- PRO
Олена
Керівник відділу маркетингу
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 42 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2870274/
Work experience
Керіник напрямку МКВ "Tarta" в структурі "Київ Хліб"
from 10.2023 to now
(1 year 10 months)
Київ хліб, Київ (Харчова промисловість)
Розробка новинок:
Планування та впровадження нових кондитерських виробів, враховуючи споживчі тренди та ринкові можливості.Координація роботи з іншими відділами для успішного запуску нових продуктів.
Аналіз ринку:
Проведення досліджень ринку для виявлення тенденцій, споживчих потреб та потенційних можливостей для зростання.Вивчення ринкових умов та змін у поведінці споживачів.
Аналіз конкурентів:
Моніторинг діяльності конкурентів, аналіз їхньої продукції, стратегій та ринкових позицій.Визначення конкурентних переваг та розробка стратегій для підвищення конкурентоспроможності.
Розробка брифу на дизайн та створення концепту упаковки:
Створення брифу для дизайнерів на розробку упаковки нових продуктів.Контроль процесу створення концепту упаковки, забезпечення відповідності стандартам бренду та маркетинговим цілям.
Розробка та впровадження маркетингових стратегій:
Розробка довгострокових та короткострокових маркетингових стратегій для збільшення продажів та підвищення впізнаваності бренду. Планування та реалізація рекламних кампаній, акцій та інших маркетингових заходів.
Фінансове планування та бюджетування:
Складання бюджетів для маркетингових проектів та контроль за їх виконанням. Оцінка ефективності маркетингових кампаній та заходів.
Управління командою.
Звітність та аналітика: Підготовка регулярних звітів про результати діяльності напрямку.Аналіз показників ефективності та розробка рекомендацій для покращення маркетингових заходів.
Ведення соціальних мереж.
Участь у стратегічному плануванні компанії: Внесення пропозицій та участь у розробці загальної стратегії розвитку компанії "Tarta".Співпраця з іншими відділами для досягнення загальних цілей компанії.
Директор з маркетингу
from 06.2023 to 10.2023
(4 months)
ТОВ ПІІ "Еконія", Київ (Харчова промисловість)
Обов'язки:
Організація розробки асортиментної матриці:
Управління асортиментною матрицею по каналах, включаючи зобов'язання (Must List SKU), проведення ротації плану, підтримка впровадження та систематичний моніторинг результатів.
Розробка ТМ-програми:
Розробка програми для підтримки запуску нових SKU, їх представлення та візуалізація.
Контроль виконання функціональних обов'язків підлеглих:
Впровадження маркетингових стратегій для різних напрямків і брендів компанії.
Планування та організація маркетингових заходів:
Розробка та реалізація діджитал та 360 стратегій.
Бюджетування:
Планування річних та місячних бюджетів.
Розробка та виведення нових ТМ/SKU:
Планування, організація, контроль та аналіз процесу розробки нових позицій.
Ціноутворення:
Формування ціноутворення для нового продукту та зміни ціноутворень для існуючих продуктів.
Трейд-маркетинг:
Розробка та виконання плану трейд-маркетингу відповідно до цілей продажів та маркетингу.
BTL-заходи:
Розробка та впровадження BTL-заходів.
Співпраця з національними та регіональними мережами:
Запуск рекламних кампаній на національному та регіональному рівнях.
Бренди:
"Малятко"
"Діво"
"Йодо"
"Аквуля"
Керівник відділу маркетингу Freelancer
from 06.2020 to 08.2022
(2 years 2 months)
Lauffer Group (Сім хлібозаводів) + Freelancer «Servit» будівельна, «Столиця» - нерухомость; «Олтім клінік» ,«Slim Medical» - мед, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Розробка стратегії маркетингу: Визначення маркетингових цілей та стратегічних пріоритетів компанії.
Розробка плану маркетингових заходів, включаючи позиціювання бренду, сегментацію ринку та визначення цільової аудиторії.
Управління бюджетом: Планування та контроль маркетингових витрат, розподіл бюджету між різними каналами маркетингу та ініціативами, аналіз витрат та ROI.
Бренд-менеджмент: Розвиток стратегії бренду та його позиціонування.
Забезпечення проведення різних заходів, необхідних для виведення нової продукції на ринок.
team lead на час виїзду за кордон
Компанія «Acted» Польща, Жешув
Досягення:
Збір даних згідно анкети;
Координація польових груп під час збору даних;
Готування регулярних звітів щодо поточної діяльності;
Проводила збори спеціальних даних;
Виконувала функції координаційного центру повсякденної взаємодії з місцевими органами влади та самоврядування на районному та місцевому рівнях.
Керівник відділу маркетингу (хліб, печиво, торт) і сектору фірмової торгівлі
from 11.2017 to 04.2020
(2 years 5 months)
Хлібні Інвестиції, Київ (Харчова промисловість)
Хліб і Кондитерський напрямок
Досягнення:
Розробка маркетингової стратегії:
Визначення маркетингових цілей та стратегічних пріоритетів компанії, аналіз ринку та конкурентоспроможності.
Розробка плану маркетингових заходів:
Створення детального плану, включаючи позиціювання бренду, сегментацію ринку та визначення цільової аудиторії.
Управління бюджетом:
Планування та ефективний контроль маркетингових витрат, розподіл бюджету між різними каналами та ініціативами, проведення аналізу витрат та оцінка ROI.
Бренд-менеджмент:
Розробка та впровадження стратегії бренду, акцент на його позиціонуванні на ринку.
Реалізація заходів по введенню нової продукції та підтримці іміджу бренду:
Відповідальність за введення нової продукції на ринок та підтримку іміджу бренду.
Розробка стратегії та принципів позиціонування торгових марок компанії:
Створення політики та принципів ціноутворення, розробка та виконання креативної концепції просування.
Співпраця з національними та регіональними мережами:
Запуск рекламних кампаній на національному та регіональному рівнях.
Забезпечення трафіку необхідних сегментів клієнтів:
Формування та реалізація маркетингових планів для залучення клієнтів.
Організація та забезпечення проведення іміджевих та PR-заходів:
Розробка фірмового стилю для флагманських магазинів компанії.
Вивід нових продуктів (повний цикл):
Розробка, запуск та впровадження нових товарів на ринок.
Розробка та запуск нових торгових марок:
Створення та введення на ринок нових ТМ.
Робота з асортиментом, АВС аналіз:
Управління та аналіз асортименту продукції.
Трейд маркетинг:
Організація та впровадження маркетингових стратегій в роздрібних мережах.
Результати:
Зростання продажів бренду протягом року на 15-20%.
Розробка та впровадження нових SKU, таких як "Фітнес мікс" - перший фітнес хліб, пандора з начинкою.
Розробка планування вигляду фірмової мережі від вигляду до асортименту, визначення місць нових розташувань.
Ребрендінг і створення слогану бренду "Якість зі смаком", розробка нової упаковки та сайту компанії, створення маркетингової стратегії.
Склад відділу:
5 керуючих маркетологів на заводах
Маркетологи по напрямках
Дизайнер
SMM-менеджер
Керівник відділу маркетингу
from 01.2017 to 06.2017
(5 months)
Цитрус. E-ton, Одеса (Роздрібна торгівля)
Формування та реалізація маркетингової стратегії e-commerce:
Розробка та впровадження стратегій для просування товарів та послуг у цифрових каналах, що призвело до значного зростання онлайн-продажів.
Підготовка та захист маркетингового бюджету, контроль за його виконанням:
Планування маркетингового бюджету, обґрунтування його на засіданнях керівництва, та контроль за ефективним використанням коштів.
Ведення аналітики ринку, проведення моніторингу діяльності конкурентів, дослідження та сегментування ринку:
Регулярний аналіз ринкових даних, моніторинг конкурентів та сегментування ринку для виявлення нових можливостей та адаптації стратегій.
Виконання KPI щодо залучення нових клієнтів та утримання повторних клієнтів:
Забезпечення виконання ключових показників ефективності, спрямованих на залучення нових клієнтів та збільшення лояльності існуючих.
Забезпечення операційної діяльності для виконання плану продажу:
Організація та координація операційних процесів з метою досягнення поставлених планів продажів, включаючи співпрацю з відділами продажів та обслуговування клієнтів.
Керівник відділу маркетингу
from 12.2013 to 04.2017
(3 years 4 months)
«Автомобільний центр Київ» (Mercedes-Benz, Kia, Ducati, Zaz, Chery, Chevrolet) і ТДВ «Експрес Страхування» одночасно з Автоцентр, Киев (Автобізнес та автосервіс)
Розробка та реалізація маркетингової стратегії:
Планування та впровадження комплексної маркетингової стратегії, що включає традиційні та цифрові канали.
Розробка стратегії Digital-маркетингу:
Створення ефективної стратегії цифрового маркетингу для підвищення впізнаваності бренду та залучення клієнтів через онлайн-платформи.
Формування маркетингових планів і бюджетування:
Планування маркетингових заходів та бюджетів, оптимізація витрат на маркетингову діяльність.
Аналіз дослідження ринку, складання маркетингових прогнозів:
Проведення ринкових досліджень, аналіз тенденцій та складання прогнозів для успішного планування маркетингових активностей.
Розробка та впровадження заходів по підвищенню лояльності клієнтів та партнерів:
Розробка програм лояльності та впровадження заходів для зміцнення відносин з клієнтами та партнерами.
Організація та розробка рекламних заходів, акційних пропозицій:
Планування та реалізація рекламних кампаній та акційних пропозицій для підвищення продажів та залучення нових клієнтів.
Аналіз ефективності рекламних заходів:
Оцінка результатів рекламних кампаній та розробка рекомендацій для підвищення їх ефективності.
«Експрес Страхування»:
Повне ведення процесу запуску локальних/національних акцій:
Планування, координація та реалізація акцій на місцевому та національному рівнях.
Оцінка поточної ситуації:
Аналіз конкурентного середовища, поточного трафіку та активностей конкурентів для формування ефективних маркетингових рішень.
Ведення офісів компанії по Україні:
Управління діяльністю офісів компанії на території України.
Медіа підтримка:
Забезпечення медійної підтримки маркетингових та рекламних кампаній.
Підготовка графіка виходу акцій:
Розробка графіків проведення акцій з урахуванням особливостей різних об'єктів.
Визначення цілей проведення акцій:
Встановлення цілей для акцій та оцінка їх досягнення.
Аналіз результатів і вироблення подальших кроків:
Оцінка результатів проведених акцій та розробка подальших стратегічних кроків.
Бренд менеджер Skoda, Audi, та Fiat
from 10.2008 to 11.2013
(5 years 1 month)
Европа Авто, Итал Моторс, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Досвід роботи з брендами:
Впровадження успішних маркетингових стратегій для брендів Skoda, Audi, та Fiat.
Бюджетування:
Планування та управління маркетинговими бюджетами, оптимізація витрат, забезпечення ефективного використання коштів.
Аналіз ефективності рекламних кампаній та акцій:
Відстеження та оцінка результатів рекламних заходів, розробка рекомендацій для підвищення їхньої ефективності.
Розробка та реалізація внутрішніх і зовнішніх соціальних, благодійних, іміджевих та промо проектів:
Координація та управління проектами для підвищення впізнаваності бренду та зміцнення його репутації.
Організація тематичних івентів, презентацій та корпоративів:
Планування та проведення заходів, презентацій та корпоративів, модерування за потреби.
Організація участі компанії у виставках, фестивалях та бізнес-семінарах:
Підготовка та координація участі компанії у різноманітних заходах, спрямованих на просування бренду.
Написання та розміщення контенту:
Створення та публікація статей, прес-релізів, новин і офіційних повідомлень у ЗМІ, соціальних мережах та на сайті компанії.
SMM та прямі розсилки:
Управління соціальними мережами, розробка стратегій SMM, проведення прямих розсилок.
Підтримка та розвиток веб-сайту та сторінок компанії у соціальних мережах:
Оновлення та вдосконалення сайту компанії, підтримка активної присутності в соціальних мережах.
Продакшн внутрішньої та зовнішньої реклами:
Виробництво та розміщення рекламних матеріалів, контроль якості рекламних кампаній.
Виконання маркетингових бюджетів:
Розробка та реалізація маркетингових бюджетів, забезпечення контролю витрат та досягнення поставлених цілей.
Маркетолог марки KIA
from 09.2007 to 10.2008
(1 year 1 month)
Бренд-менеджер, Маркетолог, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Обов'язки та Досягнення:
Розробка рекламних активностей:
Створення і реалізація рекламних кампаній для марки KIA, включаючи ATL і BTL активності.
Медіа планування:
Розробка медіа планів для ефективного розподілу рекламних бюджетів та досягнення цільової аудиторії.
Підготовка концепцій та графічна реалізація рекламних матеріалів:
Розробка концепцій рекламних матеріалів та їх графічне оформлення для рекламних кампаній.
Впровадження рекламних кампаній:
Організація та реалізація рекламних кампаній, включаючи ATL (Above The Line) та BTL (Below The Line) активності.
Розробка рекламних матеріалів:
Створення рекламних матеріалів відповідно до завдань та цілей кампаній.
Розробка та контроль процесу подарунково-сувенірних продуктів:
Розробка та адміністрування процесу виготовлення та розподілу сувенірних продуктів.
Адміністрування корпоративних веб-сайтів:
Розробка та підтримка корпоративних веб-сайтів компанії.
Розвиток продажу товарів через інтернет:
Стратегії збільшення продажів через інтернет, включаючи роботу з контекстною рекламою.
Контекстна реклама:
Управління кампаніями Google AdWords та Yandex Direct для збільшення кількості лідів і зниження вартості ліда.
Пошук майданчиків та розміщення оголошень:
Розміщення оголошень, банерів та рекламних акцій на різних платформах; аналіз і облік трафіку.
E-mail маркетинг:
Збільшення підписної бази клієнтів, підвищення конверсії та аналіз результатів e-mail маркетингових кампаній.
Education
Полтавський університет економіки і торгівлі
Маркетинг, Полтава
Higher, from 2008 to 2011 (3 years)
Національна академія внутрішніх справ України
Юрист, Київ
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)
Additional education and certificates
Изучаю английский язык.
Киев - 1,5 лет
Сертифікат Google Реклама
13 ноября 2019 г
Additional information
Успешный управленческим опытом: руководство отделом из 6 человек;
Формирование бизнес-модели развития продуктов: позиционирование, продвижение;
Проведение всесторонних маркетинговых исследований: качественные и количественные исследования рынка, потребителей, конкурентов;
Опыт реализации масштабных рекламных компаний;
Успешный опыт создания креативной концепции продуктов: философия бренда и ее атрибуты, обещания продукта, эмоциональные и рациональные свойства бренда;
Создание и управление PR стратегией компании: взаимодействие со СМИ, инфо-поводы, пресс-релизы, event-мероприятия;
Практический опыт разработки и реализации стратегии компании в области маркетинга и сбыта;
Позитивный опыт вывода новых продуктов на рынок и создания стратегии их развития;
Similar candidates
-
Керівник відділу
Kyiv -
Керівник відділу
Kyiv, Vinnytsia , more 7 cities -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
Керівник підрозділу
Kyiv, Dnipro , more 3 cities -
Керівник відділу
Kyiv -
Директор департамента
100000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 3 cities