• Business card

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/3073500/

Фінансовий аналітик, контролер, 60 000 UAH

Employment type:
full-time
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Other countries, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Формування зведених таблиць
  • Планування бюджету

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

Свистонюк Оксана

телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження
11.03.1982(33років)

Позиція – Фінансовий аналітик

Досвід роботи та досягнення

Період роботи: 09.2012 –сьогодні
Посада: фінансовий аналітик для малого та середнього бізнесу

Період роботи: 09.2005-09.2012
Посада: начальник фінансового відділу
Опис діяльності компанії: група компаній (торгівля, сервіс, будівництво)

1. Розроблення управлінську звітність для групи компаній – збільшення на 15% доходів ефективних компаній, мінімізація витрат збиткових компаній.

2. Складання квартальних бюджетів - збільшення ефективності використання ресурсів компанії на 8%.

3. Ефективний кредитний менеджмент – зменшення вартості кредитних коштів на 17% завдяки залученню різних банківських продуктів та постійний моніторинг ринку кредитування.

4. Кредитування нових напрямків діяльності – всі нові напрямки були успішно прокредитовані, завдяки професійному бізнес-плану.

5. Аналіз компанії у розрізі структурних підрозділів – закриття неефективних підрозділів, пере направлення ресурсів у підрозділи з високою продуктивністю .

Період роботи: 11.2004-08.2005рр
Посада: фахівець управлінського обліку
Опис діяльності компанії: торгівля фото й цифровою технікою

1. Зменшення втрат компанії від продаж нижче собівартості завдяки ефективному моніторингу продаж .

2. Покращення роботи складу завдяки інвентаризації запасів – втрати, неліквіди зменшились втричі.

3. Покращилась платіжна дисципліна завдяки щоденному контролю взаєморозрахунків.

4. Підготовка щомісячних фінансових звітів.

MS Excel – створення будь-яких звітів, оброблення даних із застосування фільтрів та формул, створення діаграм
Pivot tables – маю досвід роботи зі зведеними таблицями
MS Access – працювала в програмі Flight на базі даної програми
1С серверна версія – уміння найти потрібну інформацію, розуміння принципів роботи програми та суті операцій .

Професійні курси

Листопад2008 - навчання по програма CIPAEN з управлінського та фінансового обліку (міжнародні стандарти обліку)
Застосувала нові знання в:
- підготовці консолідованого звіту про прибутки та збитки групи компаній
- переоцінці дебіторської та кредиторської заборгованості в Балансі компаній

Знання мов

Мови:
Англійська - середній рівень :
підготовка звіту англійською
можу проходити навчання англійською
можу вільно дивитись новини, фільми.
Російська – спілкування:
підготовка звітів
спілкування, написання листів тощо

Освіта

1999- 2004рр. Факультет “ Економіки і менеджменту НУ “Львівська
Політехніка ”, диплом - магістра “Міжнародної економіки ”.

Особисті якості
Відповідальна, самостійна в роботі, аналітичний склад розуму, увага до цифр, орієнтовна на результат.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: