Resume from January 9, 2023 PRO

Тетяна

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера

Employment:
Full-time.
Age:
53 years
City of residence:
Khmilnyk
Ready to work:
Kyiv, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

.

from 08.2021 to now (2 years 8 months)
Хмільницька МРФ Вінницького ОЦЗ, Хмільник (Центр зайнятості)

Головний бухгалтер

from 03.2019 to 08.2021 (2 years 5 months)
КНП "Хмільницька ЦЛ", Хмільник (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Забезпечення ведення бухгалтерського обліку згідно ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності медичного закладу.
Організація роботи бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
Контроль дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
Контроль обліку ОЗ, ТМЦ, МШП, ПМА, запасів.
Контроль нарахування та перерахування заробітної плати.
Нарахування та перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
Здійснення контролю за раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
Участь у проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві.
Забезпечення перевірки стану бухгалтерського обліку у відділеннях.
Управління фінансовими потоками.
Контроль доходів і видатків.
Електронне адміністрування ПДВ.
Забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підприємства.
Надання інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства, підготовка та подання періодичної звітності до податкової та статистики.
В підпорядкуванні 6 бухгалтерів, 2 економіста, 1 юрист по тендерах.
(Штат 400 працівників)

Головний бухгалтер

from 05.2018 to 12.2018 (7 months)
ПрАТ "Агрокомплекс Хмільникпродукт", Хмільник (Виробництво, оптова та роздрібна торгівля)

Організація та ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства по виробництву, оптовій та роздрібній торгівлі виробленої продукції.
Контроль за своєчасним та правильним відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх операцій.
Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних бухгалтерських документів.
Контроль за дотриманням платіжної дисципліни та політики взаєморозрахунків (проведення платежів через Клієнт- банк).
Контроль касових операцій.
Облік акцизного податку та ПДВ.
Облік основних засобів та ТМЦ.
Нарахування заробітної плати, податків по заробітній платі та перерахування.
Ведення кадрового обліку.
Надання власнику аналізу фінансово- господарської діяльності підприємства, розрахунку собівартості продукції.
Складання податкової та статистичної звітності (зокрема, звіт 1м, 2м, декларація з ПДВ, декларація по акцизу, декларація по податку на прибуток та ін.).
В підпорядкуванні 2 бухгалтера.

Бухгалтер

from 06.2016 to 12.2018 (2 years 6 months)
Бухоблік у ФОПів, Хмільник (Оптова торгівля, роздрібна торговля, СТО)

Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Нарахування та перерахування заробітної плати та податків по заробітній платі.
Ведення касових та банківських операцій.
Складання та формування щомісячної, квартальної та річної звітності в податкову, пенсійний фонд та статистику.

Головний бухгалтер

from 06.2011 to 08.2015 (4 years 2 months)
Приватне підприємство, Хмільник (Охорона, безпека, оборона)

Організація, контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку, з урахуванням особливостей діяльності підприємства (надання послуг з охорони) та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
Розрахунок собівартості охоронних послуг.
Контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
Контроль за рухом безготівкових і готівкових коштів.
Нарахування заробітної плати, податків з заробітної плати та перерахування.
Облік авансових звітів.
Облік основних засобів.
Облік та списання ТМЦ та МШП
Облік та списання ПММ.
Облік ПДВ (складання податкових накладних та здійснення їх своєчасної реєстрації, контроль та внесення податкового кредиту).
Складання та формування щомісячної, квартальної та річної податкової і статистичної звітності (звіт 1м, 2м, декларація по ПДВ, декларація по податку на прибуток та ін.).
В підпорядкувані 2 бухгалтера.

Замісник головного бухгалтера

from 06.2002 to 06.2011 (9 years)
Управління праці та соціального захисту населення., Хмільник (Державна діяльність)

Ведення бухгалтерського обліку по виконанню кошторисів доходів та видатків різних видів допомог та компенсацій населенню.
Облік нарахування та виплати соціальних допомог та компенсаційних виплат.
Контроль заборгованості по виплатам.
Нарахування заробітної плати, податків по заробітній платі та перерахування.
Контроль руху грошових коштів.
Проведення інвентаризації.
Складання оперативних зведених звітів по доходах і витратах коштів.
Складання балансу, щомісячної, квартальної та річної звітності в органи казначейства, податкову службу, пенсійний фонд, статистику.

Товарознавець

from 11.1995 to 01.2002 (6 years 2 months)
Мале підприємство, Хмільник (Торгівля)

Education

Львівський торгово-економічний інститут

Товарознавство промислових товарів. Товарознавець-комерсант., Львів
Higher, from 1990 to 1994 (4 years)

Закінчила інститут з відзнакою

Житомирський кооперативний технікум

Товарознавство продовольчих та непродовольчих товарів, Житомир
Specialized secondary, from 1984 to 1988 (4 years)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

ЗНАЮ ТА ВМІЮ ЗАСТОСОВУВАТИ У РОБОТІ:
- Закони України, Укази Президента України, Постанови, розпорядження, рішення Кабінету Міністрів України та інших державних органів.
- положення (стандарти) бухгалтерського обліку та інші нормативно-правові акти МФУ щодо порядку ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
- порядок оформлення операцій і організацію документообігу за розділами обліку
- форми і порядок розрахунків, порядок приймання, зарахування на баланс, зберігання і витрат коштів, товарно-матеріальних та інших цінностей
- правила проведення інвентаризацій активів та зобов'язань
- економіку, організацію виробництва, праці і управління
- податкову справу, основи цивільного права
- трудове, фінансове, господарське законодавство.

ВМІЮ ТА МОЖУ ЗДІЙСНЮВАТИ:
-Аналіз господарської діяльності та визначення фінансового результату
-Складання балансу, податкової, фінансової та оперативної звітності
-Контроль за складанням звітів: ЄСВ, об’єднаної звітності
-Перевірка правильності та своєчасності складання та реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, ведення обліку ПДВ
-Повний облік ОЗ, ТМЦ, МНМА, розрахунки з дебіторами і кредиторами
-Контроль за достовірністю проведення розрахунків по заробітній платі та сплатою податків по заробітній платі
-Здійснення контролю за відображенням в 1С8 господарських операцій підприємства
-Складання бюджетів підприємства та контроль за їх дотриманням
-Координація фінансових потоків, фінансове планування
-Контроль за проведенням банківських операцій, роботою в системі Клієнт-банк
-Автоматизація (адаптація) процесів в обліку підприємства в програмі 1С. 8, згідно специфіки підприємства
-Оцінка податкових ризиків та управління ними
-Прийняття участі в розробці положень або інших внутрішніх документів для забезпечення достовірного ведення бухгалтерського обліку та оптимізації податкового обліку
-Забезпечення правильного та своєчасного нарахування податків та перерахування відповідних платежів до бюджету
-Робота з державними контролюючими органами
-Систематичний моніторинг змін в законодавстві та своєчасне впровадження на підприємстві
-Керування працівниками відділу

МАЮ НАВИКИ У РОБОТІ:
-Великий досвід роботи головним бухгалтером та заступником головного бухгалтера (майже 20 років) в сферах: бюджетній, охоронній галузі, виробництві, роздрібній та оптовій торгівлі, медицині.
-Глибокі практичні знання усіх ділянок бухгалтерського обліку, податкового законодавства та стандартів обліку
-Навики контролю у правильності ведення документообігу та правильності відображення господарських операцій
-Вміння концентрувати увагу на першочергових питаннях, організувати управлінський і бухгалтерський облік «з нуля»

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
-Бажання розвиватись та працювати на результат
-Комунікабельність
-Стійкість до стресів
-Командність
-Активність та енергійність у виконанні поставлених задач
-Уважність, організованість, відповідальність та вміння працювати з великим обсягом інформації
-Дотримання внутрішнього розпорядку

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: