- PRO
Ірина
Cпеціаліст по роботі з клієнтами, супервізор, керівник контакт-центру, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Cпеціаліст по роботі з клієнтами, супервізор, керівник контакт-центру, Менеджер роботи з клієнтами, Клієнт-менеджер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 46 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3106116/
Work experience
Начальник дільниці прийому та видачі вантажів
from 01.2019 to now
(6 years 7 months)
Sat, Київ (Транспорт, логістика)
Управління процесами прийому та видачі вантажів клієнтам.
Забезпечення безперервної та ефективної роботи ділянки.
Планування та оптимізація робочих процесів.
Підбір, навчання та адаптація персоналу.
Мотивація, розвиток і координація команди.
Ведення кадрового обліку та документації (до 50 співробітників).
Робота з нормативними документами та дотримання внутрішніх регламентів.
Обробка звернень клієнтів та пошук оптимальних рішень.
Взаємодія з іншими підрозділами компанії для досягнення спільних цілей.
Ініціювання та впровадження пропозицій щодо покращення роботи відділу, оптимізації процесів та вдосконалення роботи в 1С
Керівник інформаційного відділу
from 11.2015 to 01.2019
(3 years 2 months)
Sat, Київ (Транспорт, логістика)
Управління та контроль роботи відділу інформаційної підтримки клієнтів.
Підбір, навчання та атестація співробітників.
Розробка та контроль виконання графіків роботи операторів.
Впровадження системи оцінки якості обслуговування та мотивації персоналу.
Створення навчального посібника для адаптації нових співробітників.
Контроль якості обслуговування та аналіз ефективності роботи операторів.
Оптимізація робочих процесів і розподіл навантаження у відділі для досягнення цільових показників.
Координація взаємодії з іншими підрозділами компанії.
Підготовка аналітичних звітів та рекомендацій для покращення роботи відділу.
Начальник сектора обслуговування клієнтів
from 01.2011 to 01.2015
(4 years)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Управління групою (20-25 осіб) експертів Call-center: координування роботи групи, постановка завдань, контроль якості виконання обов'язків.
Проведення індивідуального та групового навчання новим послугам та продуктам компанії.
Мотивація та контроль роботи співробітників
Аналіз та підготовка звітів за результатами роботи групи.
Оператор call-центра
from 11.2005 to 01.2011
(5 years 2 months)
Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Консультація клієнтів по послугам компанії, прийом зверненнь, вирішення питань.
Education
Державний університет телекомунікацій
Менеджмент організацій та адміністрування, Київ
Higher, from 2007 to 2013 (6 years)
Спеціаліст з менеджменту організацій та адміністрування
Knowledge and skills
- 1С
- Service Desk
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Комунікабельність
- Маю аналітичні навички
- Гнучкість та критичне мислення
- Фокус на клієнті
- Дисциплінованість
Language proficiencies
English — average
Additional information
Маю добре розвинені навички комунікації, легко знаходжу спільну мову з людьми та отримую справжнє задоволення від якісної взаємодії з клієнтами. Щиро люблю допомагати, вмію слухати й розуміти потреби, тому завжди прагну забезпечити сервіс, що перевищує очікування. Вважаю, що якісне обслуговування починається з емпатії, професіоналізму та внутрішньої мотивації допомагати.
Я є досвідченим керівником команд до 50 осіб з відмінними навичками управління та клієнтського сервісу. Моя професійна діяльність зосереджена на досягненні високих стандартів обслуговування клієнтів і підвищенні загальної ефективності командної роботи. Вмію приймати рішення, брати на себе відповідальність та швидко реагувати на зміни.
Володію лідерськими якостями: організовую ефективну роботу колективу, підтримую атмосферу довіри й взаємоповаги. Водночас залишаюся вимогливою до результатів та стандартів. Завжди проявляю людяність — як у роботі з клієнтами, так і у щоденній взаємодії з командою.
Similar candidates
-
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region), Remote -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Керівник контакт-центру
70000 UAH, Kyiv -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами (CRD)
Kyiv