• Business card

Юлія

Головний бухгалтер, заступник фінансового директора, 180 000 UAH

Employment type:
full-time
Age:
47 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Office
  • M.E.Doc
  • Клиент-Банк
  • FinExpert
  • МСФО
  • Стресостійкість
  • Оптимізація обліку
  • Ініціативність
  • Постановка бухгалтерського обліку
  • Постановка податкового обліку
  • Облік операцій зовнішньоекономічної діяльності
  • Управління персоналом

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Р Е З Ю М Е
Юлія Шкварчук

Дата народження:
05 квітня 1978 року

Контакти:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета:
посада головного бухгалтера (заступника фінансового директора)

Освіта вища економічна

2000 р. Дніпропетровський державний технічний університет
Економічний факультет, спеціальність «Облік та аудит».

2003 р. Інститут економіки Національної академії наук, м.Київ
аспірантура, специальність «Фінанси, банківська справа та кредит».

2009 р. Програма CIPA
Cертифікат CAP
CIPA, рівень Р1, Р2

2009 р. Комп'ютерна академія ШАГ
специальність «Програмування 1С 8.1»

2016 р. Програма DipIFR

Знання ПК: Microsoft Office,1С 8.3 УПП, FinExpert, MeDoc, банк-клієнти.

Професійний досвід роботи понад 24 роки

06.2016 на даний час ТОВ "Інтернаціональні телекомунікації"
понад 1500 працівників; (мобільний оператор, торгівля телекомунікаційним обладнанням)
Головний бухгалтер
У підпорядкуванні близько 70 осіб.
Керівництво бухгалтерією (у тому числі мережею філій) у складі 70 осіб. Навчання, консультації персоналу на всіх ділянках обліку. Розробка та впровадження нових форм документообігу (інструкції, процедури, накази) відповідно до специфіки обліку. Постановка завдань відділу IT щодо впровадження додаткових можливостей у ПЗ (звіти, обробки, документи, додаткова аналітика). Досвід переходу з 1С на 1С8 УПП. Податкове планування та оптимізація оподаткування. Звітність керівництву. Взаємодія з органами контролю. Координування та проходження компанією міжнародних аудитівта due diligence. Налагодження обліку та касової дисципліни у роздрібній мережі. Робота з документації з трансфертного ціноутворення. Підготовка та подання звітності в форматі iXBRL. Супровід перевірок контролюючими органами. Робота з ТЦУ.

06.2011 - 05.2016 ТОВ Виробниче об'єднання "ДКГ"
Корпорація Алєф
понад 750 працівників; (Промисловість та виробництво)
головний бухгалтер
У підпорядкуванні 10 осіб.
Формування облікової політики підприємства.
Організація бухгалтерського, податкового та складського обліку. Координація роботи бухгалтерії.
Навчання, консультації персоналу на всіх ділянках обліку. Розробка та впровадження нових форм документообігу відповідно до специфіки обліку.
Постановка завдань відділу IT щодо впровадження додаткових можливостей у ПЗ (звіти, обробки, документи, додаткова аналітика).
Податкове планування та оптимізація оподаткування.
Підготовка управлінської звітності керівництву.
Формування документації для отримання кредитування підприємством.
Регулярне проходження перевірок фіскальними органами різного рівня.

03.2008 – 05.2011 ТОВ Виробниче підприємство «Агро-Союз» Корпорація Агро-Союз
понад 400 працівників (виробництво великої сільськогосподарської техніки, послуги сервісу, купівля-продаж) Головний бухгалтер.
У підпорядкуванні 11 осіб.
Навчання, консультації персоналу з усіх дільниць обліку, Постановка облікових процесів за новими напрямами діяльності підприємства.
Розробка та впровадження нових форм документообігу відповідно до специфіки обліку.
Постановка завдань відділу IT щодо впровадження додаткових можливостей у ПЗ (звіти, обробки, документи, додаткова аналітика).
Податкове планування та оптимізація оподаткування.
Регулярне одержання відшкодування ПДВ.
Підготовка управлінської звітності керівництву.
Кредитування (формування пакета документів).
Взаємодія із банками.
Щорічне проходження міжнародного аудиту аудиторськими компаніями «великої четвірки» із підтвердженням фінансової звітності підприємства.
Щорічне проходження планових перевірок фіскальних органів.

Професійні якості :
знання національних та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та законодавства з оподаткування;
ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
складання всіх видів фінансової, статистичної, податкової звітності;
Значний практичний досвід:
- в організації та постановки бухгалтерського, податкового обліку, складання наказів, положень та інструкцій;
- проходження перевірок багатьох контролюючих органів;
- роботи переважно у великих компаніях та корпораціях;
- проходження міжнародного аудиту компаніями "великої четвірки", десятки і т.д;
- досвід роботи з банками, оформлення кредитів та кредитних ліній;
організаторські здібності;
високий рівень особистої відповідальності, активності на робочому місці та самоорганізації;
вміння навчити та налаштувати колектив на досягнення кінцевого результату.

Особисті якості :
целеспрямованість, активність, лідерські якості, високий рівень відповідальності, хороша працездатність, аналітичний склад розуму, комунікабельність, постійне прагнення отримання нових знань і навичок, гарне почуття гумору.

Сімейний статус: незаміжня, є син 17 років

Захоплення: подорожі, самонавчання, книги.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: