- PRO
Альона
Спеціаліст, адміністратор, офіс-менеджер, помічник директора, фахівець із закупівель, 22 000 UAH
- Considering positions:
- Спеціаліст, адміністратор, офіс-менеджер, помічник директора, фахівець із закупівель, Оператор баз даних, Виконавчий директор, Діловод, Спеціаліст технічної підтримки
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 34 years
- City of residence:
- Brovary
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/2933661/
Work experience
Заступник директора
from 01.2022 to 12.2024
(2 years 11 months)
Княжицький ліцей, Бровари (Освіта, наука)
Планування та організація вивчення навчальних предметів
Контроль за виконанням навчальних планів та програм
Відповідальність за ведення шкільної документації
Підготовка звітних документів по школі
Підготовка навчально-методичних матеріалів по проблемі школи
Підготовка та проведення педагогічних читань,практичних та теоретичних семінарів
Організація роботи з молодими та малодосвідченими вчителями
Участь в розробці методичних матеріалів
Адміністратор, офіс-менеджер, специаліст по закупівлям
from 11.2017 to 06.2019
(1 year 7 months)
ТОВ "Контрактстрой Україна", Київ (IT)
Моніторинг спеціалізованих сайтів по оголошенню державних і комерційних тендерів;
Складання плану участі в торгах;
Підготовка повного пакету документів тендерної пропозиції;
Подача документації на електронні майданчики;
Участь в торгах, відстеження результатів процедури, строків, завершення процесу;
Ведення бази даних Замовників;
Підготовка та збір пакету документів для підписання договору.
Ведення телефонної і інформаційної бази керівництва;
Листування і дзвінки на прохання керівника;
Пошук систематизація всієї необхідної інформації і оперативний звіт;
Відправлення документації;
Контроль виконання доручень;
Редагування листів складених керівництвом, оформлення наказів, підготовка проектів документів;
Робота з кур'єрськими службами;
Прийом відвідувачів (чай, кава);
Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, кава, гостовари та ін ...)
Контроль роботи офісного обладнання.
Організація зустрічей і переговорів: координація часу, підготовка матеріалів, відправлення запрошень.
Внутрішня комунікація: підготовка інформаційних повідомлень, відповідь на внутрішні запити.
Документообіг: оформлення та зберігання документів, ведення реєстрів.
Адміністративна підтримка: налаштування софту, оплата підписок, взаємодія з підрядниками.
Пошук підрядників: пошук, переговори, контроль термінів і оплати.
Помічник директора Департаменту фінансів
from 03.2017 to 11.2017
(8 months)
Міністерство здоров'я України МОЗ, Київ (IT)
Табель працівників.
Вхідна кореспонденція, резолюції листів, прийом дзвінків.
Робота в базі СЕД
Прийом і розподіл телефонних дзвінків.
Робота з оргтехнікою.
Розподіл і передача кореспонденції в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання або відповідей.
Пошук авіаквитків, бронювання житла.
Організація маршрутів з урахуванням цікавих місць.
Забезпечення транспорту (оренда авто, трансфери).
Контроль підготовки документів для подорожей.
Управління робочим і сімейним календарем.
Пріоритезація та планування завдань.
Підготовка і редагування документів.
Координація комунікацій з іншими особами та службами.
Ведення бюджету, контроль витрат.
Організація регулярних оплат та платежів.
Організація свят, пошук подарунків.
Бухгалтер первинної документації
from 11.2016 to 03.2017
(4 months)
ТОВ "Світанок", Київ (Продаж)
Оформлення первинної документації;
Формування в базі 1С документів по надходженню товарів, послуг, рознесення платежів;
Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур);
Спілкування з постачальниками з питань наданих документів;
Архівування документів;
Складання актів звірок.
Секретар
from 08.2008 to 11.2016
(8 years 3 months)
Княжицька ЗОШ, село Княжичі (Освіта, наука)
Прийом і реєстрація документів і заяв на підпис керівникові.
Відповідь на телефонні дзвінки, реєстрація і передача інформації керівнику
Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
Організація і підготовка засідань і нарад, збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.
Котроль за виконанням працівниками наказів і розпоряджень керівника, ознайомлення працівників з наказами, а також контроль за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створення умов, які сприяють ефективній роботі.
Організація прийому відвідувачів, сприяння для оперативного розгляду прохань і пропозицій працівників.
Організація відряджень керівника, замовлення авіаквитків та залізничних квитків, бронювання готелів.
Виконання окремих службових доручень.
Education
Київський столичний університет Бориса Грінченка
Управління закладом освіти (за рівнями), Київ
Higher, from 2023 to 2024 (1 year)
Переяслав - Хмельницкий университет
Викладач географії, економіки, Переяслав- Хмельницький
Higher, from 2011 to 2016 (5 years 1 month)
Additional education and certificates
Prozorro
2018, 2 дня
Інститут економічних досліджень, Публічні закупівлі
2022
Knowledge and skills
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- MS Outlook
- Intel
- Prozoroo (2 дня)
- Працьовитість
- Ведення документації
- Комунікабельність
- Google Meet
- Telegram API
- Запуск автоворонки в Instagram
- Ведення CRM
- Здатність до навчання
- User ChatGPT
- Лідерство
- Управління командою
- Адміністрування офісу
- Інвентаризація
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
Базове розуміння офісного програмного забезпечення.
Організованість, увага до деталей.
Вміння працювати в команді.
Комунікабельність
Швидкість виконання завдань від керівника.
Також: Відповідальність, старанність, уважність, грамотність, комунікабельність, вміння ладити з людьми, знання ділового етикету, доброзичливість, акуратність, приємна зовнішність, вміння планувати та організовувати роботу, оперативність, гарна пам'ять, легконавчання, активна життєва позиція, прагнення до професій. Без шкідливих звичок.
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Remote, Vinnytsia , more 8 cities -
Адміністратор, помічник керівника
Remote, Odesa, Other countries -
Помічник керівника
Remote, Kyiv , more 4 cities -
Адміністратор (управління персоналом), контент-менеджер
Remote, Dnipro -
Офіс-менеджер
Remote -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 UAH, Remote