- PRO
Анна
Офіс-менеджер, офісний працівник, 25 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 31 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/3218355/
Work experience
Помічник керівника
from 09.2023 to now
(1 year 11 months)
ТОВ "Алві-Лайн", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Договірна робота (реєстр договорів, перевірка поточних, вдосконалення типових договорів, шаблонів документів)
- Підготовка, узгодження наказів по підприємству, контроль вірного написанння заяв
- Відправлення та приймання (отримання на поштових відділеннях) паперових документів
- Систематизація та зберігання документів поточного періоду
- Контроль термінів дії дозвільних документів підприємства та співробітників
- Листування із партнерами, клієнтами
- Друк, сканування
Офісний працівник
from 12.2018 to 09.2023
(4 years 9 months)
КП "Київпастранс", Київ (Державні організації)
Підготовка листів, відповідей на запити, наказів.
Розгляд звернень громадян.
Формування реєстру договорів.
Взаємодія в межах своїх повноважень з іншими державними підприємствами.
Ведення телефонних переговорів та спілкування з підрядниками виконання робіт.
Збір та аналіз інформації (в т.ч. тендерної документації).
Ведення внутрішньої звітності та підготовка звітів для керівника.
Комунікація з усіма відділами підприємства та допомога у вирішенні будь-яких питань.
Робота з офісним обладнанням - факс, ксерокс, принтер, сканер.
Офіс-менеджер
from 02.2016 to 10.2018
(2 years 8 months)
Р. В. Сервіс, Киев (Юриспруденція)
1. Надання юридичних послуг з оформлення посвідки на тимчасове проживання іноземних громадян, дозволу на працевлаштування та всі інші дії пов'язані з легальним перебуванням іноземців на території України.
2. Консультація клієнтів по телефону та в офісі.
3. Ведення ділової переписки.
4. Взаємодія з поштовою та кур'єрською службами.
5. Взаємодія з перекладачами та нотаріусами.
6. Закупівля та контроль канцтоварів, продуктів, техніки та ін.
7. Забезпечення безперебійної роботи всього офісу.
8. Виконання доручень керівництва.
Education
Київська академія водного транспорта ім. Петра Конашевича-Сагайдачного
Юридичний, правознавство, Київ
Higher, from 2010 to 2016 (5 years 4 months)
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- Здатність до навчання
- ЛІГА:ЗАКОН
Language proficiencies
- English — beginner
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
Величезне бажання розвиватися, навчатися новому та цікавому.
Вмію працювати з великим обсягом інформації, точність під час виконання роботи. Пунктуальна, уважна, вмію слухати.
Спокійна та водночас енергійна, відповідально відношуся до роботи.
Розглядаю працевлаштування в Оболонському та Подільському районах.
P.S. - Прохання мережевий маркетинг та продаж по телефону НЕ пропонувати!
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kyiv, Vinnytsia , more 2 cities -
Асистент керівника
Kyiv, Ivano-Frankivsk, Remote -
Помічник керівника
Kyiv -
Адміністратор, помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Особистий помічник
Kyiv, Brovary, Other countries -
Персональний асистент
Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 7 cities