• Business card

Мальвина

Заместитель руководителя

Employment type:
full-time
Age:
43 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Щербата Мальвіна Віталіївна
Дата народження: 10.08.1982р.
сімейний стан: одружена, донька.
Адреса проживання: м. Київ
Телефон: моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
G-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: 01.09.1997-20.06.2000р. Ульянівське ПТУ №11 за спеціальністю кравець в'язальниця легкого жіночого одягу 4розряд.

Особисті якості: відповідальність, спрямованість на результат, комунікабельність, вимогливість, цілеспрямованість, справедливість, пунктуальність.

Ціль: Влаштуватися на цікаву роботу з гідною оплатою праці.
Приймальник товарів, оператор комп’ютерного набору,заступник керуючого магазином,адміністратор,продавець.
Досвід роботи:
12.06.2023р. - Асканія FMCG –обліковець реєстрації бухгалтерських данних.
створення та оформлення замовлень;
електронний документообіг;
формування документів на склад для відбору товару
Комунікація з торговою командою/звірка по замовленням
Створення (коригувань) видаткових накладних, рахунків-фактур
Підготовка та друк документів за маршрутними листами.Прийом замовлень через платформи електроного докуменообігу (Comarh EDI", "I-EDI".)

05.10.2022 – 15.05.2023рр. ФОП «Банас О.О.» - касир-продавець.
Функціональні обов'язки:
викладення товару (планограми, ротація)
прийом товару за якістю та кількістю, повернення товару; оформлення супровідних документів
здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів,проведення розрахункових операцій через РРО.

23.03.2020р.- 20.06.2022рр. - ТОВ "Фора" - менеджер з навчання персоналу.
Основним завданням менеджера навчання є проведення програм навчання з метою розвитку професійних якостей співробітників компанії.

12.01.2018рр. - ТОВ "Фора" - заступник керуючого магазином у відділі виробничої підготовки (відкриття та супровід нових філій)
Функціональні обов'язки:
заміщення директора магазину під час його відсутності;
організація торгівельного процесу;
навчання, контроль та організація роботи персоналу магазину,
організація викладення товару (планограми, ротація)
контроль за дотриманням стандартів мерчандайзингу;
прийом товару за якістю та кількістю, повернення товару;
введення до бази даних прибуткові, видаткові, поворотні накладні;
оформлення супровідних документів та складання актів на нестачу або псування вантажів;
переміщення товару на склади;
взаємодія з постачальниками та РЦ;
робота з контролюючими органами;
ведення головної каси магазину (здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів; ведення касової книги на основі прибуткових та видаткових документів; складання щомісячного звіту)

18.09.2017р. - ТОВ "Л.К.О" - оператор комп'ютерного набору відділу збуту.
Підготовка пакету документів (витяг супровідної документації на вантаж), введення в базу даних інформації про новий товар.

24.10.2016р – ТОВ «Фан Тайм» - касир, консультація клієнтів;
продаж електронних лотерей;
ведення супроводжуючої звітної документації.

01.03.2016р. ТОВ «Робін Фрут» -помічник бухгалтера на первинну документацію. Ведення первинної документації без звітності: накладні, рахунки, підготовка пакета документів (витяг супровідної документації на вантаж)
формування видаткових, податкових накладних, ТТН на базі 1С

14.06.2006р.-касир, 23.07.2009р.-старший касир.23.04.2014р.- 17.12.2015р. - заступник керівника у гастрономі «Фора»
Функціональні обов'язки:
заміщення директора магазину під час його відсутності;
організація торгівельного процесу;
ведення графіка виходу персоналу;
контроль та організація роботи персоналу магазину,
організація викладення товару (планограми, ротація)
контроль за дотриманням стандартів мерчандайзингу;
підбір та навчання персоналу;
прийом товару за якістю та кількістю, повернення товару;
введення до бази даних прибуткові, видаткові, поворотні накладні;
оформлення супровідних документів та складання актів на нестачу або псування вантажів;
переміщення товару на склади;
взаємодія з постачальниками та РЦ;
робота з контролюючими органами;
ведення головної каси магазину (здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів; виплата заробітної плати, премій; ведення касової книги на основі прибуткових та видаткових документів; складання щомісячного звіту; реєстрація КОРО у податковій.)

01.01.2005-31.08.2005г ТОВ «Логос Реклама-2 ресторан «Трактир»» - кухар холодного цеху, приготування закусок, салатів та різноманітних холодних страв.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates