• PRO

Наталія

Оператор ПК, диспетчер, менеджер, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з прийому та обробки замовлень

from 12.2021 to 09.2023 (1 year 9 months)
Київхліб, фірмова мережа, Київ (Роздрібна торгівля)

Спеціалист по продажам

from 12.2016 to 06.2021 (4 years 6 months)
ТД "Київхліб", Киев (Харчова промисловість)

Реалізація готової продукції в телефонному режимі і внесення данних в программу 1С, перевірка электронної почти. Робота в EDIN.

Диспетчер

from 10.2015 to 10.2016 (1 year)
Айбокс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Мониторинг АСО

Спеціалист по продажам

from 03.2007 to 11.2013 (6 years 8 months)
ТОВ "Торговий Дім "Київхліб ", Київ (Харчова промисловість)

Реалізація готової продукції в телефонному режимі і внесення даних в программу 1С, перевірка елелектронної почти

Електромонтер станційного радіотелевізійного устаткування по обслуговуванню РІА

from 08.2000 to 10.2006 (6 years 2 months)
КП "Київпастранс" Служба Автоматики та Зв'язку, Київ (Транспорт, логістика)

Education

Київский колледж міського господарства Академії Муніципального Управління

Електротехніка та електромеханіка, організація руху міського електротранспорту, Київ
Specialized secondary, from 2001 to 2004 (3 years)

Additional education and certificates

Помічник керівника підприємства " при Університеті економіки та права " КРОК "

2014 рік ( 3 місяця )

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Користувач 1С
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Посидючість
  • Адаптивність

Additional information

Особисті якості: пунктуальність, старанність, стресостійкість, здібність до навчання.
Сімейний стан: одружена, дітей не має

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: