• PRO

Олександр

Операційний директор, 80 000 UAH

Considering positions:
Операційний директор, Керівник будівельного проєкту, Регіональний менеджер, Керівник мережі магазинів, Керівник мережі АЗК, Менеджер партнерської програми, Менеджер роботи з мережами, Менеджер проєктів, Керівник автосервісу, Менеджер з розвитку
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний менеджер з розвитку мережі

from 07.2024 to now (1 year 1 month)
Арітейл, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Пошук нових локацій: Визначення перспективних місць для відкриття нових об'єктів. Аналіз ринку, вивчення конкурентного середовища, відвідування локацій, дослідження пішохідних та автомобільних потоків, доступності транспорту, наявності паркувальних місць.

2. Аналіз та прорахунок об'єктів: Проведення глибокого аналізу потенційних локацій, включаючи вивчення технічного стану приміщень, вартість ремонтних робіт, потенційних витрат на інвестиції, прогнозування окупності та розрахунок фінансових показників.

3. Перемовини з орендодавцями та партнерами:Проведення переговорів з власниками приміщень або представниками орендодавців щодо умов оренди, вартості, термінів та інших аспектів співпраці. Пошук та оцінка найбільш вигідних умов для компанії.

4. Заключення угод: Підготовка та підписання договорів оренди, забезпечення виконання умов угоди обома сторонами, супровід юридичної документації та взаємодія з юридичним відділом компанії.

5. Контроль та координація відкриття нових об'єктів: Організація робіт з підготовки приміщення до відкриття (ремонт, обладнання, підключення комунікацій тощо). Співпраця з підрядниками та іншими відділами компанії для забезпечення своєчасного відкриття.

6. Моніторинг ефективності: Аналіз ефективності нових об'єктів після їх відкриття, збір зворотного зв'язку від команди та клієнтів, внесення коригувань для підвищення результативності роботи.

7. Управління бюджетами: Розробка та контроль бюджетів для відкриття нових локацій, оптимізація витрат та забезпечення відповідності плану розвитку мережі.

Менеджер в роздрібній торгівлі продовольчими товарами, комерційного департаменту

from 11.2019 to 03.2024 (4 years 4 months)
Київхліб, фірмова мережа, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація роботи магазинів (20−25 торгівельних точок);
- участь у відкритті нових торговельних точок;
- відвідування ввірені магазинів, згідно з погодженим графіком;
- виконання та контроль виконання планових показників;
- контроль за наявністю товарів на складі, замовлення та розподіл товарів з урахуванням попиту і сезонності;
- забезпечення дотримання співробітниками правил безпеки та санітарії у магазині. Контроль введення журналів НАССР та виконання стандартів програми;
- супровід навчання персоналу та дотримання стандартів обслуговування покупців;
- управління та організація роботи персоналом (40-50 осіб);
- контроль дотримання касової дисципліни.

Керуючий мережі магазинів

from 06.2019 to 11.2019 (5 months)
Мережа магазинів Bottle; Пивмаг, Київ (Роздрібна торгівля)

- забезпечення організації та контролю роботи магазинів;
- забезпечення виконання планових показників;
- організація та контроль за роботою лінійного персоналу;
- організація проведення інвентаризації.

Менеджер з розвитку мережі, керуючий магазинами

from 09.2018 to 05.2019 (8 months)
Мережа магазинів "Beer Port", Київ (Роздрібна торгівля)

- пошук приміщень для відкриття нових магазинів;
- всебічна оцінка нових локацій – рентабельність, перспективність, трафік, можливі ризики, підготовка підсумкового висновку щодо доцільності відкриття у вибраній локації;
- погодження умов договору з власниками приміщень та юристом компанії, укладання договорів;
- забезпечення необхідного документообігу;
- спілкування з діючими орендодавцями та власниками приміщень – продовження договорів, покращення умов оренди, за потребою зміна локації та розширення діючого магазину;
- організація ефективної та безперебійної роботи магазинів;
- робота з постачальниками;
- побудова команди та управління персоналом;
- підтримка корпоративних стандартів компанії;
- ведення звітності.

Власник

from 05.2018 to 09.2018 (4 months)
Власний бізнес, Київ (Роздрібна торгівля)

Адміністратор торговельних точок

from 03.2017 to 02.2018 (11 months)
"Пивна Лавка", Київ (Роздрібна торгівля)

- організація ефективної та безперебійної роботи магазинів;
- побудова команди та управління персоналом;
- підтримка корпоротивних стандартів компанії;
- пошук нових локацій для магазинів;
- ведення звітності.

Завідувач торговим залом

from 11.2013 to 02.2017 (3 years 3 months)
м-н Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація та контроль роботи персоналу в торговому залі;
- організація та координація бізнес-процесів у магазині;
- контроль за дотриманням трудової дисципліни;
- складання робочих графіків, облік робочого часу;
- робота з товаром: викладення, ротація, прийом товару;
- навички роботи на касі, знання касової дисципліни;
- підтримка позитивної атмосфери в торговому залі;
- вирішення конфліктних ситуацій з покупцями.

Помічник менеджера зі збуту

from 01.2013 to 11.2013 (10 months)
Фарм Рост Аутстафинг (м-н Фуршет), Київ (Роздрібна торгівля)

- організація збуту продукції підприємства, її постачання споживачам;
- організація підготовки партій продукції до відправки споживачам у встановлені терміни та в повному обсязі;
- організація складання заявок, зведених відомостей замовлень та номенклатурних планів поставок;
- забезпечення своєчасного оформлення збутової документації.

Продавець-консультант

from 06.2011 to 03.2012 (9 months)
м-н Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)

- люб'язне обслуговування покупців;
- передпродажна підготовка і викладка товару;
- контроль якості та термінів придатності.

Education

Академія Муніципального Управління

Економічний, Менеджер ЗЕД, Київ
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Additional education and certificates

Автошкола "Автомаг"

2015, 3 місяця

Knowledge and skills

  • MS Office
  • MS Outlook
  • Email
  • Битрикс24
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Управління магазином
  • Ведення CRM
  • Стресостійкість
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Інвентаризація
  • Лідерство

Language proficiencies

English — average

Additional information

є досвід роботи з людьми, досвід роботи у сфері управління людьми.
Знання у сфері пивоваріння, процесу роботи пивного обладнання.
Особистісні якості: активність, працьовитість, комунікабельність, уважність, легко та швидко навчаюсь, пунктуальність, відповідальність, ініціативність, уміння працювати в команді та індивідуально, оперативність, порядність.
Водійське посвідчення категорія "В".
Хоббі - читання книг, написання книги.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: