• PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/2995611/

Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів, 25 000 UAH

Considering positions:
Юрисконсульт, інспектор відділу кадрів, Діловод
Employment type:
full-time, part-time
City of residence:
Rivne
Ready to work:
Remote, Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Юрисконсульт

from 11.2016 to now (8 years 9 months)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Отримання дозволів, ліцензій
Внесення та реєстрація змін до установчих документів ТОВ, ПП, АТ та ФОП , розробка проектів статутів, протоколів, подання документів для державної реєстрації, державна реєстрація ФОП;
Ведення ділової переписки;
Підготовка та подання запитів
Консультації щодо поточних питань стосовно договорів , юридична експертиза договорів, розробка проектів договорів;
Ведення договірної роботи, укладання договорів оренди/суборенди, поставки, надання послуг/виконання робіт тощо.

Юрисконсульт

from 08.2010 to 11.2016 (6 years 3 months)
виробниче підприємство, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Товариство з обмеженою відповідальністю (виробництво, будівництво, торгівля)
Юрисконсульт (по сумісництву – інспектор відділу кадрів)
Представництво інтересів підприємства в судових інстанціях, органах виконавчої служби та інших державних органах, отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів, внесення та реєстрація змін до установчих документів ТОВ та ФОП , розробка проектів статутів, протоколів, подання документів для державної реєстрації
Ведення ділової переписки;
Підготовка претензій, складання та подання позовних заяв та скарг, запитів
Консультації щодо поточних питань стосовно договорів та розрахунків, юридична експертиза договорів
Підготовка аналітичних матеріалів з правових питань
Підготовка та подача документів для участі у конкурсних торгах (тендерах)
Участь у впровадженні та сертифікації системи управління якістю на підприємстві відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009, проведення внутрішніх аудитів системи управляння якістю (ISO 9001:2009), звітність щодо функціонування системи управління якістю на підприємстві
Пошук, підбір персоналу, ведення кадрового обліку, розробка проектів розпоряджень, наказів, інших юридичних документів необхідних для належної роботи підприємства, складання цивільно-правових угод
Знання трудового, господарського, конституційного законодавства,кадрового діловодства.

Юрисконсульт

from 07.2002 to 09.2009 (7 years 2 months)
ремонтно-будівельне підприємство, Рівне (Будівельна промисловість, деревообробка)

Робота на підприємстві, пов’язана з веденням господарської діяльності підприємства, представництво його інтересів, консультаційна робота, правове забезпечення питань пов'язаних з застосуванням законодавства про працю.
Професійні навички:
- здатність вести ділову документацію та представляти інтереси підприємства
- пошук раціональних способів до вирішення неоднозначних питань
- здатність до швидкого реагування на інформацію, її засвоєння, та застосування
- пошук та підбір персоналу, веденням кадрового обліку, діловодства

Education

ВДУ ім. Лесі Українки

Юридичний, правознавство, Луцьк
Higher, from 1998 to 2004 (5 years 10 months)

Спеціальність: правознавство.
Спеціалізація: цивільно-правова
Кваліфікація: юрист

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Стресостійкість
  • Вимогливість
  • Знання законодавства України
  • Знання держ. реєстрів
  • Складання процесуальних документів
  • Впевненість
  • Укладання договорів

Additional information

Відповідальна, комунікабельна, вимоглива до себе та оточуючих. Відмінне володіння ПК , володіння офісною технікою, знання англійської мови (середній рівень), наявність свідоцтва внутрішнього аудитора систем управління, посвідчення водія кат. «В», готовність до нетривалих відряджень.
Добре працюю як в команді, так і самостійно

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: