕА

from 04.2024 to 05.2025 (1 year 1 month)
Товариство Червоного Хреста України, Черкаси (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Забезпечувала ефективне функціонування механізму збору, обробки, аналізу та передачі з/з від громадян і отримувачів послуг, координувала комунікацію з відповідальними підрозділами для своєчасного реагування на запити, сприяючи прозорості, підзвітності та покращенню якості програм ТЧХУ.
Проведення тренінгів, інформаційних сесій, моніторингових і технічних візитів, консультування з питань публікацій у соцмережах, а також перевірка наявності засобів візуалізації з/з в місцевих та районних
організаціях

Інженер з транспорту

from 07.2016 to now (9 years 1 month)
ДП "Артемсіль", Соледар (Харчова промисловість)

-визначення власності рухомого складу за номерами вагонів та внесення інформації до КІC "Profit";
- розкредитація проїзних документів до "АС Клієнт УЗ";
-контроль часу знаходження вагонів на під'їзних коліях та станціях примикання;
-дотримання встановлених вимог, чинних норм, правил та стандартів;
-розробка метод. та норм. документів, тех. документації, а також пропозицій та заходів щодо здійснення розроблених проектів та програм;
- техніко-економічний аналіз заявок, асортименту продукції; розподіл вагонів по рудникам з метою економії витрат.

Старший референт, организатор делопроизводства

from 10.2009 to 07.2016 (6 years 9 months)
ГП "Артемсоль", Соледар (Харчова промисловість)

-прийом, реєстрація, оформлення, обробка та контроль виконання документів;
-оформлення лікарняних листів; -складання та контроль графіка відпусток;
-табельний облік робочого часу;
Управління документацією (упорядковане переміщення внутрішніх вхідних та вихідних документів у процесі роботи з ними посадових осіб, контроль за виконанням документів);
- електронний документообіг;
- створення номенклатури справ;
-підготовка та здавання справ до архіву на зберігання;
-видача копій стандартів якості за ISO.

Економіст зі збуту

from 10.2007 to 10.2009 (2 years)
ЗАТ "Белокаменські вогнетриви", Соледар (Металургійна промисловість, металообробка)

-розробка та затвердження плану продажу.
- проведення переговорів, ведення та розширення клієнтської бази.
-консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу та асортимент продукції.
-прийом та обробка замовлень.
-укладання договорів.
-митне оформлення та декларування вантажів.
-первинна бухгалтерія; контроль оформлення документів.
-контроль відвантаження, замовлення вагонів та автотранспорту та доставка товару.
Здійснювала 40 дзвінків в день. За 2008 рік обсяг реалізованої продукції був збільшений на 18% в порівнянні з 2007 р. Оптимізувала логістичні маршрути з метою економії витрат. Річна економія - 1 млн 875 тис. грн

Директор з охорони праці

from 10.2004 to 10.2005 (1 year)
ЗАТ "Белокаменські вогнетриви", Соледар (Металургійна промисловість, металообробка)

-проведення атестації робочих місць;
-організація мед. оглядів працівників;
-розробка інструкцій з ОП та ПБ, програм, норм.документації, контроль за їх виконанням;
-навчання з охорони та безпеки праці та перевірка знань робітників;
- проведення інструктажів;
- взаємодія з контр. органами виконання їх приписів;
-контроль за дотриманням правил ПБ (наявність засобів пожежогасіння та пожежної автоматики);
- розробка планів евакуації під час ЧС;
- забезпечення підрозділів спецодягом та ЗІЗ;
- розслідування та облік НВ на виробництві.
За 2004-2005 мінімізована кількість НВ на виробництві за рахунок проведеного навчання, розроблені ефективні заходи дотримання вимог ОП та ПБ.

Інспектор відділу кадрів

from 04.2004 to 10.2004 (6 months)
ЗАТ "Белокаменські вогнетриви", Соледар (Металургійна промисловість, металообробка)

-ведення кадрової док-ції:
Мотивація та стимулювання персоналу, оцінка персоналу, навчання та розвиток, аналіз трудових показників, оцінка ефективності управління персоналом;
розробка правил, положень, інструкцій;
-мотивований підбір кадрів; -анкетування, тестування, активний підбір персоналу.
Ведення особових справ, карток ф. Т2, трудових книжок.
-контроль за складанням проектів ДІ відповідно до структури.
Ведення штатного розкладу.
Складання графіків відпусток.
Військовий облік. Соціальне страхування. Оформлення пенсії.

Education

Київський державний університет інфраструктури та технологій

Транспортные технологии, магистр транспорта, Киев
Higher, from 2020 to 2021 (1 year)

Магістр (червоний диплом)

Харківський державний економічний університет

Економіка підприємств, економіст, Харків
Higher, from 2007 to 2010 (3 years)

Спеціаліст

Артемівський індустріальний технікум

Прикладна екологія, технік - технолог (еколог), Бахмут
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (3 years)

Червоний диплом

Слов'янський центр мистецтв

Художник - викладач, Київ
Specialized secondary, from 1999 to 2001 (2 years)

Художник викладач

Additional education and certificates

Перша психологічна допомога

2024

Психосоціальна підтримка

2024

Community Engagement and Accountability (тренер СЕА)

2024

Protection mainstreaming

2024

Safeguarding

2025

Сертифікат фасилітатора розвитку емоційної стійкості дітей

2024

Комунікація з військовими, які мають травми, ампутацію та пережили полон

2025

Навчання в академії "Мрій та досягай"

2023-2024, 6 місяців

Інкубаційна програма розширення можливостей жіночого підприємництва – Empowering Women Ukraine Incubation 2023-2024

2024, 8 місяців

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Canva
  • Проведення зустрічей в Zoom
  • Google Meet
  • Microsoft 365
  • Укладання договорів
  • Діловодство
  • Ведення соціальних мереж
  • Ведення ділових переговорів
  • Ділове листування
  • Ведення договірної роботи

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • German — beginner
  • English — average

References

  • Попов Андрей Петрович

    Попов Андрей Петрович

    Председатель ППО, ГП "Артемсоль"

    Contact details are hidden
  • Лобода Оксана Григорьевна

    Лобода Оксана Григорьевна

    Начальник сбыта, ЗАО "Белокаменские огнеупоры"

    Contact details are hidden

Additional information

Активність, аналітичні здібності, ввічливість, увага до деталей, висока працездатність, комунікабельність, креативність, навички ведення переговорів, націленість на результат, відповідальність, схильність до командної роботи, працьовитість, чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: