Григорій

Шеф-редактор печатных изданий

Employment type:
full-time
Age:
42 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Львовский государственный университет им. И.Франко

Журналистика, Львов
Higher, from 1979 to 1985 (5 years 9 months)

Additional information

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Skype: gid dnepr

Освіта вища

Освіта - вища, журналістика (закінчив Львівський державний університет ім. І.Франка за спеціальністю журналістика).
Вільно володію двома мовами: російською та українською.


Досвід роботи

Пройшов чималу школу журналістики та оволодів різноманітними газетними жанрами – від розширеного інформаційного повідомлення та репортажу до інтерв'ю з зірками естради.
Набув досвід у інтернет-журналістиці, на стрічці новин, на сайтах й в адмінці, копірайта та рерайта.
***
Маю досвід роботи на керівних посадах, включаючи госпрозрахункову діяльність, складання та скріплення договорів і контрактів (у т.ч. з трудового права), володію базовими основами юридичних знань і поточного законодавства України (включаючи податкове), основами бухгалтерії.
***
Останні роки також спеціалізувався у правозахисній та правоосвітній діяльности і як консультант з питань споживчого права у Інтернет-виданнях. З 2007 року консультант на вебсайті «Портал споживача», що функціонує в рамках спільного проекту Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання», що підтримується Благодійною організацією «Центр споживчих ініціатив» та спілкою об’єднань громадян «Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС».
***
Показник результативності моєї редакторської діяльності

Завжди був пов'язаний з значним підвищенням тиражів видань, в яких довелося працювати. А саме: з підвищенням тиражу Криворізької міської газети «Червоний гірник» з 35 до 110 тис. екз., газети «Днепр печерний» (м. Дніпропетровськ) з 70 до 270 тис.екз., щотижневика «Без ілюзій» асоціації споживачів від першого випуска до 50 тис.екз. становив всього 8 місяців, при цьому формування 28 тисяч підписантів відбулося за чотири місяці від дня започаткування видання.
Показовим є й те, що до сьогодні – три десятиріччя потому – Криворізька міська газета «Червоний гірник» та газета «Днепр вечерний» (Дніпропетровск) зберегли розроблені з моєї ініціативи заголовки видань та навіть деякі з запроваджених мною рубрик.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: