- PRO
Денис
Юрист, фахівець з публічних закупівель, аналітик
- Considering positions:
- Юрист, фахівець з публічних закупівель, аналітик, Спеціаліст з тендерів
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 30 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook, Instagram and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2829900/
Work experience
Фахівець з міжнародних публічних закупівель (2 проєкти/гранти)
from 06.2025 to now
(2 months)
Благодійна організація «Фундація Катерини Осадчої», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Досягнення:
Завершені проєкти (в розрізі тендерних закупівель):
1. «Supporting Better Care reform agenda in Ukraine through community and public engagement» («Підтримка реформи системи догляду в Україні через залучення громади та суспільства»), що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ. Грантовий договір: UKR/PCA2025860/PD2025685
2. Конференція Ukraine Recovery Podcast (Італія, Рим) в рамках проекту «Платформа майбутньої професії», що впроваджується Фундацією Катерини Осадчої.
Обов'язки:
Послуги з організації та проведення тендерних закупівель, що включали:
-підготовку та оновлення документів (Положення про тендерні закупівлі, Політика запобігання конфлікту інтересів, Кодекс етики для учасників тендерного процесу, річний план закупівель, регістри та журнали тощо);
-організацію та проведення тендерів (проведення усіх закупівель на основі наданих Замовником документів, правил ЮНІСЕФ та стандартів БО «Фундація Катерини Осадчої»; керування усіма аспектами тендерного процесу від початку до завершення);
- розробку та адаптацію тендерної документації (оголошення про проведення тендеру, тендерна документація, заявка на участь, протокол засідання тендерного комітету, контракт на закупівлю, звіт про результати тендеру, форма для подачі скарг);
-ведення обліку усіх проведених тендерів, поданих пропозицій, підписаних договорів та результатів тендерів.
Спеціаліст з тендерів (тимчасово, проєкт)
from 01.2025 to 05.2025
(4 months)
Berta Group, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
https://berta.ua/
- Моніторинг спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків оголошення державних та комерційних відкритих конкурсів, тендерів, електронних аукціонів по 5 компаніям та нішам (Фуд, Нон Фуд);
- Оперативна підготовка повного пакету документів для участі в тендері, безпосередня участь у торгах, оформлення банківських гарантій та оскарження рішень Замовників в АМКУ;
- Підготока документів переможця, укладання договорів із Замовником;
- Аналіз тендерних пропозицій конкурентів (ціни, переваги, недоліки);
- Здійснення моніторингу спеціалізованих сайтів по оголошенню державних і комерційних конкурсів;
- Переговори з контрагентами/постачальниками;
- Підготовка звітів про участь у тендерних закупівлях;
- Закупівлі: матеріалів, ресурсів, робіт і т.д. перевірка цін на матеріали;
- Ведення бази підрядників/постачальників, документообігу;
- Ведення маркетплейсу та уся супутня комунікація з власником майданчику (Rozetka).
- Збір первинної бухгалтерської документації по матеріалам що постачаються;
- Вичитування договорів, контроль дебіторської заборгованості по договорам, робота з 1С;
- Виконання доручень керівника;
Юрист з інтелектуальної власності, фахівець з тендерних закупівель (непостійні проєкти/гранти)
from 06.2024 to now
(1 year 2 months)
Громадська Організація "Українські Гуманітарні Ініціативи", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
1. Основні обов'язки:
- Підготовка та оновлення внутрішніх документів, включаючи положення про тендерні закупівлі, накази, політику запобігання конфлікту інтересів, кодекс етики, річний план закупівель, регістри та журнали.
- Організація та проведення тендерів відповідно до документів Замовника, правил ЮНІСЕФ та стандартів ГО УГІ.
- Розробка та адаптація тендерної документації, включаючи оголошення про тендер, тендерну документацію, заявки, протоколи, контракти, звіти та форми для подачі скарг.
- Ведення обліку всіх тендерів, пропозицій, договорів та результатів.
- Допомога учасникам тендерів у складанні пакетів документів.
- Забезпечення юридичного супроводу протягом всього проекту.
- Проводення внутрішніх документальних аудитів.
- Супровід ГО при проходженні міжнародного аудиту проєкту та аудиту ЮНІСЕФ.
Фахівець з публічних закупівель, юрист
from 06.2023 to 10.2024
(1 year 4 months)
AirUnit, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- пошук та реєстрація на електронних торгових майданчиках;
- пошук цільових тендерів та моніторинг електронних торгових майданчиків;
- аналіз тендерної документації замовника;
- аналітика участі конкурентів;
- своєчасна підготовка та подача документів тендерних пропозицій;
- участь в аукціонах;
- укладання договорів;
- взаємодія з організаторами торгів;
- отримання банківських гарантій
відстеження повернення банківських гарантій;
- підготовка та подання скарг т.ч. до АМКУ;
- відстежування змін у законодавстві, що регулює державні закупівлі, та вчасна адаптація стратегії компанії до цих змін;
- аналіз господарських договорів та розробка правових рішень.
Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа)
from 01.2022 to 04.2023
(1 year 3 months)
КНП "ЦПМСД №3" Деснянського району м.Києва, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обсяг робіт, завдання, обов’язки:
1. Планування закупівель:
- взаємодія з внутрішніми замовниками;
- участь у переговорах щодо вимог документації закупівлі, умов договорів, кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до постачальників;
- комунікація в ході підготовки та реалізації закупівель з фахівцями інших установ/організацій/ підприємств;
- опрацювання інформацію та формування структурованих висновків, зокрема щодо предметів закупівель, особливостей процедур, можливих учасників закупівель, чинників впливу на результативність процедур (сезонність, терміни виробництва та постачання, гарантії, можливі оскарження тощо) та ін.;
- кваліфіковано інтерпретувати нормативно-правові акти, відповідально їх застосовувати, відслідковувати зміни в нормативно-правовому полі;
- представляти опрацьовану інформацію комплексно, коректно, з необхідними й доречними обґрунтуваннями.
2. Організація та проведення процедур закупівель:
- перевірка підстав для здійснення закупівель, підготовка відповідних документів для проведення закупівель, у тому числі документації тендеру, переговорної процедури або спрощеної закупівлі, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі);
- участь у розробці недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників товарів/послуг;
- проведення процедур закупівель в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- забезпечення своєчасного оприлюднення інформації та документів в електронній системі закупівель;
- розгляд та оцінка пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі;
- підготовка заперечення на скарги в АМКУ та представлення інтересів підприємства на засіданнях колегії АМКУ.
3. Аналіз проведених закупівель
- аналіз й відслідковування результатів закупівельної діяльності, - виявлення ризиків у закупівельному процесі.
4. Виконання супровідних функцій та взаємодія з контролюючими органами:
- взаємодія з контролюючими органами, структурування й підготовка необхідної інформації;
- моніторинг змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
5. Розробка та супровід виконання договорів та внесення змін до них.
Керівник тендерного відділу
from 06.2021 to 11.2021
(5 months)
ТОВ "Медіан Груп", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
1. Організація роботи відділу: планування, постановка завдань, контроль, навчання, мотивація
2. Своєчасний моніторинг змін, роз'яснень у законодавчій базі щодо державних закупівель в Україні
3. Щоденний моніторинг виходу оголошень щодо проведення закупівель
4. Зведення оброблених даних щодо проведення закупівель
Аналіз проведення закупівель
5. Підготовка пакетів документів для участі у державних та комерційних торгах
5. Підготовка скарг та відповідей на скарги до Антимонопольного комітету
6. Ведення звітності
Аналітик
from 10.2020 to 05.2021
(7 months)
ТОВ "РОКМЕД", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Моніторинг тендерних закупівель, аналітика, накопичення аналітичної та статистичної інформації та переніс її до бази даних (на основі 1С). (Брав участь у розробці бази даних).
2. Виконання завдань від відділів: закупівель, продажів, виробництва та маркетингу.
3. Участь у розробці та модернізації бази аналітики (створення завдань розробникам).
4. Формування топ-рейтингів замовників та постачальників по областях, містах, роках та окремих товарах та виробниках.
Керівник відділу тендерних закупівель
from 01.2020 to 09.2020
(8 months)
ТОВ "КОМТРЕЙД УА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Управління проектами компанії.
• Формування стратегії продажу на ринку публічних та комерційних закупівель.
• Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами (закупівлі та продажі);
• Збільшення обсягів продажу.
• Робота із тендерною документацією, участь у торгах.
• Повний цикл документального супроводу угод.
• Повне ведення майданчика Prozzoro market.
• Робота із державними структурами всіх рівнів.
• Реєстрація та ведення закупівельних проектів із виробниками (Cisco, Canon, Dell та інші).
Менеджер проектів
from 07.2019 to 06.2020
(11 months)
ТОВ "БП Агентство-Л", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
• Управління проектами компанії.
• Формування вектору продажів.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами та партнерами.
• Моніторинг конкурентів (ціни, асортименти, рекламна діяльність).
• Збільшення обсягів продажів.
• Робота із тендерною документацією, участь у торгах.
Помічник адвоката
from 01.2019 to 06.2019
(5 months)
Адвокатське об'єднання "Юрімекс", Київ (Юриспруденція)
1. Складання позовних заяв, клопотань, скарг.
2. Робота з виконавчою службою.
3. Аналіз законодавчої бази.
4. Робота з правоохоронними органами.
5. Підготовка тендерної документації, укладання договорів. (Тендерні закупівлі за ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
6. Юридичні консультації, переговори з контрагентами.
7. Оформлення адвокатських ордерів.
Project Development Manager "TaxLink" / Retention Manager
from 06.2018 to 06.2019
(1 year)
ТОВ "Кунжут", Київ (IT)
• Організація та планування продажів інтерактивної платформи про податки.
• Робота з новими клієнтами та утримання існуючих.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами, надання юридичних консультацій та технічної підтримки на платформі.
• Моніторинг конкурентів (ціни, асортименти, рекламна діяльність).
• Участь у та презентація презентація компанії на форумах, семінарах, курсах, виставках. (публічні виступи).
• Робота з тендерною документацією, участь у торгах (за ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи)
Lead Sales Manager / Retention Manager
from 07.2017 to 05.2018
(10 months)
Fix4u(ФОП Антон Коваленко), Киев (Послуги для населення та бізнесу)
• Збільшення обсягу продажів.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами.
• Залучення та робота з новими клієнтами.
• Генерація нових ідей для просування послуг та товарів.
• Моніторинг конкурентів (ціни, асортименти, рекламна діяльність);
• Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами.
• Юридичне оформлення документів та їх вичитування.
Помічник адвоката
from 04.2017 to 07.2017
(3 months)
Адвокатське об'єднання "АРМА", Київ (Юриспруденція)
Виконання доручень адвоката, складання процесуальних документів, ведення звітів по виконаній роботі, робота з державними органами, виконавчою службою.
Lead Sales Manager / Retention Manager
from 09.2016 to 04.2017
(7 months)
ТОВ "Герфорд Груп", Київ (IT)
• Аналітика світових ринків (огляди фахівців, новини економіки та фінансів у режимі реального часу).
• Робота з потенційними та існуючими клієнтами компанії (без пошуку, за готовою базою):
1) спілкування з клієнтами по телефону, щонайменше 140 хв на день
2) спілкування з клієнтами в офісі,
• Продаж послуг, сервісів та продуктів компанії
1) проведення семінарів для клієнтів, щонайменше 1 на місяць
2) проведення навчання для клієнтів у галузі фін. ринків (акції, метали, валюта, індекси), не менше ніж 1 раз на тиждень
• Вибудовування довгострокових та довірчих відносин із клієнтами;
• Демонстрація можливостей фінансових ринків, навчання клієнтів:
1) Вивченню фінансових ринків як самостійно, так і за допомогою наших аналітиків.
2) Спілкування із ВІП клієнтами.
• Збільшення обсягу продажів.
Фахівець по роботі з проблемною заборгованістю
from 10.2013 to 08.2016
(2 years 10 months)
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА КОЛЕКТОРСЬКА ГРУПА", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Робота з первинною та вторинною документацією;
• Актуалізація баз даних боржників та поручителів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Вивчення змін законодавства у сфері цивільного та кримінального права.
Education
Національна академія внутрішніх справ України
Господарсько-правова, Київ
Higher, from 2016 to 2018 (2 years)
Денна форма навчання (перед випуском, через родину перевівся на заочну, фактично закінчив денну форму).
Національна академія внутрішніх справ України
Правознавство, Київ
Unfinished higher, from 2014 to 2016 (2 years)
Денна форма навчання
ДЕПТ при МАУП, Правознавство
Правознавство, Київ
Specialized secondary, from 2010 to 2014 (4 years)
Денна форма навчання
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- 1С
- Windows
- Бітрікс24
- CRM
- Linux
- MacOS
- Операційні системи
- Google Ads
- Ubuntu
- amoCRM
- Тестування
- Корпоративне, господарське, податкове та цивільне право
- Pipedrive
- Prozorro Market
- Prozorro (усі існуючі електронні майданчики)
- Liga360: Підприємець, Юрист
- IPLEX ЗАКОНОДАВСТВО
Language proficiencies
- Russian — fluent
- Ukrainian — fluent
- English — average
References
-
Ірина Матійко
Начальник відділу кадрів, КНП "ЦПМСД №3" Деснянського району м.Києва
Contact details are hidden -
Ольга Дум'янець
HR Business Partner, ТОВ "ВІЕНЕРДЖІ"
Contact details are hidden
Additional information
- Здатний побудувати систему ефективних ділових відносин з клієнтами (довготривала співпраця, напрацювання лояльності);
- Листування, відповіді на запити, супровід підприємства під час перевірок (податкові антикорупційні, аудиторські, тощо.), робота з державними та комунальними установами усіх рівнів.
- Маю навички проведення презентацій та виступів перед аудиторією;
- Маю професійні навички у підготовці тендерної документації та участі у процедурах закупівель усіх видів (зі стророни як замовника, так і постачальника). Наявний сертифікат про проходження тестування уповноваженої особи з публічних закупівель (держ. та комунальний сектор).
- Практикуючий юрист (господарське, закупівельне, податкове, корпоративне, цивільне та адміністративне законодавство).
- Наявний досвід роботи з міжнародними організаціями (ЮНІСЕФ, Червоний Хрест, ООН, благодійні фонди, тощо).
- Маю досвід як грантовий менеджер.
- Володію навичками розробки внутрішніх политік підприємства (запобігання корупції та зловживання службовим становищем, про документообіг, про захист інформації, тощо).
Адвокатське посвідчення - відсутнє.
Військовий облік - виключений за станом здоров'я.
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Remote, Vinnytsia , more 8 cities -
Юрист
Remote, Rivne , more 3 cities -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Remote, Dnipro , more 6 cities -
Data analyst
Remote, Uzhhorod -
Фінансовий аналітик
25000 UAH, Remote -
Фахівець з публічних закупівель
30000 UAH, Remote, Zhytomyr